Part 11

12 2 0
                                    

Γιατί πάλι αυτός μπροστά μου ; Γιατι ;
Έλεος πλέον. Θα με ακολουθεί παντού;

Μιά δεν σε ενδιαφέρει! Τωρα χορεύεις με έναν κούκλο και θα περάσεις και τέλεια !
[...]

Νομιζω πως τελικά το ποτό με έπιασε για τα καλά. Πατάω και δεν ξέρω που.
Ακομά χορεύω με το αγόρι. Που ακόμα δεν ξέρω κάν το όνομα του .

Τριβωμουν πάνω του και ένιωσα το χερι του απο την μέση μου να κατευθύνεται προς τα κάτω μέχρι που έφτασε τους γλουτούς μου!

Ξαφνικά νιώθω να με τραβάει και κατευθυνόμαστε έξω ! Με πήγε στο parking και με ακούμπησε πάνω σε ενα αυτοκίνητο.
Άρχισε να με ακουμπάει και να με φιλάει παντού όταν έπιασε την μπλούζα μου και άρχισε να την βγάζει!
Όταν είδα ενα χερι να τον αρπάζει και τον σέρνει στο πάτωμα !

Ο Αλέξης !

<<Αλέξη;>> γύρισε και με κοίταξε στα μάτια και εκεινη την στιγμή ο άλλος που χόρευα μαζι του του έδωσε μια γροθιά και έτρεχε αίμα απο τα χείλια του.

Ο άλλος σηκώθηκε και έφυγε και έμεινα μόνη μου μαζι με τον Αλέξη.
Δεν είπαμε τίποτα απλα μου έκανε νεύμα να τον ακολουθήσω.
Φτάσαμε στο αυτοκίνητο του και μπήκε μέσα . Δεν ξερω που πάμε απλα οδηγάει σιωπηλός. Ουτε κάν με κοιτάζει .
<<Σταματά>> του λέω.
Σταμάτησε το αυτοκίνητο, άνοιξα την πόρτα και έκανα εμετό.
Εκείνος άμεσως έτρεξε και κρατούσε τα μαλλιά μου.
*ρεζίλι αλλά και γλυκό ταυτόχρονα*

Φτάσαμε σε ενα ξύλινο σπίτι. Ήταν ονειρικό λες και βγηκε απο παραμύθι. Το σπίτι, το μέρος, όλα και το σπίτι φαινόταν πολύ ακριβώ. Πως γίνεται να έχει ενα τέτοιο σπίτι;;;


Με κοίταξε και κατέβηκε απο το αυτοκίνητο και ήρθε να μου άνοιξε την πόρτα . Με έπιασε στην αγκαλιά του και αφου δεν ήμουν καλά απο το ποτό εκεινη την στιγμή αποκοιμήθηκα.
[...]

Ξύπνησα σε ενα κρεβάτι. Το πάπλωμα ήτανε πολύ μαλακό και ζεστό. Μπορούσα να μείνω εδώ για πάντα.

Κοίταξα γύρο μου και αντίκρισα τα ρούχα του Αλέξη παραδίπλα πάνω σε μια καρέκλα.
Ξαφνικά βλέπω τον Αλέξη να βγαίνει απο το μπάνιο χωρίς μπλούζα με μόνο μια πετσέτα στο κάτω μέρος του.

*ομγ ομγ ομγ*

<<Συγνώμη νόμιζα πως ακομα θα κοιμόσουν. >> μου είπε χωρίς καμία έκφραση. Λες και δεν ταραχθηκε καθόλου.
<<Ναι εε πριν λίγο ξύπνησα. Που είμαστε ;>> τον ρώτησα και ανακάθησα στο κρεβάτι.
<<Σπίτι μου>> απάντησε κοφτά.
<<Σπίτι σου ; Δεν μένεις με τους δικούς σου ; >>
<<Σπασικλάκι πολλά ρωτάς>> είπε και άρπαξε τα ρούχα του απο την καρέκλα και πήγε να κατεβάσει την πετσέτα.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 28, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The bad boy's nerdWhere stories live. Discover now