Part 8

50 5 0
                                    

Βλέπω την πόρτα να ανοίγει και εγώ μένω πάγος.

<<Μή είμαι ακόμα γυμνή.>>
<<Καλά παιδάκι μου τόση ώρα είσαι εκει μέσα.Τί κάνεις;>>
<<Απλά θαύμαζα το φόρεμα. Δεν μου λες μπορείς να πάς να μου φέρεις εκείνο το παντελόνι που δοκίμασα πρίν γιατί θέλω μα το ξαναδοκιμάσω;;>>
<<Καλάααα αλλα βιάσου γιατι θα κλείσουν>> μου λέει και ανοίγω λίγο την πόρτα και βλέπω πως ήδη έχει απομακρυνθή.

<<Βγές έξω τώρα.>> του λέω και τον κοιτάζω με ένα θυμωμένο βλέμα.
<<Εντάξει αλλά να ξέρεις δεν θα σταματήσω. Θα κερδίσω αυτή την αθώα καρδούλα σου.
<<Τότε θα δυσκολευτής πάρα πολύ. Τώρα φύγε.>>

Μου έδωσε ένα πεταχτώ φιλί στο μάγουλο και βγήκε έξω. Εγώ είχα γίνει κόκκινη σαν καρπούζι οταν κοκκινήση πολύ και είσαι έτοιμη να το φάς.

Δοκίμασα το παντελόνι και τα κορίτσια δοκιμασαν τα ρούχα που διάλεξαν, πληρώσαμε και φύγαμε.

Φτάσαμε στο αυτοκίνητο και έβαλε μπρός. Πήγαμε την Αντιγόνη σπίτι, μετά την κατερίνα και εμένα με την αδελφή μου μας άφησε τελευταιές.

<<Καληνύχτα Σεσίλια>> της είπα καθώς έβλεπα τον Αλέξη να βγένει απο το αυτοκίνητο. Λογικα θα πήγε να μας φέρει τα πραγματα.
<<Καληνύχτα Μία, τα λέμε αύριο στο σχολειό. Δευτέρα πάλι.>> και έκανε την λυπημένη φατσούλα.
<<Ναί θα τα πούμε>> της χαμογελάω και βγήκα έξω απο το αυτοκίνητο και πήγα εκεί οπου ήταν η αδελφή μου και ο Αλέξης.

<<Αμάντα πάμε;>>
<<Ναί έλα βοήθησε μας να πάρουμε τα ψώνια μας>> μου λέει και έπεσε το βλέμα μου στον Αλέξη που μας κοιτούσε.
<<Ναι φυσικά>> της λέω και σκήβω να πιάσω τα ψώνια μαζί με την αδελφή μου και τον Αλέξη.

Όταν ξαφνικά ένιωσα ένα χέρι να τυλίγεται γύρω απο την μέση μου. Κοιτάζω και ήταν ο Αλέξης. Μα τι κάνει; Δεν πάει καλά αυτός.

<<Πάω να πώ καληνύχτα της Σεσίλιας και έρχομαι>>λέει η Αμάντα και εγώ παγώνω. Δεν θελω να μείνω μόνη μαζί του.
<<οκ πήγεναι και θα φέρουμε εμείς τα υπόλοιπα.>>της λέει ο Αλέξης.
''Γαμώτω ρε Αλέξη'' σκεύτηκα.

<<Γιατί το έκανες αυτο; Τι δεν καταλαβαίνεις;>>
<<Τί έκανα;>> μου λέει λες και δεν ξέρει.
<<Με έπιασες απο την μέση. Ή κάπως τελοσπαντων και με αγκάλιαζες μπροστά απο την αδελφή μου.>>
<<Δεν ήταν μπροστά αλλά δίπλα.>>
<<Το ίδιο κάνει. Γιατί το έκανες;>>
<<Μία, σε θέλω. Σου το είπα αρκετές φορές. Και δεν θα σταματήσω μέχρι να γίνεις δικιά μου και μόνο δικιά μου.>>

The bad boy's nerdWhere stories live. Discover now