Jméno je plné kouzel

269 37 0
                                    

Dráčkovi zakřičeli v břichu. Carmen se usmála řekla mu: ,,Zůstaň. Jdu ti pro jídlo" Pak jí napadlo. Slyšela prý o tom že draci se dorozumívají s jezdci pocity. Tak to zkusila. Zaměřila se na dráčkovo vědomí. Jeho mysl bylo malá a nevyvinuta, ale stejně mu pocitem řekla že se vrátí a že on se musí schovat než příjde. Drak jí určitě rozuměl a potom šla dolů. ,,Pane kuchaři,mohl byste mi prosím dát nějaký plátek syrového masa?"
,,Mohl,a taky ti ho dám ale,zajímalo by mě na co ho chceš" řekl kuchař s úsměvem na tváři,a vytahoval kuřecí maso.

,,Budu se učit péct maso"
,,Tak to ti přeju" řekl kuchař a podal Carmen maso.
Carmen poděkovala a odběhla s ním do pokoje. Nakrájela maso na kousky a postupně je házela dráčkovi. Ten je chytal a vždycky když nechytil vyšel mu z nozder obláček kouře. ,,Jak ti budeme říkat?"
Dráček zavrněl
,,Jsi fialová tak bysme ti mohly říkat Violetta"
Dráček radostně zakňučel.
,,Líbí se ti to" řekla Carmen a byla šťastná že má dračici Violettu. Bylo to krásné jméno. Pohladila Violettu po hlavě a usmála se. Dračice byla menší než Carmen čekala, ale pomyslela si, že doroste.
Pak si znovu pročítala sen. Znovu a znovu ji četla, hledala skulinky co jí unikli. Snažila se zjistit co to byl za sen.

Odkaz Dračích Jezdců-díl První- Carmen✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat