Brisingr

246 37 2
                                    

Za několik měsíců byla Violetta konečně vědší a proto mohla Carmen na ní jezdit. Violetta se naučila i létat a lovit. Schovávala se ve vzduchu,na skalách i v divočině.
Carmen pak koupila zásoby pro sebe protože Violetta uměla lovit. Zbalila si oblečení a jiné drobnosti. Vzala si luk který našla a spravila ho i šípy a toulec. Toulec si dala na záda a luk taky. Pro jistotu si od Elvy vzala slovník Starověkého jazyka. Pak v noci kdy byl poslední jarní den se odplížili pryč z města. Carmen naposledy zamávala na svůj domeček a šla. Kdyby se o ní někdo strachoval,nechala tam ležet vzkaz že se vydá na delší výlet. Nechtěla totiž aby, jim musela vysvětlovat jak to že má Violetu. A nechtěla Violettu pro její bezpečí nikomu ukazovat dokud nebude silnější než teď. I když byla Violetta o hodně mladší měla v sobé víc moudrosti než kterýkoli člověk. Což ale, Carmen neubránilo pocitům že je Violetta bezbranná. Což nebyla úplně pravda.
Jejich cesta vedla podel řeky Ramr. Řeka zurčela a šuměla. Violetta hrdě přistala na zemi. Krásná dračice které se třpityli fialové šupiny se sklonila a Carmen se váhavě dostala Vilottě na hřbet ,,Počkej" řekla Carmen a ještě odběhla k Ilirie koupit sedlo její velikosti. Bylo konšelé a prodavač se divil proč kupuje tak velké sedlo pro koně. Carmen pokrčila rameny a běžela zpátky. Nasadila ho Violettě na hřbet a utáhla řemínky. Spojila se sní a řekla:,,Budeš muset vydržet zatím z koňským sedlem. Dokud ti nezeženu dračí, neboj bude to rychle"
,, To doufám. Příšerně to svědí" postěžoval si Violetta.
Carmen se zasmála.
Violetta zamávala křídly a vyskočila do vzduchu. Carmen ovinul prudký poryv větru. Ještě pevněji se chytila ostnu na Violettě hřbetě. Pod sebou spatřily řeku Ramr a tak vyrazily podél ní.
Jakmile se dostaly poblíž městečeka Bullridge, Violetta se trochu otočila a míly letěly dál od města. Potom přistály a Carmen se snažila rozdělat oheň. Nešlo jí to a Violetta ještě chrlit oheň neuměla. Violetta si odfrkla a řekla: ,,Zkus použít kouzlo"
,,To Jezdci umí?"
,,Ano. Jak by asi byli silní bez kouzel?"
,,No dobře ale,já neznám správné slovo"
,,Na co máš ten překládač Starověkých slov? Najdi tam oheň a řekni to" poručila Violetta což Carmen překvapilo.
Carmen hledala ve slovníku a pak našla slovo které hledala ,,Brisingr" řekla ale,nic se nestalo. Vrána co zakrákala, jakoby se jí vysmívala. Ponořila se do své mysli a tam byla velká zeď a za ní veškerá její síla. Prolomila zeď-i když ztěží- a sáhla po nejbliší síle. Když jí držela zvedla ruku k ohni a zaměřila se na něj potom vykřikla: ,,Brisingr!" Oheň se rozhořel. Chvíli byl fialoví ale,pak se zbarvil do normální barvy. Carmen se v bezvědomí sesunula k zemi.

Odkaz Dračích Jezdců-díl První- Carmen✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat