Mapa

250 37 0
                                    

Violetta rosa docela pomalu, což Carmen znepokojovalo. Slyšela že dračí mají růst rychle.
O několik dnů později co se Violetta vylíhla se poprve odvážila se spojit s Carmeninou myslí. ,,Co potřebuješ?" Zeptala se Carmen, udivená že mysl dračice už je tak různorodá a silná.
,,Jen zkouším jestli se s tebou umím spojit,těším se až na mě budeš jezdit"
,,A to bude kdy?"zeptala se Carmen ze srandy.
Violetta pobaveně zabručela a pak přerušila spojení.
Podívala se na Carmen jasnýma fialovíma očkama.
,,Nemůžu tě tady skrývat věčně" zašeptala. Violettě zakručelo v břiše. ,,Máš hlad" řekla Carmen a zvedla se. ,,Zůstaň tady" Sešla dolu a řekla kuchaři tentokrát o slaninu. Kuchaře to udivilo. Carmen zahlédla  Zeuse jak se na ní upřeně dívá a kupuje taky maso. Měla divný pocit,a proto odvrátila pohled. Carmen poděkovala  a běžela na horů do svého pokoje. Rychle jsem se spojila s Violettou a ta mi odpověděla:,,Asi dostal hlad"
,,Hmm" odpověděla Carmen
Nakrájela maso na kousky a hodila je Violettě. Tak to Carmen dělala každý den až Violetta byla velká asi jako Carmen po pas. Ale takhle sílil i Hrom i když ani jedna z nich o něm nevěděla. Byl sice mladší ale,vědší o hodně než Violetta. Byl asi stejně velký jako kůň.
Jednoho dne když zase spatřila Zeuse musela se z něčím svěřit Violettě. Už přestaly přerušovat spojení tak spolu mohly pořád mluvit,pokud nebyla Carmen moc daleko. Carmen se jí svěřila s tím že má strach. O ní. A proto jí nabídla jestli by se nemohly vydat na takový vědší výlet, dokud nezesílí. ,,Dobře ale,kam půjdeme?" zeptala se Violetta
,,Mohly bychom jít směrem k lesu Du Waldenvarden a nebo směrem k Beorským horám"
Violetta jí řekla,, rozhodně k lesu Du Waldenvarden protože můžeme obejít lépe Poušť Hadarak."
,,Tak je rozhodnuto ale ty pořád rosteš takže teď se musíš schovat aby,až budeš vědší mohla bych na tobě letět."
,,Aspoň se budu učit létat" zamumlala Violetta.

Odkaz Dračích Jezdců-díl První- Carmen✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat