Hrom

243 36 0
                                    

,,Já blbec! Její srdce nikdy nezískám" povzdechl si Zeus.
,,Takhle krutě mě odmítla!" Běžel ke svému domu skoro na konci města.
Najednou se Zeusovi před domem oběvil černý kámen. Vzal ho a položil ho na stůl. Začal praskat a z kamene se vylíhl drak. Byl úhlově černý a hrozně velký. Měl obrovská netopýří křidla a bílé ostny se mu tahly od hlavy až k patě. Zeus se hodí dotkl. Nevěděl co go to propadlo, a kolem nich se objevil záblesk světla. Když otevřel oči vykřikl: ,,Jsem dračí jezdec? Toho můžu využít. Dřív jsem byl jen bábovka co se bál někomu vzdorovat! Ale, teď to bude naopak! Podřídím si každého kdo my bude klást odpor! A začnu s Carmen! Když mě uvidí jako dračích Jezdce, zamiluje se do mě!"
Dráček se připoj k jeho mysli a řekl:,,Dej mi jméno." Zeus řekl: ,,budeš se jmenovat Hrom!"Drak zasyčel: ,,Něco ti řeknu člověče. V Alageäsii je pevnost kde jsou schovaná Eldunarii neboly srdce srdcí,když je nejdeme budeme silnější a já rychleji porostu. Nikdo nám nebude moc vzdorovat."
,,Jak to že toho víš tolik?" Zeptal se Zeus. ,,Ve vejci sem slyšel hodně věcí. Vím jak létat, používat oheň a vím co je Eldunarí. Budeme vládnout mi dva, co říkáš?
,,Dohodnuto"řekl Zeus a přerušil spojení.

Odkaz Dračích Jezdců-díl První- Carmen✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat