Safira a Eragon

272 32 4
                                    

Když Violetta spatřila Rhunön zavrčela. Ale,jakmile jí Carmen přesvědčila že je přítel a že je elf, přestala vrčet. Rhunön se na Violettu podívala a zamručela: ,,je menší než Safira"
Když Violetta uslyšela to jméno tázavě se na ní podívala. Rhunön však nic nevysvětlila. Místo toho něco zašeptala a z Carmeniny brašny jí do ruky přilétla kniha kterou Carmen koupila. Kniha se nalistovala na straně kde modrý drak pojídá vojáky a na zádech má muže s mečem který planul modrým ohněm. ,,Kdo je to?" zeptala se Carmen
,,Ty si o něm nikdy neslyšela?" Zhrozila se Rhunön.
Carmen zavrtěla hlavou
,,Vždyť to je Eragon Stínovrah, Kralovrah a ten drak je Safira Zářivá Šupina! Zabili společně s dračím jezdcem... Počkej. Já ti to vyprávět nebudu. Přečti si to sama k čemu by ti potom ta kniha byla?" Carmen si najednou vzpomněla na sen. Violetta však o nich v životě neslyšela.
Carmen se spojila s Violettou a Violetta byla omámená úžasem. ,,Závidím. Musela to být hodně slavná dračice." řekla Violetta úžasem. ,,A koukni na ten meč" řekla Carmen Violettě. Teď měly o čem přemýšlet. Carmen se zdálo o Eragonovi a přála by si aby jí učil. Už od pohledu jí připadal strašně mocný. Najednou se sní ve spánku spojila zase elfka. Carmen využila příležitostí a řekla:,,Kde jsi? A neublíží nám tvůj drak? A jak tě máme najít?"
Elfka jí odpověděla zřejmě z nelibostí: ,,Jsem v Ellesméře,hlavním městě elfů. Fírnen? Ten by vám neublížil a hlavně né Violettě. Stačí když dojedete ke konci jezera Isentar a tam si tě vyzvednu. A jestly tě to potěší tvůj poslední učitel bude Eragon a Safira" potom elfka přerušila spojení a nechala Carmen přemýšlet. Ráno pověděla Rhunön a Violettě o spojení s elfkou. Rhunön řekla ,,Konečně splním úkol"
,,Jaký úkol?" zeptala se Carmen
,,To tě nemusí zajímat"
Ještě dnes vyrazili na cestu cestu.

 Rhunön řekla ,,Konečně splním úkol",,Jaký úkol?" zeptala se Carmen,,To tě nemusí zajímat"Ještě dnes vyrazili na cestu cestu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Oba koně jsou z elfského původu)

Odkaz Dračích Jezdců-díl První- Carmen✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat