Jezdkyně Arya

259 31 3
                                    

Z nebe vynořil obrovský zelený drak. A na něm byl jezdec. Zelený drak chytil Carmen a jezdec napřáhl ruku. Carmen se ho chytla a dostala se do sedla zeleného draka.
,,Kdo si?" zeptala se Carmen jezdce.
,,Jsem Arya. Ta která se s tebou spojila. Tenhle drak se jmenuje Fírnen. Kde je tvůj drak?" zeptala se elfka Arya.
Carmen ukázala na fialovou dračici která zuřivě bojovala s Hromem.
,,Statečná dračice"pochválila Arya Violettu.
Zelený drak se najednou pustil z nebe a srazil Hroma na zem. Arya seskočila a ohnala se mečem po Zeusovi. Zeus nestačil uhnout před elfčinou rychlostí. Omráčila ho a odnesla k jeho drakovy. Drak zasyčel, zvedl Zeuse ze země a potom odletěl. Violetta ho chtěla pronasledovat ale,Arya se sní spojila. Aryina mysl byla prostoupená hudbou divokou a zároveň klidnou. Té si před tím nevšimla. Když tak učinila ohledla se Violetta k Arye. Její fialové oči se koukaly Arye do tváře. ,,Je zbytečné je pronásledovat. Musíme si promluvit a navíc oni jsou zranění takže dlouho pro nás neznamenají hrozbu."řekla jí Arya.
Violetta jí řekla: ,,Děkuji za radu Arya- svit-kona". Pak Arya řekla jak Violettě tak Carmen:,, Vás výcvik začne u nás mě Arye a draka Fírnena. Nakonec pojedete k Eragonovi a Safiře. Ale,teď poleťte se mnou do Ellesméry."
,,Rozejděte se a běžte z hlavou dolů. " řekla Arya vojskům a nasedla na Fírnena. Violettu a Carmen čeká výcvik v Ellesméře.

Konec prvního dílu.Sé onr sverdar sitja hvass.

Těm kterým se tato kniha líbyla říkám že bude druhý díl. Tak se těšte z láskou Azarinka21

Odkaz Dračích Jezdců-díl První- Carmen✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat