Stork

361 37 1
                                    

Když se Carmen probudila musela přivřít oči. Oslnivé světlo proudící oknem jí oslepilo.Vstala z postele a odešla dolů. V kuchyni už pro ní byla připravená snídaně. ,,Děkuji" řekla kuchaři a usmála se. Dojedla chléb s nějakou pomazánkou a zase se toulala po Ilirie. Slunce jí svítilo do očí, ale vál chladný vánek. Najednou zahlédla nějakého muže. Měl hnědé vlasy a husté vousy. Ukázal na ní a řekl starověkým jazykem že jí neublíží a ať jde za ním. Carmen rychle běžela k muži a on jí řekl: ,,jsem Stork. A dovedu tě tam kde se tvůj osud změní"
Poslední větu řekl ve starověkém jazyce. To Carmen znepokojilo ale, šla za ním. Došli k jednomu domů s oprýskanou zdí.
Stork ve starověkem jazyce řekl: ,,pojď s námi, neublížíme ti"
Carmen se zeptala: ,,Jak jako s námi?" Stork zabručel a řekl: ,,Já sem říkal s námi? To si musela přeslechnout. Pojď za mnou" Dostali se k malé dřevéné truhle vykládané drahokamy. Otevřel truhlu a Carmen oslnila fialová zář která vycházela s oválného fialového předmětu. Stork řekl: ,,Počkej na nás příjdeme k tobě za pár dní a jestli se to vylíhne nikomu o tom neříkej. Přísahej ve starověkém jazyce!" Carmen přísahala protože nechtěla dělat problémy.
Potom Stork vytáhl z truhly oválný předmět co vypadalo jako vejce. Bylo velké asi jako polovina její paže. Stork řekl:,,Teď jdi a hlídej vejce jako oko v hlavě" po těchto slovech zmizel. Pryč. Carmen nevěděla kam ani jak ale, věděla že Stork něco skrývá. Vzala vejce a zjistila že je hodně těžké. Vyšla z města a sedla si do trávy.

Odkaz Dračích Jezdců-díl První- Carmen✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat