Bizim grupla parkta oturuyorduk . Herkesin canı sıkılmıştı. " Hadi zillere basıp kaçalım. " dedim . Tamam saçmaydı ama bence gayet heyecanlıydı. Ceyda yok artık der gibi bakarken Onur " Saçmalama ya . " dedi . Mert ile göz göze geldiğimiz de aynanda güldük . Sonra bizimkilere dönüp " Siz burda sıkılmaya devam edin arkadaşlar biz Mert'le zillere basıcaz. " diyerek koşmaya başladık . İlk gördüğümüz binanın kapısına gidip bir kaç zile bastık hepsi kim o dedi ama cevap vermeyip tekrar zile bastık hatta 4 kere filan bastık diyebilirim. En sonunda biri kapıya doğru gelirken Mert " Koş kanka koş ! " diye bağırınca koşmaya başladık. Adam arkamızdan bağırıyordu. Ama biz kahkaha atıyorduk. Sonra Mert " Kanki bir kızı seviyorum onun ziline basalım mı ? " diyince şaşırsam da " Kanki bugün ziline basalım yarın sizi sevgili yapalım . " dedim . " Valla mı ? " diyince " Ayıpsın kardeşim . " dedim gülerek. Sonra bi binanın önüne geldik. " Bura mı ? " dedim . Onaylar şekilde başını salladı. " Zili biliyor musun ? " diyince " Tabiki " dedi pis pis sırıtarak. Tam kapının önünde durduğumuz da zile bastı tabi karşıdan cevap gelse de ben tekrar bastım . Sonra Mert sonra ben sonra yine Mert basınca yukarıdan biri bağırmaya başladı .
" Zile basan hangi velet . Gidin aşağıdaki mahallede oynayın veletler . " diyince sinir olup tekrar zile bastım hatta basılı tuttum . Sonrada " Mert kaç kanki yoksa biri aşağıya inip bizi kovalicak . " dedim gülerek.
" Aynen kanki gidelim . " dedi Mert.&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Sabah belime kadar uzanan saçlarımı topuz yapıp hafif makyaj da yaptım. Ceyda' da sarı omuzlarına kadar uzanan saçlarını at kuyruğu yapmıştı. Hazır olunca evden okula gitmek için çıktık. Okula geldiğimiz de başka formalı öğrencilerin Faruk'la konuştuğunu gördüm. Faruk'un çenesinin kasıldığını bu noktadan çok net görebiliyordum. Biraz yaklaşınca konuştuklarını daha net duyuyordum .
"Bas git Furkan burdan sana hayır gelmez . "
Ben Faruk'un yanına gittiğimde Furkan bana bakarak " Emin misin Faruk bence burdan bana çok hayır gelir . " dedi .
" Yiyorsa yaklaş Furkan . Ölümün benim elimden olur haberin olsun . Dünyadan da bir şerefsiz eksilmiş olur. " dedi Faruk .
Furkan kahkaha atarak " Ah Faruk beni hâlâ ciddiye alman gerektiğini öğrenemedin. " diyince Furkan'a tip tip baktım. " Şerefsizleri ciddiye almamayı ben küçük yaşta öğrendim Furkan " diyince birden yürü be diye bağırasım geldi . " Şimdi de kendi okuluna bas git . Kızlar hadi içeri sizde . " diyince Faruk bu sefer ona tip tip baktım. Sınıfa girdiğimde Rüzgar'lar ortalıkta yoktu . Etrafa bakınırken arkamdan bir ses " Beni aradığını biliyordum . " diyince sesin geldiği yöne döndüm. Rüzgar sırıtıp bana doğru geliyordu . " Egon aramıza sıkışıyor be Rüzgar . " dedim gülerek. Oda gülümsedi. Ya bir insanın nasıl güldüğünde yüz hatları bu kadar net ve güzel olabilirdi ki .. " Eee naber ? " diye konu açınca " İyidir sen ? " diye devam ettim .
" İyi aynı. Bugün bi kaç dersi ekmeye ne dersin ? " diyince bir kaç dakika yüzüne şaşkınca baksamda nihayet devam edebilmiştim . " Nereye gideceğimizi bağlı. " dedim şirince gülümseyip. " Nereye istersen oraya . " diye aynı samimiyetle cevap verdi . Sonra şakasına " Ah ! Sen zengindin dimi . Unuttum bir an . " dedim gülerek. " Yapma Damla . Zengin olmasam da yine seni istediğin yere götürürdüm . " derken bir yandan çantasını sıradan aldı .
Sonra " Hadi gidiyor muyuz ? " diyince başımı salladım. Yine gülümsedi. Yapma şunu be çok tatlı oluyorsun diye bağırmak istesemde içimdeki isteği bastırıp Ceyda'ya döndüm. " Kanki beni bir kaç ders idare et . "
" O iş bende kanki . " dedi gülerek. Bende gülümsedim ve sonra Rüzgar'ın yanına gittim.3.Bölüm sonu ❤ ❤ ❤
Umarım beğenirsiniz 😊😊
Yorumlarınızı ve vote'lerinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin ki sen ?
Teen Fiction" Kimsin ki sen ? " diye sordum alaycı bir tavırla. " Yakında kim olduğumu öğrenirsin. " dedi göz kırparak. Damla'nın belalısı Faruk Damrüz aşkını rahat bırakacak mı ? Furkan'ın aşkı Faruk'a inat mı yoksa gerçek mi ? Rüzgar ve Damla aşkına başların...