11.Bölüm

21 1 0
                                    

Sabah kalktığımda kafamın içinde hâlâ o lanet olası müzikler çalıyordu.
Odama bakınırken birden Ceyda'yı görmemle yerimden fırlamam bir oldu .
Bu ne ara bize gelmişti lan !
He doğru dün gece ben ısrar etmiştim kalması için.
Saate baktığımda saatin 10 olduğunu gördüm.
" Lan Ceyda kalk geç kaldık okula ! Gerçi son haftalardayız ama olsun bugün İzmir için tatil şeysi açıklanacak . Kalk lan !!! "

" Ebenin Damla !! Kulağımın dibinde ne bağırıyorsun ? Fizanda mıyım canım arkadaşım ? "

" Ebemi karıştırma. Ayrıca dünden sonra kulağının iyi duyabileceğini sanmıyorumdum ondan şey ettim . "

Yataktan hızla kalktım ve hazırlanmaya başladım. Tabi benim zorumla Ceyda'da kalktı ve hazırlandı.
Klasik pantolon ve tişört giymiştik okulun son haftası olduğu için.

Okula geldiğimiz de Rüzgar ve Berk'in arabaları yoktu .
Belli ki uyanamamışlardı .
Zilin çalmasına 5 dakika olduğu için derse girmedik.
Bu arada bende Rüzgar'ı aradım.

"Saat kaç sevgilim ? " diyen kim acaba ? Tabiki kalas Rüzgar.

" İnsan bir merhaba der öküz kalas ! "

" Merhaba sevgilim . Şimdi saat kaç ? "

" Telefonuna bak öküz ! Ayrıca neden okulda yoksun . Bugün gezi şeysi açıklanacak biliyorsun dimi ? "

Neden bilmiyorum ama çok heyecanlıyım gezi için.
İlk defa mı İzmir'e gidiyorsunuz derseniz hayır her sene gidiyoruz ama bu Rüzgar ile ilk tatilimiz olduğu için olabilirdi .

" İlk olarak okulda yokum çünkü hala ayılamadım ve uykum var . İkincisi gezi işi tamam biz hallettik onu hepimiz gidiyoruz . "

" Hepimiz ? "

" Berk salağı, Ceyda , sen ve ben . Başka kim olabilir Damla ? "

" He tamam . Neyse okula gelicek misiniz ? "

" Hayır siz bizim eve gelin . "

Yoh deve . Aman niye fesat düşündüm ki ?

" Sebep ? "

" Sebep yok . Sadece eğleniriz hatta bak abim ablanı da çağırıyor. " diyince arkadan Siktir ! Rüzgar bittin sen ! Sesleri gelmeye başladı .

" Ben kapatıyorum şimdi sen Ceyda'yı ablanı ve en önemlisi kendini alıp buraya getir bense Berk malını arayayım. "

" Tamam sevgilim. "

Diyip telefonu yüzüne kapattım.
Ceyda'yı hemen kaldırıp aynı zamanda ablamı aradım .

" Şimdi Doğa beni iyi dinle hemen hazırlan 10 dakikaya evdeyim Rüzgar'lara gidicez Meriç abi seni özellikle çağırdı bak ! "

" N-ne ? Meriç mi çağırdı ? Ayrıca Doğa ne ablaya noldu ? "

" Ay birilerinin eli ayağına mı dolaştı ayrıca bizden 3 yaş büyüksün diye niye artistlik yapıyon kardeş neyse hadi hazırlan ya !! " diyip onunda telefonu yüzüne kapattım.

" Damla ben niye geliyorum ya ? "

" Ah benim salak arkadaşım Berk'in olduğu her yerde sende olmalısın bir anla artik be ! " diyip eve doğru yürümeye başladık .

Eve vardığımız da ablam arabanın yanında bizi bekliyordu.
" Atlayın yavrular ! " diyince kahkaha atıp
" Hızlısın bebek ! " dedim ve arabaya bindik .
Rüzgar'ın attığı konuma yaklaşık 20 dakika sonra varmıştık.
Kapıyı çaldığımız da kapıyı gayet güzel ve genç bir kız açtı.
" Rüzgar bey sizi içerde bekliyor efendim . Buyrun . " dedi yapmacık gülümsemesini yüzüne takarak.
Kapıdan geçtiğimizde sadece bizim kızların duyabileceği şekilde " Rüzgar bu kız ile mi yaşıyor ? " diye fısıldadım.
" Yani bu ne kızım böyle kız bulmuş tabi iki tane taş gibi çocuğu oh mis. Tövbe ya ! " diyince ablama baktım.
" Hayır yani Rüzgar benim sevgilim de sana noluyor ? Aaa bide Meriç abi var dimi ? " dedim ve o sırada Berk'in sesi duyuldu .
" Hoşgeldiniz bayanlar . Beyler kızlar geldi. " dediği sırada biri arkamdan sarıldı. Tabiki Rüzgar başka kim olabilir .
" Hoşgeldin bebeğim. " diyince hafif gülümsedim.

Kimsin ki sen ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin