Akşam kapı çaldığında kalbim yerimden çıkacak gibi oldu . Kapıyı ablam açtı. Rüzgar siyah pantolon üstüne de kaslarının belli olmasına yeten dar beyaz tişört giymişti. Efso olabilirdi şuan.
Selamlaşma bölümü geçtikten sonra içeri geçtik. Burak'ın yanına oturdum . Burak da kolunu omuzuma attı. Rüzgar'a baktığımda yüzünün kasıldığını fark edebiliyordum. Tamam kuzenimdi Burak ama Rüzgar'ın hayat felsefesi " Sevdiğim kıza sadece ben sarılabilirim. " gibi bişey. Biz kızlarla mutfağa geçip bişeyler hazırlarken Beyza " Yanlız eniştem yakıyor. " dedi . Ablam " Enişten derken ? " diye sordu . Beyza'ya ölümcül bakışlar attıktan sonra Beyza ablama döndü . " Valla ben dayanamıyorum kuzen . Rüzgar var ya onlar Damla ile sevgili yani benim eniştem oluyor. " dedi . Ablam çığlık atınca " Oha oha sağır sultan duydu mübarek . " diye azarladım . Ablam bana döndü ve sarıldı. " Noluyor be ? " diye sordum .
" Tebrikler Damla'cım. Hayatında ilk defa bu kadar iyi bir erkek görüyorum. Seçim tarzın iyi . " dedi .
" Seçim demeyelim de Rüzgar farklı diyelim . Abla bak nolur içerde pot kırmayın Burak ve Arslan beni gebertir . Ben yanarsam sende yanarsın ona göre. "
" Kızım ben ne yanıcam sevgilisi olan sensin . "
" Rüzgar'ın abisine nasıl baktığını gördük yani çocuğun içine düştün mübarek. " dedim kahkaha atarak .
" Damla ! "
" Ne Doğa ne ? Yalan mı ? " dedim . Ablam beni kovalayınca kapıdan kaçmanın iyi fikir olduğunu düşündüm ama ne mümkün. Arslan'a çarpınca yere düştüm.
" Oha ya oha abi biraz az yiyin be bune kime çarpsam zarar gören ben oluyorum . Yeter birazda siz düşün be . " diye cırladım. Sadece güldüler. İçeri geçtiğimiz de Burak nolduğunu sordu .
" Ya kuzen lütfen az yiyin . Bu bir ricadır.
Ne zaman sana ya da Arslan'a çarpsam zarar gören ben oluyorum. Sizde mi anormallik var ben de mi ? " diye isyan ettim . Burak " Arslan yavaş biraz lan . Zaten küçücük kız görmüyor musun ? " diye söylendi.
" Çok saol ya valla çok yardımcı oldun Burak . " dedim suratımı asarak. Ablam kahkaha atınca pis pis sırıtıp Burak ve Arslan'a baktım. " Biricik kuzenlerim ablam naptı biliyor musun ? Ablam birine aş..... " devamını getiremedim çünkü ablam kolumu cimcikledi. Burak " Doğa ve Damla isterseniz biraz misafirlemizle ilgilenin ! " diye uyardı.
" Kusura bakmayın. " diyip Burak'ı mutfağa götürdüm .
" Hayırdır ya ? Ne bağırıyorsun içerde ?
Çocuk muyuz biz ? Bidaha bağırma ! " diye hızlıca uyardım.
" Kızım dur nefes al . Tamam bağırmam ama sizde biraz normal durun . "
" Burak ! " dedim sertçe.
" Tamam . Hadi içeri gidelim . " dedi .
Sıkılmıştım artık kaç saattir burda oturup maç konuşuyorlardı. Arka bahçeye indim biraz nefes almak için. Biri arkamdan sarılınca irkilsemde Rüzgar olduğunu biliyordum . Hemen arkamı dönüp
" Napıyosun aşkım ? Burak ve abin içerde biliyorsun dimi ? " dedim .
" Biliyorum güzelim . Sende o öpücüğü alacağımı biliyorsun dimi ? "
" Saçmalama istersen . "
" Çok konuşuyorsun Damla ! " demesiyle dudaklarıma yapışması bir oldu. İtmeye çalışsamda tabiki başarılı olamadım.
Tüm gücümle itince dudakları dudaklarımdan ayrıldı. Tabiki pis pis sırıttı .
" Ölmek istemiyorsan bidaha ulu orta beni öpme. Senin hayatın için söylüyorum. " dedim gülümseyerek.
" O zaman beni sinir etme . Bundan sonra sana her sinir olduğumda seni öpücem nerde olduğumuz umrumda olmadan . " dedi oda gülümseyerek .
" Sinir olmak ? "
" Mesela Burak ve Arslan'la yakın olma . Burak sana rahat rahat kolunu atabiliyor . Hayırdır yani ? "
" Git aşkım bunları Burak'a söyle. Tabi yiyorsa . " dedim sırıtarak.
" Damla ! Benimle oynama . Bir kere bir düşün . İçerde iki tane erkek kuzenin var ve ben seni bahçede öpüyorum sence bunu söyleyemez miyim ? " dedi . Haklı çocuk.
" Tamam aşkım. "
Telefonum çalınca telefona baktım. Ekranda " Faruk " yazıyordu. Rüzgar yazıyı görünce sinirle telefonu elimden alıp açtı.
" Lan şerefsiz sen niye hâlâ Damla'yı arıyorsun ? Damla'ya yaklaşma . Benim şakam yok Faruk bunu en iyi sen bilirsin ! " diyip telefonu kapattı.
" Bu gevşek niye hâlâ sende kayıtlı Damla ? " diye bağırdı Rüzgar.
" Bağırma Rüzgar. Kalmış öyle silmeye bile gerek duymamışım. " dedim .
" Damla bak benim sevdiğim kadın sadece benimdir. Başkasının değil. Sende hareketlerine dikkat et ! " diyince sinirlenip " Ne diyorsun sen ya ben mi taviz veriyorum Faruk'a ? Ayrıca neden şakam yok dediğinde bunu en iyi sen bilirsin dedin ? "
Offlayıp arkasını dönüp çekip gitti . İçerde başka insanlarda olduğu için , ve bunlar bizim yakınlarımız olduğu için , bişey yapamadım. Biraz daha bahçede durduktan sonra bende içeri geçtim . Rüzgar sert bir yüz ifadesi ile bana baktı. Geçip Beyza'nın yanına oturdum . Meriç abi " Rüzgar hadi kalkalım . " dedi . Burak
" Oturun be " diyince Salak mısın sen ? der gibi baktım. " Yok ya biz gidelim daha kulübe gidicez . " diyince Burak " Kulüp ? " dedi. " Şu yeni açılan gece kulübüne bizim çocuklar çağırdı. " dedi Meriç abi .
" Rüzgar sen nasıl gidiyorsun ?" dedi Burak . " Ben 18 yaşındayım zaten . Okula 1 sene geç yazıldım. " diyince Rüzgar'a baktım. Hiç bahsetmemişti. Vedalaştıktan sonra koşarak odaya çıkıp Rüzgar'ı aradım.
" Gitmiyorsun dimi ? " diye sordum direk .
" Gidicem . "
" Gidemezsin . "
" Sebep ? "
" Çünkü senin sevgilin var . Ve sevgilin istemiyor . Ayrıca bana yaşından hiç bahsetmemiştin. "
" Evet senin sevgilinde Faruk'la alakan olmamasını istiyor . Ama görüyorum ki numarası hâlâ kayıtlı. "
" Ya Rüzgar başlatma Faruk'una banane ondan artık ne kadar değersiz görüyorsam numarasının bile telefonda olduğunu unutmuşum. Şimdi o kulübe gitmiyorsun . "
" Gidiyorum . "
" Gitmiyorsun . Sen çok yakışıklısın ve bütün kızlar sana bakıyor. Ve bu yüzden gitmiyorsun . Açık ve net . "
" Kıskanman hoşuma gidiyor ve gitmek zorundayım. "
" Neden ya ? "
" Çünkü çocukluk arkadaşımın doğum günü onun için . "
" Peki . Ama bitane kıza bile baktığını duyarsam önce o kızın sonra da senin gözlerini oyarım !!! "
" Oha ! Tehdite gel . Ya güzelim ben senden başkasına bakar mıyım ? "
" Bakamazsın. Neyse ben kapatıyorum. Saat başı arayacağım. "
" Tamam sabırsızlıkla bekliyorum . " diyip güldü. Telefonu kapatıp kendimi yatağa attım. Bugün bütün olanları kısaca aklımdan geçirdim. Rüzgar'ın Faruk'la alakası ne ? Tek merak ettiğim şey şuan bu ....9.Bölüm'ünde sonuna geldik .
Umarım beğenirsiniz ❤
Yorumlarınızı ve vote'lerinizi bekliyorum 💕💕💕💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin ki sen ?
Teen Fiction" Kimsin ki sen ? " diye sordum alaycı bir tavırla. " Yakında kim olduğumu öğrenirsin. " dedi göz kırparak. Damla'nın belalısı Faruk Damrüz aşkını rahat bırakacak mı ? Furkan'ın aşkı Faruk'a inat mı yoksa gerçek mi ? Rüzgar ve Damla aşkına başların...