Burak odama girip üstüme atlayınca uyanmak zorunda kaldım. Kemiklerimin kırılma ihtimali çok yüksek .
" Yavaş be hayvan ! İnsan yatıyor burda dimi ? "
" İnsan olduğundan şüphe ediyorum be kuzen . "
" Burak siktir git ! Sabah sabah bela mısın ? " diye cırladım.
" Kalk bugün seni okula ben bırakıcam. " dedi öküz Burak .
" Ben sana siktir git mi demiştim ? "
" Evet kuzen . "
" Şaka yaptım kuzen beni bilirsin sen ya ! " diyip boynuna sarıldım.
Burak benden 2 yaş büyük . Ama çok iyi anlaşıyoruz. Daha demin olduğu gibi mesela .. Ve efso yakışıklı bir çocuk .
" Bilirim tabi kuzen ... Hadi çabuk hazırlan. " dedi ve odadan çıktı.
Bu çocuğu seviyorum deli meli ama seviyorum . En sevdiğim 2 kuzenimden biridir Burak . Biri de Beyza . Beyza'm da bitane .. Hemen okulun üniformasını giydim . Saçımı da topuz yapıp odadan çıktım. Salona gittiğimde Arslan'da oradaydı. " Ya bugün özel bir gün filan mı ? Hayırdır yani hepiniz toplanmışsınız ? " diye sordum .
" Ne o beni istemiyor musun ? " diye sordu Arslan .
" Ayıpsın kardeş. Seni istemeyen ölsün be ." dedim gülerek.
Sonra aklıma dahice bir fikir geldi ve hemen lafa atladım. " Hadi fotoğraf çekinelim. " dedim. Arslan başını onaylar şekilde salladı ama Burak olumsuz anlamda salladı.
" Burak lütfen ya . " üzgün bakışlarla bakarak . " Tamam ya kıyamıyorum sana be kuzen . " dedi . Sırıttım . Ortalarına geçtim. İkiside cool bir şekilde güldü. Bende en tatlı halimle güldüm. Sonra instagrama girdim ve fotoğrafı paylaştım. Altınada
" Burakcımlar da gelmiş ♡♡ " yazdım.
Burak bana dönüp " Hadi kalk geç kalacaksın. " diyince kalktık. Arslan " Ben sevgilimin yanına geçiyorum gençler. Sonra görüşürüz. " dedi . " Kaptı tabi yakışıklı çocuğu .. Sende çok yüz verme be . " dedim.
" He he . " dedi ve gitti . Bizde arabaya bindik ve hareket etmeye başladık. Okulun önüne geldiğimiz de " Kuzen beni bugün okuldan kaçırmaya ne dersin ? " diye sordum. " Sonra yengem beni terlikle kovalasın dimi ? " dedi . Ofladım sadece .
" Asma suratını . " diyince " Hâlâ bir şansın var be kuzen . " dedim. Olumsuz anlamda kafasını salladı. İkna edemeyeceğim anlaşılan. Sarıldım ve " Tamam kuzen ben seni anladım. Bare akşam dışarı çıkalım. " diyince " İşte bu güzel fikir . " dedi . Sonra vedalaşıp sınıfa gittim . Rüzgar sınıfta oturmuş bekliyordu . Beni görünce yanıma geldi ve " O pezevenkler kimdi ? " diye sordu . " Kim ? " diye sordum . İnstagram da paylaştığım fotoğrafı bana gösterdi .
Arslan'ı sonrada Burak'ı gösterdim. " Bu Arslan bu da Burak ikiside kuzenim . Hem sanane sen Beren'in yanına gitsene . " dedim ve eski sırama geçtim. Rüzgar kolumdan tuttu . " Damla saçmalıyorsun . Ayrıca konuyu sen başlattın niye uzatıyorsun ? "
" Evet Rüzgar konuyu ben başlattım haklısın ama kıskandım var mı daha ötesi ? YOK . " dedim ve sıraya oturdum. Gelip sarıldı ve
" Ben sadece seni istiyorum hırçın kız. Sadece seni ... " diyince kendimi tutamadım ve sarılıp " Bende sadece seni istiyorum kıskanç adam . Sadece seni ... " dedim onun dediğini tekrar ederek . Seviyorum be napayım ?? Ondan ayrıldığımda " Artık sırana geçsen diyorum. " dedi . " Oldu canım başka istek ? " diyip gözlerimi devirdim . Hiç bişey demeden kolumu tuttu ve beni sürükledi. " Nereye be ? " diye sordum ama cevap alamadım tabi . Okulun kütüphanesinden içeri girdiğimiz gibi görevli olan çocuğun kulağına bişey söyledi. Çocuk başını sallayıp dışarı çıktı.
" Neden buraya geldik ? " diye sormamla beni duvarla arasına alması bir . Vücudum şuan alev almıştı bile .. " Çocuğa ne dedin ? Ayrıca neden burdayız ? Sen Beren'in yanına gitsene . " dedim zorda olsa.
" Çok meraklısın ve çok konuşuyorsun. " dedi ve dudaklarıma doğru iyice yaklaştı. Tam öpeceği sırada kapı açıldı. Rüzgar benden hızla uzaklaştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin ki sen ?
Teen Fiction" Kimsin ki sen ? " diye sordum alaycı bir tavırla. " Yakında kim olduğumu öğrenirsin. " dedi göz kırparak. Damla'nın belalısı Faruk Damrüz aşkını rahat bırakacak mı ? Furkan'ın aşkı Faruk'a inat mı yoksa gerçek mi ? Rüzgar ve Damla aşkına başların...