1.Bölüm

95 5 0
                                    

Ceyda ile oturmuş parkta çekirdek çitliyorduk. O sırada Mert ve Onur yanımıza geldi . Mert öküz gibi elini poşete daldırınca " Oha Mert hayvan mısın ? " dedim gülerek. Onur hemen lafa atladı .
" Hem hayvan hem görmemiş mübarek. " diyince hepimiz güldük . Mert " Açım abi napayım ? " diyip yanıma oturdu . Hepimiz oturup hem denizi seyrediyorduk hem de çekirdek çitliyorduk . Denizin karşı tarafında gece kulüpleri vardı . Sesleri buraya geliyordu az da olsa .
" Zengin olsak napardık acaba ? "
Bu saçma soruyu yönelten Ceyda'ydı.
" Zengin olmak ve biz " dedim gülerek.
Tamam fakir değildik ama zengin de değildik.
Mert " Zengin olmak daha kötü lan her şeyi kazıklıyorlar. " dedi . Haklıydı.
Ceyda " Ben zengin olmak istemem ne çekirdek keyfi var onlarda ne de başka bişey . " dedi .
" Evet o yönden bende istemem ama düşünsene altında araban süper bir evin var . " dedim . Telefonumun saatine baktım saat 10:30 olmuştu. " Ceyda hadi kalkalım saat geç olmuş yarın okul var biliyorsunuz . " dedim . Onaylar şekilde başını salladı.
" İyi geceler beyler ." diyip yürümeye başladık. Ceyda bu gece bizde kalacaktı. Annemler yoktu iş için şehir dışına gitmişlerdi. Ablam ve beni yanlız bırakmamak için Ceyda'da bizde kalacaktı. Eve gelir gelmez odama geçtik. Sohbet ederken saat 12 olmuştu bile daha fazla oturmadık ve hemen yattık.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Sabah kahvaltı edip hemen hazırlandık.
Evden çıkıp okula gitmek için harekete geçtik . Okula geldiğimiz de direk sınıfa girdik . Sırama geçerken bir kız içeri koşarak girdi . " Kolej'den öğrenciler gelmiş haberiniz var mı ? " dedi . Ufuk " Umarım içlerinde dayak yemek isteyen vardır . " diyince gözlerimi devirip Ufuk'a döndüm . " Faruk başlama yine be . " dedim. Faruk benim eski sevgilim . Aynı zamanda okulun en yakışıklı çocuklarından biri . Ceyda ile okulun bahçesine çıktığımızda son model arabalar gördük . Ceyda " Oha " diyince gülmemi engelleyemedim. Bakışlarım kolejden gelenlerin üzerinde gezinirken bir tane çocuk dikkatimi çekti. Buğday tenli , kumral saçları vardı ve masmavi gözleri . Arabasına yaslanmış gayet cool bir şekilde arkadaşları ile konuşuyordu . Ve acayip yakışıklıydı. Gözleri benim gözlerimi bulunca hemen gözlerimi kaçırdım. O arada Selin Hoca beni yanına çağırdı . Selin Hoca ingilizce hocamız ve aynı zaman da müdür yardımcısı.
" Damla tatlım kolejden gelen öğrencilere okulu sen ve Ceyda gezdireceksiniz. " diyince Ceyda ile birbirimize baktık. Selin Hoca bizi öğrencilerle tanıştırdı. Pardon biz kendimizi tanıttık .. Okulu gezdirmeye başladık. Bi tane çocuk " Siz buraya okul mu diyorsunuz ? " diyince ona doğru döndüm.
" Beğenmiyorsan kapı arkanda canım. Kafana silah dayamıyoruz. " diyip yürümeye başladım . Okulu tamamen gezdirmiştik. Selin Hoca yanımıza gelip elimize dosya verdi . Dosyada kimlerin hangi sınıfta olacağı yazıyordu. Grup grup ayırdıkları için işimiz kolaydı. Herkese sınıflarını söylemiştik. Tek bir grup hariç .
O grupta da sabah göz göze geldiğim çocuk ve grubu birde bir kaç tane kız vardı. Ve bunlar bizim sınıfta olacaklardı. Sınıfa girdiğimiz zaman Ufuk çocuklara öldürecek gibi bakıyordu . Kafamı sınıfa çevirmem ile Melis'i görmem bir oldu .
Kolejliler için ayrılmış sıralardan birine oturmuştu. Yanına gittim .
" Melis kalk ordan. "
" Sana mı sorucam ? "
" Sen bilirsin ama o saçındaki postişlere yazık olur " dedim . Gözlerinden bir anda olsa korku geçmişti.
" Melis lafı ikiletme Damla ne diyorsa onu yap ! " diye bağırdı Faruk. Melis anında oturduğu yerden kalktı. Bende kolejlilere dönüp " Yerleriniz burası kafanıza göre takılın. " dedim . Ve Faruk'ların yanına gittim . Bir kız sınıfa girdi . Kolejliydi yüzündeki makyajdan anlamıştım.
" Rüzgar " dedi. Sabahki göz göze geldiğim çocuk kafasını çevirip " Ne var Beren ne bağırıyorsun ? " dedi sert bir şekilde. Kızın yüzü düşmüştü. Belli ki Rüzgar'a aşıktı.
"Aynı sınıfta değiliz . " dedi kız.
" Eee sonuç ? " dedi umursamaz şekilde Rüzgar. " Hiç " dedi sadece kız. Ders zili çalmıştı . İngilizce dersine giricektik. Tabi okulda İngilizcesi en iyi olan bendim . Gurur verici bir şeydi. Ceyda'ya baktığımda Rüzgar'ın yanındaki sarışın çocuğu izlediğini gördüm. Kafamı o tarafa çevirmemle Rüzgar ile göz göze gelmem bir oldu . Anlamadığım bir şekilde gülümsedi. Kahretsin çok tatlıydı. Şuan kızardığıma emindim . Fazla etki yaratmıştı üzerimde .. Bu normal miydi ??

1.Bölüm sonu ❤❤❤❤
Umarım beğenirsiniz ..
Yorum ve vote'lerinizi bekliyorum ❤❤

Kimsin ki sen ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin