8.Bölüm

21 4 0
                                    

Sabah kalktığımda çok enerjiktim. Beyza' nın yanına gidip üstüne atladım. Beyza
" Ah ! Noluyor be! " diye cırladı.
" Sabah oldu kızım hadi kalk . Şimdi sana yaptığımın aynısını Burak'a yapıcam . Ve sende kameraya çekeceksin. " diyince Beyza " Süper fikir yürü . " dedi telefonunu alırken . Burak'ın odasına sessizce girdik . Hâlâ uyuyordu. Beyza'ya kayıta girmesi için işaret verdim . Beyza hazır olduğunu söyleyince Burak'ın üstüne atladım.
" Siktir ! " diye bağırdı Burak. Biz kahkaha atarken o sinirle bana bakıyordu. Napıcağını anladığım an koşarak mutfağa gittim ve hemen sürahiyi elime aldım. Çünkü şuan büyük ihtimalle oda sürahi elinde mutfağa geliyordu . Hemen saklandım. Burak kapıdan girince suyu yüzüne fırlattım.
" Damla kaşınıyorsun ! "
" Yav he he . " dedim gülerek. Arslan mutfağa girerken " Noluyor lan sabah sabah ? " diye sordu . Burak da elindeki suyu ona fırlattı ve " Bu oluyor Arslan ! " dedi sinirle. Gülmekten karnıma ağrılar girmişti bile . Burak kolumdan tutup bahçeye çekiştirince beni havuza atacağını anladım ve hemen " Ah en sevdiğim kuzenimsin biliyorsun dimi ? " diye sordum . " Bilmez miyim tabiki biliyorum ve sende benim en sevdiğim kuzenimsin ama birazdan havuzda olucaksın. " diyince gülümsedim ve " Yazık be bana ! " diye bağırdım. Dinledi mi ? Tabiki hayır. Suyun üstüne çıktığımda Beyza Burak'ın arkasındaydı . Gülümsedim ve Burak'a bakarak "Ben düştüysem sende düşeceksin . " dedim ve kahkaha attım. O arada Beyza arkadan Burak'ı itti . Ama ters olan bişey var ki oda suya düşmüştü. Ben onlara gülerken Burak " Sabah sabah adalet mi bu ? " diye isyan etti . Sonra hepimiz havuzdan çıktık.
Hazırlanıp mutfağa indiğimde herkes masaya oturmuştu. Bende oturup kahvaltımı ettim . Kahvaltı ettikten sonra kızlar olarak havuz kenarına indik . Ben kızlardan ayrılıp Rüzgar'ı aradım . Özlemiştim. Telefonu açınca sadece
" Özledim. " dedim .
" Bende güzelim. " dedi oda . Gelde sevme ..
" Eee naber ? " diye devam etti .
" İyi sen ? "
" İyi. Yarın dönüyorsunuz dimi ? "
" Evet . "
" Tamam . Yarın akşam sizin kapıdayım haberin olsun . "
" Ciddi misin aşkım ? " diye saçmaladım.
" Sence ? "
" Evet ciddisin. " dedim . O sırada ablam seslenince Rüzgar'la vedalaşıp onların yanına gittim . Biz gıybet yaparken Burak ve Arslan yanımıza geldi . Burak yanıma oturdu ve " Kızlar bütün gün burda oturup gıybet yapmayı mı planlıyorsunuz ??? " diye sorunca " Beni katma kuzen ben sıkıldım burda . " diye ekledim .
" Hadi kalkın dolaşalım azcık. " dedi Arslan. Hepimiz hazırlandık. Yarım tişört giyip altına siyah yırtık pantolon giydim. Aşağıya inince Burak ve Arslan aynanda beni süzdüler . Ah ! Kalasik kuzen tipi ...
Burak " Bu ne kızım siz buna tişört mü diyorsunuz git çıkar şunu. " diye uyardı. Arslan'a baktım bir ümit. Oda yukarı çıkman için başıyla işaret etti . Hayır yani zaten pantolon yüksek bel olduğu için hiç bir yerim gözükmüyordu . Odaya çıkıp üstüme başka bişey geçirip aşağıya indim . Herkes hazır beni bekliyordu . O an aklıma güzel bişey geldi . Hepsi bana bakıp güzel olduğunu belirten tepkiler verince bu seferde ben hemen lafa atlayıp " Bu seferde ben beğenmedim bekleyin biraz daha ! " dedim. Burak oflarken Arslan kafasını geriye yatırıp gözlerini tavana dikti . Odaya çıkıp tekrar üstümü değiştirip aşağıya indim .
" Gidelim. " dedim . Arslan'da " Çok şükür !"
diyerek bana eşlik etti . Evden çıkınca hepsi arabaya yöneldi.
" Yok artık . İyi misiniz ? Arabayla mı gezicez ?? " diye cırladım. Hepsi bana dönüp bakınca Ne ? der gibi onlara baktım.
" Evet ya mal mıyız biz ? " diye lafa girdi Beyza . Kahkaha attım ve " Beni o genellemenin içine sokma tatlım. " diyince Arslan " Sen çok zekisin ya " dedi gülerek.
" Tabi ! Ben olmasam mal gibi arabada gezicektiniz. " diyip kahkaha attım.
Arslan " Bana mal dedin sen ? " diye sorunca " Size dedim kuzen . Eee tabi içinde sende varsın. " diyince bana doğru koşmaya başladı. Hemen kaçtım tabiki .. Başka napabilirim ki ?? Ben Arslan'a bakarken sert bir yere çarptım. Kafamı kime çarptığıma bakmak için çevirmemle şoka girmem bir oldu . Bu Rüzgar'dı ... Yani tamam nerde olduğumuzu biliyordu ama en azından hangi ilçede olduğumuzu bilmiyordu . Oda şaşırmış olucak ki bir kaç dakika sonra " İyi misin ? " diye sordu . Güldüm ve " İyiyim. " dedim. " Bidaha ki sefere dikkat et güzelim. Başka birinin kollarında sevgilimi görmek istemem . " dedi uyarır tonda . O sırada Beyza yanımıza geldi . Bir Rüzgar'a birde bana baktı.
" Yok artık. Enişte ? " dedi Rüzgar'a bakarak . Rüzgar soru sorar gözlerle bana bakınca " Kuzenim Beyza ! " dedim . Kısa bir tanışma faslının ardından Beyza'ya dönüp
" Ablamlar nerde ? " diye sordum .
" Geliyorlar ! " diye uyardı Beyza . O sırada Burak yanımıza gelip " Hayırdır bir sorun mu var ? " diye sordu .
" Evet kuzen bir sorun var . Ve sorun şu ki gerizekalı Arslan yüzünden birine çarptım ve bileğimi burktum . " dedim. Rüzgar ve Beyza Ne alaka lan ? der gibi bakınca tedirgin olsam da sonra toparladım ve devam ettim . " Ama şimdi biraz daha iyiyim. " O sırada bir çocuk bize doğru geliyordu . Çocuk bize yaklaşınca " Burak ! " diye seslenince Burak ona doğru döndü.
" Meriç ! " diye gülerek çocuğa sarıldı. Rüzgar'a bakıp sadece ağzımı oynatarak
" Bu kim ? " diye sordum . " Abim . " dedi oda aynı şekilde. İyide hiç bahsetmemişti.
" Dönmüşsün. " dedi Burak.
" Sizi özledim oğlum. Dönmesemiydim ? "
" Yok be kardeşim. Hoşgeldin. "
Burak hepimizi tanıştırdı Meriç'le. Ne gerek var ki ? Zaten gerildim . Sonuç olarak sevgilimin abisi ile tanışıyorum. Her ne kadar o bilmese de ...
Burak akşam Rüzgar'ları davet edince Yok artık der gibi baktım. Daha sonra vedalaşıp yürümeye başladık.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Rüzgar'dan

Damla'ların yanından ayrıldıktan sonra abime dönüp " O çocuk kimdi ? " diye sordum. " Yakın arkadaşım. " dedi .
" Bişey dicem ama ibnelik yapmak yok . Kaşınma bak ! " diye uyardım.
" He he söyle ."
" Burak'ın yanında bir tane kız vardı ya Damla tanıştınız hani .. "
" Eee "
" O kız benim sevgilim . " diyince bana döndü.
" Vayy yakışır kardeşime . Güzel kız ama .. " diyince " Sikerim belanı Meriç. " diye ekledim . Biz abimle hep böyle anlaşırız abi diyorum da sadece benden 2 yaş büyük. O yüzden bu kadar rahatım. Sonra kulaklığımı takıp koşmaya devam ettim. Yaklaşık 2 saat kadar koştuktan sonra eve gittik . Hemen duşa girdim. Çıktıktan sonra mutfağa inip bişeyler atıştırdım . Sonra tekrar odama dönüp Damla'yı aradım.
" Ve biricik sevgilim ... " diye lafa girdi . Sadece gülümsedim.
" Ya bugün neler oldu hâlâ şokunu atlatamadım." Diye devam etti .
" Aynen güzelim . Bu arada abime söyledim. Sevgili olduğumuzu biliyor . "
" Yok artık. Niye söyledin ya .. Zaten tanışırken bile elim ayağım titredi . "
" Sebep ? " diye sordum .
" Sevgilimin abisi ile tanışıyorum. Ve çok saçma bir şekilde. Yetmez mi ? "
" Haklısın . Neyse akşam gelince alışırsın. Bu arada şu alacağım öpücük vardı hatırlatırım. Akşam o öpücüğü alıcam güzelim haberin olsun . "
" He he bende öyle diyordum. Burak görsün ve hepimizi öldürsün amaç bu mu ? " diye sordu .
" Çokta umrumda sayılmaz. O öpücüğü akşam alıyorum. Bu arada sen şu instagram şifreni bana versene ."
" Oldu canım. Sen hiç instagramına dokundurma sonra benim şifremi iste yok öyle bir dünya. "
" Tamam onuda akşam alırım sıkıntı yok . Zaten takipçilerinin yarısı erkek . Tek tek bulup onları becermek yorucu olur . Sen şifreni ver bu konuyu en kolay yoldan halledelim . "
" Tamam sende şifreni ver . Bana diyorsun ama takipçilerinin yarısından fazlası kız. Hayatlarında çocuk görmemişler mübarek ."
" Elbet görmüşlerdir ama benim kadar yakışıklısını görmemişlerdir . Gören bidaha dönüp bakıyor . "
" Kim bakıyor ya tabi yanında ben yokum sahipsiz sanıyorlar . Bundan sonra birlikte dışarı çıkıyoruz aşkım bensiz çıkmıyorsun."
" Tabi aşkım bende öyle diyordum . "
" Rüzgar ! " diye uyarınca " Tamam aşkım kızma. Neyse benim kapatmam gerek . Seviyorum seni . " dedim .
" Bende seni . " dedi ve telefonu kapattı . Daha önce hiçbir kıza karşı böyle hissetmedim . Tamam daha önce kızlarla takıldığım olmuştu ama Damla ile farklı. Damla'yı anlatmak imkansız ..

Umarım beğenirsiniz  ❤
Biraz geç oldu kusura bakmayın
Hepinizi seviyorum iyi okumalar ❤❤
Bu arada yorumlarınızı ve vote'lerinizi bekliyorum 😊

Kimsin ki sen ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin