Okulun İlk Dönem Tatili

115 11 6
                                    

Arkadaşlar multi medyada fotoğrafı bulunan kişi Biricik
Çalar saatin sesi beynimde ötüyordu elimi uzatıp saati kapatana kadar beynim şişmişti. Gözlerimi açtığımda içeriye giren güneş ışkları gözlerimin kamaşmasına sebep olıyordu bugün ilk dönemin tatiline girecektik,yani heyecanlıydım uyucam için gece sabahlara kadar kızlarla oturacak sabahta öğleye kadar uyuyacaktık. Yatağımdan kalkıp banyoya gittim duş alıp dişlerimi fırçaladım sonra akşamdan hazırladığım kıyafetlerimi giydim. Kıyafetlerim şunlardı;siyah etek, üzerine beyaz sıtıraplez göbek üzeri bluz  onun üzerinede siyah bir ceket ayakkabı olarakta beyaz spor tercih etmiştim saçlarımıda dalgalı yapıp boş bırakmıştım. Hazırdım Aşağıya  indiğimde herkes hala uyuyordu kimseyi rahatsız  etmemek için parmak uçlarımda yürürken birisi arkamdan beren diye seslanince ödüm koptu sandım arkamı dönüp baktığımda çağıran hatice teyzeydi.
"beni korkuttun hatice teyze"
"ayy kızım korkutuysam özür dilerim beni gördün sandım"
"önemi yok hatice teyze sen ne yapıyorsun  bu saatte ayakta ruh gibi" bu arada hatice teyze kim diye merak ettiyseniz söyleyeyim hatice teyze eşi ferdi amca ve kızı goncayla birlikte bizim evdeki yardımcılarımız  beni ve abim çağatayı o büyütmüştü yani epeyi eski bir çalışanımızdı  hatta çağrıyıda o büyüttü sayılır. Hatice teyzeye sorduğum soruya şöyle cevap verdi.
"su içmek için kalktım geride uyku tutmadı senide görünce selam verim dedim"
"iyi yapmışın ama istersen gitte yat çünkü bugün yurt dışından halamlar gelecek yorulacaksın enerji topla"
"sen beni düşünme merak etmene gerek yok çünkü halan ceylan hanım ve aylin hanım beni yormazlar merak etme hem zaten goncayla ferdi amcan var yorulmam "
" ooo hatice hanım yardımcın var desene "
" var,  tabi kızlarım bana yardım ederde sen niye kavhaltı yapmadan sesizce çıkıyorsun?
"çünkü bugün okulun son günü ve arkadaşlarla dışarıda kavhaltı yapıp ordanda okula geçicez sesiz çıkmamın sebebide kimseyi rahatsız  etmemek"
"hımm tamam o zaman hadi bakim görüşürüz canım kızım"
"Teşekkürler  canım teyzem görüşürüz "dedikten sonra evden çıktım arabama binip  herzaman buluştuğumuz yere geldim bizimkiler orada oturuyorlardı sadece biricikle ben eksikmişim bende geldiğime göre sadece biricik eksikti bizimkilerle selemlşıp oturdum heyecenla birşeyler konuşuluyordu ne konuştuklarını anlamak için özgeye kafa salladım oda tatilde ne yapsak diye konuşuyoz dedi bende karar ne diye sordum serkay dediki.
"yaa arkadaşlar bi sakin olun benim sevgilim yok oda gelsin konuşuruz dedi" tamam o zaman okul çıkışından sonra konuşuruz bunu dedi biricikte gelince okula geçmek için arabaya bindik okulun önüne geldik  arabaları park edip  binaya doğru yürürken çok büyük bir kalabalık vardı. Gürkan "altan orada noluyo oglum gidip bakalım" dedi. Bende bizde gelelim dedim altan yok beren siz burada kalın dedi bende bari ben geleyim  dedim serkay kızların yanında sen kal dedi bende of tamam dedim.

_SONSUZA KADAR_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin