Bodrum Gece Kulübü

31 7 5
                                    

Akşama bara gitmek için hazırlanacaktık. Kızlarala ne giyeceğimizi konuşuyorduk yeliz dediki ;ben kısa etek, üzerine kırmızı gömlek altınada dizime kadar çizme giyecegim saçlarımıda belik örerim herhalde kızlarda ne giyecegini söyleyince hepsi bana baktı bende  "ne var kızlar ben ne giyecegimi bilmiyorum"  özge dediki ;  "niye kızım kısa etek giy üzerinede bl..."  sözünü tamamlamadan ben dedimki ; "kerem  giydiğim herşeye karışıyo bende ne giyecegimi bilemiyorum" sonra özge dediki tamam keremi çağıralım o zaman dedi bende "izin vermez sanmıyorum" dedim  niye vermesin dedi kızlar tamam çağırın  dedim özge kereme  seslendi; "kerem bir dakika gelirmisin? Kerem bize döndü ve " tamam bir dakika geliyorum özge " dedi  özge tamam dercesine kafasını salladı sonra biz kızlarla konuşurken kerem geldi ve benim yanağıma bi öpücük  kondurdu sonrada dediki" evet kızlar buyurun" dedi. Sonrada kızlar bişey söylemeden ben dedimki ; "kızlar senden bişey için izin alacaklardı"  kerem dediki "bendenmi izin alacaklar neden? Dedi kızlarda o sırada dedilerki " kendimiz için degil beren için izin alıcaz" dedi   kerem dediki  "tamam hadi söyleyin" dedi sonra biricik dediki ; "sen berenin kısa giyinmesine izin vermiyomuşun öylemi" dedi   keremde "evet  öyle" yeliz dediki ; "peki neden izin vermiyosun"  dedi  keremde şöyle söyledi " kıskanıyorum " dedi bu söylediği şeye sevinsemmi üzülsemmi bilememiştim beni kıskamması güzeldi ama işte hangi duyguyu yaşayacagımı bilememiştim. Özge dediki; " merak etme sevgilini kimseye vermeyiz " dedi keremde dediki; " onu benden ancak Allah alır ondan başka kimseye vermem"  dedi kerem bunları söyleyince çok hoşuma gitmişti  sonra arkamızdan bi ses geldi o ses altana aitti  dediki ;  "vay kuzen" dedi.  Bende dedimki  "tamam yaa konuyu uzatmaya gerek yok  dediğine uyucaz artık"  dedim gürkanda dedi ki "senin  böyle yola geldiğini görmek beni çok duygulandırdı" dedi bende alaycı gülüş attım gürkana sonra kızlarada   dediki tamam o zaman  hadi gidelimde hazırlanalım dedi serkayda dediki ;  "yaa ama ben acım karnım acıktı o nolacak"  dedi özgede biriciğe dönüp dediki  " sen bununla evlenim felan deme"  dedi.  Biricikte "olsun yaa ben onun herşeyine razıyım"  dedi. Bizimkiler hep bir ağızdan " Oooo" felan dediler. Bende "neyse yaa hadi herkes kendi odasına istesin yemeği yedikten sonrada kumsalda buluşalım"  dedim herkes tamam dedikten sonra ayağa kalktık bizimkiler sevgililerin koluna girip gittiler baktım kerem ileride çok haraletli bir şekilde telefonla konuşuyurdu yanına gitmekle gitmemek  arasında kalmıştım  odama çıkmak için arkamı döndüm tam gideceğim sırada şunu düşündüm o benim sevgilim ben ona nasıl hesap veriyorsam oda bana hesap vermek zorundaydı en azından ben öyle düşünüyordum  sonra büyük bir gaza geldim ve kendimi keremin yanında buldum ben yanına gelene kadar kerem telefonla konuşmasını bitirmişti  beni karşısında görünce gülümsedi ve dediki ;  " ne oldu aşkım"  dedi ben hemen durmadan cevap verdim; "sen kiminle konuşuyorsun  böyle kenarıya çekilip çekilip"  dedim  kerem şöyle söyledi;  "şey beren"  ben anlamıştım birşeyler  olduğunu  çıkmaya başlayalı ne kadar 2,3  gün olmuş olsada keremin yalan söylediğinde  dili diline dolanırdı  bunu bildiğim için "tamam kerem"  dedim arkamı dödüm ve odaya doğru yürümeye başladım eğer keremin bi açıklaması olsaydı beni durdururdu ve anlatırdı ama beni durdurmadı çünkü açıklaması yoktu. Şimdi ne yapacaktım kereme ne diyecektim bunu düşünürken odaya varmıştım  banyoya girdim duş aldım ardından dişlerimi fırçaladım sonrada odaya geçtim üzerimde bornoz vardı dolaptan ne giysem acaba diye bakınıyordum. Ben bunları düşünürmen aniden kapı açıldı kafamı uzattımda gelenin kerem olduğunu gördüm içeriyw yanıma geldi üzerime baktı  ve kerem dediki; "sen niye bornozla dolanıyosun içerde"
"ben sana hesap vermek  zorunda değilim" dedim kerem kaşlarını çattı ve "bu ne demek beren"  bunu söyleyince içimden yüzüne karşı küfür savurmak istedim sonra dedimki; "kerem ben sana başında ne olursa olsun bana anlatacaksın dedmedimmi? Ama ben sana daha demin soru sordum eveledin  geveledin bi cevap veremedin neden? Kerem ;" tamam  söylediginherşeye cevap vereceğim ama ilk önce üzerini giyde gel " aslında  düşününce keremde haklıydı" tamam " dedim banyoya gittim.  Kısa kırmızı bir  elbise arkası tamamen açıktı altınada topuklu siyah bir ayakkabı giydim saçlarımı boş bırakıp kafamın uç kısmından bi belik ördüm  anlım çok açık  kalmasın diye kekil bıraktım hafif göz farı dudaklarımada bordo bi ruj sürdüm koluma bir tane saat taktım ve hazırdım. Banyonun kapısını açtığımda kerem  çok güzel giyinmiş gömleginin düğmelerini  kuruyordu parfüm sıkmıştı  onunla 10 dk felan bakıştık ardından kerem hemen bu anı bozdu çünkü üzerimde kısa elbise olduğunu yeni görüyordu ve dedi ki; "ben sana ne dedim beren"  ben biraz alaycı, birazda ukala bi tavırla "ne demiştin" dedim. Kerem gömleğinin düğmesini zaten kuramıyordu benim o tavrımada sinirlenince düğmeyi bıraktı bende gülümsedim ve yanına geldim kolunu tuttum ve düğmeyi kurdum düğmeyi kurunca kerem elini belime koydu tam bana sarılacaktı ki "yapma" dedim kerem durdu ve yüzüme şaşkınca baktı "ben ne yapıyorumki yapma diyosun" dedi  "kerem ben senden hala bi açıklama alamadım" dedim kerem anlıyorum dercesine kafasını salladı ve dediki "altan aradı bizi bekliyorlarmış" dedi  sinirlenmiştim azıcık daha yanında kalsam onun kalbini kıracaktım onu ittim ve dışarıya  çıktım ben bizimkilerin yanına geldiğimde keremde arkamdan aramız katıldı sonra artık gidelim dedik herkes sevgilisinin elini tutu kereme döndüğümde bana baktı ve "yapma bunu bize" dedi  ben sinirli bi şekilde gülümsedim ve "ben bize hiçbirşey yapmıyorum bizi yok etmeyi sen istiyosun"  dedim ve yanından uzaklaştım yolda yürürken düşündüm acaba bana söyleyemediği bu kadar önemli olan şey neydi ben bunları düşünürken yanıma özge geldi ve dediki ; "iyimisin kardeşim"  dedi ona döndüm iyim dercesine kafamı salladım sonrada yürümeye devam ettim. Tatilin bitmesine sadece 5gün vardı bizim istanbula dönmemize  2 gün vardı ve ben bu 2 günümü keremle çok mutlu olarak planlamıştım eğer aramızda  ki sorunu çözemezsek mutluluğun m 'sini bile duyamazdık. Ben bunları düşünürken  bara gelmiştik herkesten önce ben girdim bara bi masa bulduk oturduk herkes çok eğleniyordu kızlar bana dediki hadi dans edelim dediler bende saf saf döndüm kereme bakıyorum sonra küs olduğumuz aklıma geldi  ve tamam dedim kalktım dans etmeye başladım kızlar bi süre sonra yoruldular ve oturdular ama ben çılgınlar gibi dans ediyordum.
Kerem'in  Ağızından
Tamam biz berenle küs olabilirdik ama onun çılgınlar gibi dans etmesi beni delirtiyordu ben kaldırıp kafamı ona bakmazken etraftaki herkes onu izliyordu o bana aitti herkesin durup onu seyretmesi benim sinirlerime hakim olamama sebep oluyordu evet bereni eşekler gibi üzmüştüm hemde sebebini anlatsam bana destek olacagını bile bile onu üzüyordum  ben bunları düşünürken beren çılgınlar gibi dans ediyodu ve kendi kendime şöyle söyledim " bu erkeklige sığmaz kerem napıyosun"  dedim ve yerimden kalktım berenin kolundan tutum. Onu aldım ve dışarıya çıktık beren çok sinirlenmişti gözlerime baktı ve dediki; "napmaya çalışıyorsun sen karar ver artık sıkıldım" diye bağırdı ona sordum "neye karar verim? Beren yüzüme baktı ve dediki "  beni seviyomusun, sevmiyomusun? Dedi onun yüzüne iyice baktım ve geriye doğru çekildim kollarımı açtım ve bağırmaya başladım "duy istanbul, duy bodrum, ben varya ben bu kadını yanı başımda duran kadını sevmiyorum" dedim berenin gözleri dolmuştu " neden duygularımla oynadın o zaman" dedi iyice yanına geldim bizimkiler ve  etraftaki herkes bize bakıyodu. Etrafımızdaki herkese  dedimki  "duydunuzmu, altan kuzen duydunmu ben bereni sevmiyorum çünkü ben ona AŞIĞIM dedim. Berenin yere bakan o güzel gözleri bana bakıyodu gözünden bi damla yaş aktı kafasını ellerimin arasına aldım ve göz yaşlarını sildim etraftaki herkes bizi alkışlıyodu ona baktım ve dedimki ; "ÖZÜR DİLERİM HAYATIM" dedim beren bana sımsıkı sarıldı ve dediki ; "bende Aşkım bende Özür dilerim" dedi...

_SONSUZA KADAR_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin