Κεφάλαιο 8: «Ένα τσάι για τον δολοφόνο της παρέας».
Χτυπάει το χλωμό δάχτυλο του στην γυάλινη επιφάνεια της τηλεόρασης και αναστενάζει. Δημιουργεί έναν μικρό κύκλο με υγρασία ο οποίος εξαφανίζεται μέσα σε λίγα δεύτερα. Ο Jeff κοιτάει το ομιλούμενο κουτί με το κεφάλι γερμένο ελαφρώς στο πλάι και ύστερα χαμογελάει. Νιώθει την παρουσία του φίλου του κάπου στο βάθος μέσα σε αυτό το φονικό όπλο, τι του μυαλού όταν έχει να κάνει με τις εκπομπές, τι του σώματος όταν ο Ben κάνει την εμφάνιση του.
«Δεν χρειαζόταν η τούρτα, αλλά το εκτιμώ ιδιαίτερα», λέει ο Robert και καθαρίζει τον λαιμό του με αμηχανία, το βλέμμα του καρφωμένο στο άγνωστο αγόρι που του έχει γυρίσει την πλάτη και κοιτά την τηλεόραση. «Αυτός ποιος είναι;» ρωτάει με έναν ψίθυρο και τον δείχνει με τον αντίχειρα του.
«Φίλος μου», απαντά με ανέκφραστο πρόσωπο η Rachel, κάτι που την κάνει πραγματικά αψυχολόγητη.
«Το αγόρι σου;» ξαφνιάζεται ο πατέρας του και νιώθει πρώτη φορά στην ζωή του να σοκάρεται πραγματικά.
«Είναι αγόρι, αλλά δεν μου ανήκει, μπαμπά. Έχει ελεύθερη βού-»
«Εννοώ έχετε κάποια σχέση;» την διακόπτει ανυπόμονος να μάθει την αλήθεια.
«Φιλική σχέση υποθέτω».
Ο Robert ανακουφίζεται με τα λεγόμενα της κόρης του και βάζει την τσαγιέρα στο ανοιχτό μάτι της κουζίνας. Δεν φτάνει που η Rachel θέλει ιδιαίτερη προσοχή εξαιτίας της ψυχασθένειας της, θα τρελαινόταν άμα μάθαινε πως είναι σε σχέση με ένα φρικιό σαν αυτόν.
Με την άκρη του ματιού του, παρακολουθεί τον Jeff καθώς κάθεται στον καναπέ και σταυρώνει τα χέρια στο στήθος του, βάζει το ένα πόδι πάνω στο άλλο. Δεν ξέρει τι είναι πιο περίεργο πάνω του, το γεγονός ότι είναι τυλιγμένος με επιδέσμους ή δεν μιλάει καθόλου και κοιτούσε με τέτοιο ενδιαφέρον την κλειστή τηλεόραση.
«Πως λέγεται;» ρωτάει αδιάκριτα ο Robert για να μαζέψει όσες πιο πολλές πληροφορίες μπορεί.
«Mark», απαντά η Rachel ψέματα και στρέφει το βλέμμα στον φίλο της.
«Στο επίθετο;»
«Δεν γνωρίζω».
Ένας αναστεναγμός γλιστρά από τα χείλη του Jeff και οι άλλοι δυο γυρνάνε να τον δουν. Το ότι οι άνθρωποι είναι τόσο ηλίθιοι τον εκπλήσσει αλλά και τον τσαντίζει τόσο πολύ ταυτοχρόνως. Νομίζει αυτός ο γέρος ότι ψάχνοντας τον, θα καταφέρει κάτι; Πέρα από το γεγονός ότι θα τον εκνευρίσει, θα τραβήξει την προσοχή των άλλων σαν εκείνον και θα ανοίξει την πύλη της Κόλασης στην ζωή του.
YOU ARE READING
Go To Sleep [#GTS]
Mystery / Thriller*A Jeff The Killer story* Δεν είναι τίποτα παρά μια μοναχική κοπέλα. Έτσι επέλεξε να ζει από μικρή και είναι καλά. Μέχρι που εκείνος την βρήκε. Το μόνο που είπε, με αίμα στα χλωμά χέρια και ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη του, είναι: "Πήγαινε για ύπ...