Κεφάλαιο 6: «Τα γενέθλια είναι σκοτεινές τελετές».
Η Rachel ανοίγει τα μάτια της αργά και νιώθει τις αχτίδες του ηλίου να την χτυπούν από το παράθυρο του σαλονιού. Τα τρίβει με τις αρθρώσεις των δαχτύλων της και σηκώνει το στήθος της. Γυρνά το κεφάλι στο πλάι και με θολή όραση βλέπει κάποιον ξαπλωμένο στον καναπέ.
«Jeff;» ρωτάει και τον παρατηρεί που κρατά το μαχαίρι στα χέρια του.
Σηκώνεται αργά από το κρεβάτι και νιώθει κάτι να την ενοχλεί στον λαιμό. Τα μάτια της πέφτουν στην λερωμένη με αίμα μαξιλαροθήκη και βλέπει στον καθρέπτη της ντουλάπας το αποξηραμένο που έχει στον λαιμό. Ανασηκώνει τους ώμους της αδιάφορη και περπατά προς το σαλόνι, βάζοντας μια τούφα μαλλιών πίσω από το αυτί της.
«Καλημέρα», μουρμουρίζει εκείνη και εστιάζει το βλέμμα της πάνω του.
«Μμμ, ναι», απαντά με αδιαφορία ο άλλος και καθαρίζει μια σταγόνα αίματος στην λεπίδα με το μανίκι του φούτερ του.
Πηγαίνει στο μπάνιο και με μια βρεγμένη πετσέτα καθαρίζει την γραμμή στον λαιμό της. Ύστερα πλένει το πρόσωπο της και κάνει τα δικά της. Βγαίνει έξω και μόλις τα μάτια της συναντούν τον Jeff, αυτός κοιτάει αλλού και βολεύεται πίσω στον καναπέ.
«Πεινάς;» τον ρωτάει και εκείνος σηκώνει τους ώμους του.
Η Rachel αναστενάζει και περπατά προς την κουζίνα. Βλέπει το ημερολόγιο κρεμασμένο στην πόρτα του ψυγείου και δαγκώνει το κάτω χείλος της όταν παρατηρεί ένα μεγάλο 'Χ' στην σημερινή. Είναι τα γενέθλια του μπαμπά της. Η Mary συνεχώς της έλεγε ότι τέτοιες μέρες είναι πολύ σημαντικές για όλους τους ανθρώπους.
«Τι κοιτάς;» αναρωτιέται ο Jeff και τον βλέπει να στέκεται δίπλα της.
«Έχει ο μπαμπάς μου γενέθλια», τον ενημερώνει.
Εκείνος γέρνει το κεφάλι στο πλάι και την κοιτάει ερωτηματικά, σαν να περιμένει να του εξηγήσει. Δεν ξέρει ούτε η ίδια και τόσα για τα γενέθλια· μόνο κάτι λίγα που της έμαθε η Mary. Τα δικά της ξέρει πως είναι 17 Απριλίου, αλλά δεν τα έχει γιορτάσει πολλά χρόνια τώρα. Δεν έβρισκε λόγο και δεν τα καταλάβαινε ποτέ την ουσία τους.
«Γενέθλια είναι αυτό με τα στολισμένα δέντρα και φωτάκια;» ρωτάει ο Jeff και κάθεται πάνω στον πάγκο.
Η Rachel βγάζει από το ψυγείο τα υλικά να φτιάξει ένα τοστ και τα αφήνει δίπλα του. Εκείνος την παρακολουθεί καθώς αλείφει την φέτα ψωμί με βούτυρο και βάζει την γαλοπούλα και το τυρί. Ενώνει τις φέτες και τις βάζει στην τοστέρια.
KAMU SEDANG MEMBACA
Go To Sleep [#GTS]
Misteri / Thriller*A Jeff The Killer story* Δεν είναι τίποτα παρά μια μοναχική κοπέλα. Έτσι επέλεξε να ζει από μικρή και είναι καλά. Μέχρι που εκείνος την βρήκε. Το μόνο που είπε, με αίμα στα χλωμά χέρια και ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη του, είναι: "Πήγαινε για ύπ...