Κεφάλαιο 11: «Τα τέρατα στο τέλος πεθαίνουν».
Η πόλη δείχνει ήρεμη, αλλά δεν είναι. Σήμερα είναι ιδιαίτερα σκοτεινή. Τα πατζούρια είναι κλειστά και στους άδειους δρόμους κυκλοφορούν περιπολικά με τα φώτα χαμηλά. Το μόνο που ακούγεται είναι το αεράκι που φυσά αργά και χαϊδεύει τα κτήρια με έναν τέτοιο τρόπο που οι κάτοικοι ανατριχιάζουν. Όλοι φοβούνται. Όλοι κρύβονται. Όλοι ξέρουν ότι είναι εκεί έξω. Μπήκε μέσα στην πόλη και σκότωσε τόσους χωρίς να τον δει κάποιος. Η αστυνομία δεν μπορεί να κάνει πολλά και το γνωρίζουν όλοι πάρα πολύ καλά.
Προσευχές φτάνουν στα αυτιά του Jeff και γι' αυτό φέρνει το μικρό δαχτυλάκι στο αυτί του και το ξύνει κάπως ενοχλημένος. Το καθαρίζει ύστερα στο λευκό του φούτερ και με μια γρήγορη κίνηση βρίσκεται ξαπλωμένος πάνω σε ένα κλαδί δέντρου. Παίρνει μια βαθιά ανάσα και ξεφυσά με τα χέρια ακουμπισμένα πίσω από το κεφάλι του. Είναι η τέλεια νύχτα για φόνο, σκέφτεται με το ψυχωτικό χαμόγελο σκισμένο επάνω στα μάγουλα του. Γουρλώνει τα μάτια όταν παρατηρεί το φεγγάρι και μένει να το χαζέψει άλλο λίγο. Είχε να το δει κάτι μέρες, εξαιτίας της κακοκαιρίας.
Ξέρει το επόμενο θύμα του. Ποτέ δεν έχει σχεδιάσει να σκοτώσει κάποιον. Όταν διψάει για αίμα, επιτίθεται σε ό,τι του βγει μπροστά. Αυτή την φορά ξέρει και ανυπομονεί. Νιώθει την αδρεναλίνη στο σώμα του, εκείνη που έχει κάθε φορά που σκοτώνει κάποιον. Βγάζει από την τσέπη του φούτερ του την ντάμα καρδιά. Πάει μια ολόκληρη εβδομάδα από τότε που ευτύχισε το τελευταίο θύμα του. Χαμός έγινε με τον θάνατο του παλιάτσου. Χαμός έγινε και με τους νταήδες. Η πόλη βυθίστηκε σε ένα βουβό χάος. Όλοι απλά κλείστηκαν στα σπίτια τους και αποφάσισαν να κάνουν τα στραβά μάτια.
Μόνο ένα παράθυρο ήταν ανοιχτό και τον περίμενε ακόμη και σε αυτό το κρύο όμως.
Γυρνάει την κάρτα με τα δάχτυλα του. Για κάποιον που δεν έχει σκοτώσει είναι σχετικά ευδιάθετος πάντως. Μπορεί να είναι μονίμως χαμογελαστός, όμως σπάνιες είναι πραγματικά. Ξανακοιτάει την κάρτα, η οποία του θυμίζει πολύ την Rachel και παίρνει μια βαθιά ανάσα. Δεν ξέρει ούτε ο ίδιος γιατί την κρατάει. Δεν θέλει να ασχολείται μαζί της, γι' αυτό την αποφεύγει. Είναι μπελάς. Ο πατέρας της είναι αστυνομικός και ο Jeff είναι σίγουρος ότι ήδη τον υποψιάζεται. Ξέρει ότι η επιστροφή του στην πόλη απλά θα τον βάλει στο στόχαστρο και δύσκολα θα ξεφύγει.
YOU ARE READING
Go To Sleep [#GTS]
Mystery / Thriller*A Jeff The Killer story* Δεν είναι τίποτα παρά μια μοναχική κοπέλα. Έτσι επέλεξε να ζει από μικρή και είναι καλά. Μέχρι που εκείνος την βρήκε. Το μόνο που είπε, με αίμα στα χλωμά χέρια και ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη του, είναι: "Πήγαινε για ύπ...