Sabah buz gibi olan yerden kalkıp odadan çıkmak için kapıyı araladım çok erken olduğu için daha kimse uyanmamıştı. Odama çıktım ve hizmetçinin yeni getirdiği okul uniformasını giyip hiç oyalanmadan evden çıktım. Okul hala açılmadığı için oraya yakın bir parka gidip oturdum, okulun bir an önce açılmasını ve yurda yerleşip oda numaramı ve kilitlerimi almayı bekliyordum. İyi ki okul süreci boyunca öğrencilerin okul yurdunda kalmasını daha uygun görüyorlardı. Bağzen çoğu insana yer kalmıyordu fakat benim başıma hiç gelmemişti.
1 saat öyle boş boş oturduktan sonra okula gitme zamanım geldiğini fark ettim, kalktım ve okula doğru yürümeye başladım.
Okula vardığımda ilk işim müdürün odasına gidip yurt işini konuşmaktı. Müdürün odasının bulunduğu 3 kata çıkıp odasının kapısını çaldım, ve çok geçmeden bana girmemi söyledi, kapıyı aralayıp içeri girdim
''Merhaba müdürüm''
''Merhaba Lia ne istemiştin''
''Müdürüm ben yurt odası için konuşmaya gelmiştim''
'' ahh üzgünüm Lia kız yurdunda bütün odalar haftalar önce doldu''
İlk önce inanmak istemedim, çünkü inanamayacağım kadar kötü bir haberdi
''Olamaz öğretmenim lütfen'' diyip ayaklarına kapandım
''Lia gerçekten burada kalmaya ihtiyacın olduğunu biliyorum ama üzgünüm''
Hiçbirşey demeden yerde kalıp ağlamaya devam ettim ve ağzından çıkan tek kelime içimi umutla doldurdu
''Aslında bir çağresi var, senin için bu iyiliği yapabilirm''
Hemen dizlerimin üstüne çöküp elini tutarak meraklı gözlerle bakmaya başladım
''Erkekler yurdunda çoğu odalarda sadece tek kişi kalıyor, ve seni çok güvendiğim ve garanti verdiğim bir erkeyin odasına yerleştire bilirim, eski müdürlük yaptığım okulun birincisiydi şimdi bizim okula transver oluyor, ama aramızda kalması gerek''
Yeniden doğduğumu hissettim resmen hayatımda aldığım en güzel haberdi. Hemen ayağa kalkıp müdüre sarıldım. Bana oda numarasını ve anahtarları verdi okuldan sonra bavulumu alıp yerleşmem gerekiyordu. Yaşadığım mükemmel şeyin sevinciyle bütün gün ağzım kulaklarımda gezmiştim okulda.
Kısaca size okul hayatımdan bahsetmek istiyorum 11 sınıfım yani dolayısıyla 17 yaşındayım Seul'un gözde ve en büyük okullarından birine gidiyorum. Burada herkezin burnu çok fazla yukarıda o yüzden ben sadece bitanecik arkadaşımlayım sürekli ismi Taehyung çok akıllı ve gerçekten çok yakışıklı okulun yarısı ona aşık resmen. Onunla 3 yaşından beri arkadaşız ayrı kaldığımız en uzun süre 1 hafta. Onsuz nefes alamam gibi hissediyorum.
En sonunda derslerim bitti ve son kez o lanet eve gidip kıyafetlerimi toparlayıp artık 10 ay boyunca oraya adımımı bile atmıyacaktım, bu durum beni nekadar mutlu ediyor anlatamam.
Eve vardığımda annem ve babam şirketteydi ve hizmetçiye yurda gittiğimi iletmesini istedim. Hemen bavulumu hazırlayıp büyük bir heycanla yeni yurt odamın yolunu tuttup.
Vardığımda hiç düşünmeden kapıyı açıp girdim. Girdiğimde gerçekten ağzım açık kalmıştı oda mükemmeldi
Bir anlık bir erkeğinde burada kaldığını unutmuştum ve banyoya bakmak için kapıdan hızlıca girdim. Girer girmez karşımda çıplak bir erkek görmemle odadan çıkmam bir oldu. Aman tanrımmm nasıl bukadar salak olabilirm. Yatağa oturup utancımdan yerin dibine girmeye çalışırken, banyonun kapısının açıldığını duydum yavaşça yanıma yaklaşmaya başlamıştı, kafamı kaldırmaya cesaretim olmadığı için hiç tepki vermeden birşey demesini bekliyordum.
''Demek ki benimle kalıcak kız sensin, gerçi daha güzel bir şey beliyordumda neyse. Ne o galiba insanları çıplak görmeyi seviyorsun''
Beni yanlış anladığını açıklamak için hızlıca kafamı ona doğru doğrultmuştum ki gördüğüm şey beni susturmuştu, hayatını kurtardığım çocuk olması ve yarı çıplak olan bedenine ıslak saçından akan su damlaları benim konuşmama izin vermiyordu.