0.5

188 22 32
                                    

''Beni hemen bırak, haddini çok fazla aşmaya başladın'' sinirli ve ciddi bir şekilde sesimi yükselttiğimde kolumu daha fazla sıktı

''hahahaha sen şaka mısın? seni uyarıyorum eğer dün akşam olanlardan birine bahsettiğini duyarsam sana neler yapacağımı sen düşün istersen'' bu laflardan sonra hızlı bir şekilde beni duvara itirdi ve odadan çıktı.

Resmen aklını kaçırmış gibi bu çocuk, yakında ruh hastası falan olduğunu duyarsam şaşmam.

***************************************************************************

Okuldan çıkmıştım ve korku filmine dönen yurduma doğru yol aldım. Çok geçmeden arkamdan birinin beni çağırdığını fark ettim. Arkamı döndüğümde Tae olduğunu farkettim.

''Heyy Lia bak çok özür dilerim sana bağırmam çok yalnıştı. Beni affedebilir misin?'' Sesi bayağı üzgün geliyordu, aptal sorması bile çok aptalcaydı tabikide affedicektim.

''Salak şey hemen gel buraya tabikide affedicem böyle soru mu olur'' Acıyan kollarımla zar zor ona sarıldım ve yurda doğru yol aldık.

''Neden onun cezasını üstlendin'' Off bu çocuk neden beni bukadar zor duruma sokuyor hayatım boyunca asla Tae'ye yalan söylemedim ama şimdi mecburum çünkü ona 'Yoongi bıçaklandı ve ben onun daha fazla acı çekmesine izin veremem' diyemezdim tabiki.

''Şey bildiğin gibi Yoongi'nin babasının çok büyük yardımları dokunuyor bizim okula ve bu yüzden öğretmen onu görmezden geldi ve eğer onun cezasınıda ben çekmezsem beni okuldan uzaklaştıracağını söyledi.'' Anındayalan.com moduna girdim hemen hayatımda hiç bukadar salakça yalan uydurmamıştım kendimi aştım resmen.

Sürekli beni zor durumda bırakan sorularla geçen bu aslında çok kısa ama bana bir ömür gibi gelen yolculuk bitmişti en sonunda Tae'nin odası yurdun sonuna doğruydu o yüzden ilk çnce beni odama bıraktı ve o da kendi odasına doğru yol aldı.

İçeri girdiğimde pekte alışık olmadığım bir görüntüyle karşılaştım Yoongi evdeydi.

''Bir şey mi oldu neden evdesin?''

''Evet bir şey oldu. Sana şimdi bir şey emredicem ve sende yapmak zorundasın tabiki''

''Phah niye zorundaymışım acaba?''

''Çünkü eğer istediklerimi yapmazsan baban okula geç kaldığın için ceza aldığını öğrenir. Ne o yoksa son geç kaldığında sabaha kadar yediğin dayağı hatırlamıyor musun?!'' Şu an uzun zamandır yaşamadığım kadar büyük bir şoktaydım

''S-sen bunları nerden biliyorsun?''

''Ahh para herşeyin en kolay çözümüdür biliyrsun değil mi hahahha'' Ve bu laflardan sonra o kişneyişi beni deli etti bukadar kötü bukadar karaktersiz insan olamazdı.

''Ne istiyorsun söyle''

''Anşöyle yola gelll. Şimdi tam 5 dakika sonra artık benim nişanlım olucaksın''



İlk önce söylemek istiyorum ki sürekli o koyduğum kız resmi benim hikayemdeki baş rolü canlandıran kız.
Baya bi geç yazdım bölümü hatta hikayeyi silmeyi düşündüm fakat 1 bölüm daha atmaya karar verdim. Eğer beğenmediğiniz bir şey varsa veya eklemek istediğiniz bir şey varsa seve seve dinlerim. Gerçekten hikaye ilgi görmezse silicem. Zamanınızı ayırdığınız için teşekür ederim.

Till You're Loved Where stories live. Discover now