(1 ay sonra)
(Y/N Yoongi'nin babasının yazlığı)
1 aydır bu mükemmel yerde keyif yapmak yerine Tae'nin ve Yoongi'nin çocukluklarınla uğraşıyordum.
Evet Tae'de burdaydı hatta Jin oppa ve Jimin oppa'da burdaydı.
Jimin'in gelme sebebi aile dostları olmasıymış. Tae'nin gelme sebebide bizim aile dostumuz olması babam onu abim gibi tutar o yüzden yanımda güvenilir birinin olmasını istemiş.
Yoongi'nin davranışlarında hiçbir şekilde iyileşme yok aksine daha da kötü oldular.
Yanımızda kimse olmadığında bana sürekli bağrır ve Tae'ye bile yaklaşmamı yasaklamıştı.
Buna daha 9 ay nasıl dayanırım hiçbir fikrim yok.
Min Yoongi
Seul'dan Jeju'ya bütün götverenleri topladık. Burada sadece babam eşi ve Lia olucaz sanıyordum.
(Y/N Yoongi'nin babasının para avcısı ve manken olan karısı)
Şimdiye kadar en az 100 kere becermiştim Lia'yı.Ama tabi sokuk Tae kızın kıçının dibinden ayrılmıyor.
Ben ve 1 ay sex yapmamak.
Şaka gibi.
Ben 15 yaşıma bile altmda 3 4 kızlar girdim lan.
Bu nedemek "Yoongi ve 1 ay sex yapmamak"
Hayat çok acımasız.
İyi ki Jin hyung şu seksi hizmetçisini getirdi de arada bi yalnız yakalarsam sakso çektirebiliyorum.
~
"Yoongi yerde yatmaktan heryerim ağırdı bu akşam sen yatabilirmisin yerde?"
"Bi siktir kızım uykumu açıyorsun."
"Lütfen Yoongi"
Offf bu kız lütfen diyince niye her dediğini yapmak zorunda gibi hissediyorum.
"Gel benimle yat Lia"
Kafamı yavaşça yatağımın yanında yerde yatan Lia'ya doğru sarkıttım.
"Saçmalama Yoongi. Sanki senden her gün bir şey istiyormuşum gibi davranıyorsun"
Tabiki ben akıllı Min Yoongi dedim ki kendi kendime 'Yoongi şimdi sen bu kıza sabaha kadar yalvarsanda senin yanında yatmaz fakat eğer zorla yatırırsan kalkamaz.'
Hemen yataktan doğruldum ve bana yalvarır gözlerle bakan Lia'ya yöneldim ve hızlı bir şekilde onu kucağıma alıp beni engellemesine bile zaman bırakmadan yatağa fırlattım ve yanına yatıp sıkıca ellerimi beline doladım.
Lia Kim
Daha ne olduğunu bile anlamadan kendimi Yoongi'nin kollarının arasında buldum.
"Yoongi bırak beni sen ne yaptığını sanıyorsun."
Yavaşça kafasını kaldırdı ve yüzünle yüzümün arasında santimetreler kalıcak bir şekilde bana yaklaştı.
"Bunu" dedi ve beni sertçe öpmeye başladı......
Y/N Bukadar geç ve kısa bir bölümle karşınıza geçtiğim için çok üzgünüm fakat bu yakınlarda çok meşkuldüm, 10 bölümü daha çabuk ve uzun yazmaya çalışıcam.
Haaaaa 10 bölümde araya smut sokayım mı sizce zamanı geldi mi 😂😂
Ayırdığınız zaman için çok teşekür ederim.