0.6

167 17 19
                                    

''Anşöyle yola gelll. Şimdi tam 5 dakika sonra artık benim nişanlım olucaksın''

~

Yoongi'yi ilk kez benimle bukadar uzun konuşmuştu. Bana herşeyi çok detaylı ve insanca anlatıyordu.

"Bak şimdi sadece 10 ay ondan sonra asla ama asla karşına çıkmiycam söz veriyorum"

Yoongiyle 10 ay boyunca nişanlı taklidi yapıcaktık çünkü bu Yoongi'yin okulda son senesiydi ve babası eğer evlenmezse veya ciddi bir ilişkisi olmazsa aylak aylak gezmemesi için onu şirketin başına geçiricekti.

Babası 10 ay sonra emekli olupta bütün şirketlerin başına Yoongi'nin abisi Seokjin'i geçirecekti.

Uzakta olucağı için Yoongiyle aramızda bir şey olmadığını görmeyecekti.

Kabul etmekten başka çağrem olmadığı için sadece onu dikkatli dinleyipte ne yapmam gerekiyorsa yapmaya hazırlamıştım kendimi.

"Eğer beni beğenmezseler?"

Sorduğum soruyun karşısında put gibi kalmıştı.

"Saçmalama tamam çirkinsin falan fakat o dış görünüşe bakamiycak kadar yaşlı."

Bana çirkin demesini umursamadan kafamı onaylarmışçasına salladım ve yatağıma uzanıp yarın olacaklar için endişelenmeye başlamıştım.

~

"Hadi uyann ama artıkk. Seninle mi uğraşıcam birde"

Yoongi'nin bağrmasıyla lanet bir güne gözlerimi araladım.

"Abimle tanıştırıcam seni dedim dün akşam uyumadan önce 100 kere söyledim bunu sana. Sen beni delirdicek misin?"

"Bağırma Yoongi kalkıyorum işte"

Hızlıca yataktan kalktım ve banyoya doğru yol aldım hemen dişlerimi fırçalayıp ve yüzümü yıkayıpta giyinmeye başladım.

Beyaz bir T-shirt siyah kot pantalon ve Air max'larımı giyipte saçımı at kuyruğu şeklinde bağladığımda artık hazırdım ve yurdun önünde arabasıyla beni bekleyen Yoongi'ye doğru yol aldım

(Y/N Yoongi'nin arabası)

"Eğer beni bir kere daha bukadar bekletirsen yemin ederim seni pişman ederim"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Eğer beni bir kere daha bukadar bekletirsen yemin ederim seni pişman ederim"

"Altı üstü 10 dakika bekledin niye bukadar abartıyorsun?!"

Sinirli bir şekilde bakışlarını bana doğru döndürmüştü ve yavaşça yüzünü yüzüme yaklaştırmaya başlamıştı artık aramızda santimetreler kala tam olarak ne düşünceyle yaptığımı bilmesemde gözlerimi kapatmıştım.

Çok geçmedn kolunu arkama uzattığını hissetmiştim. Kemerime uzandığını anlamam çok zaman almamıştı.

Ben gerçekten çok büyük bir salağım. Nasıl böyle bir şey yapabilirim.

Till You're Loved Where stories live. Discover now