Hayatını kurtardığım çocuk olması ve yarı çıplak olan bedenine ıslak saçından akan su damlaları benim konuşmama izin vermiyordu. 2-3 dakika sessizlikten sonra tam özür dilemek için ağzımı aralamıştım ki beni susturup ''Her neyse, işine bak ve ayağımın altında dolanma'' diyerek yanımdan uzaklaşmıştı
Gerçekten nefret edilesi karaktere sahip bir insandı.***
Yavaşca bavulumdan giyisilerimi çıkarıp yerleştirmeye başladım.
Lanet olsun ki sürekli içeride yarı çıplak gezinen daha ismini bile bilmediğim oda arkadaşıma kayıyordu gözüm. Nekadarda belli etmemeye çalışsam bir şekilde oluyordu işte, anlamasından çok korkuyordum.
Kıyafetlerimi yerleştirdiğimde gidip yatağıma oturup yanındaki masaya benim için önemli olan bağzı şeyleri yerleştirmeye başladım.
İşimi bitirdiğimde refleks olarak kafamı oda arkadaşıma kaldırdığım an bana arkası dönük bir şekilde odada olduğumu umursamadan belinde olan havlusunu çıkarıp yatağının yanındaki çekmecelerin yanına çıplak bir şekilde ilerledi.
O şaşkınlıkla gözlerimi kapatıp ona sesimi yükselttim
''SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN, HEMEN GİYİN''
3 dakikalık suskunluktan sonra birşeyin bana yaklaştığını hissetim gözlerim kapalı olduğu için göremiyordum ama muhtemelen oydu.
Ellerimi hızlıca gözlerimden çekip güçlü bir şekilde beni arkamdaki duvara itirdi.
Daha giyinmemişti, ve üstümde çıplak birinin durması beni çok rahatsız ediyordu.
Hiç oyalanmadan sıkıca ellerini boğazıma götürüp nefesimi kesicek şekilde sıktı ve eğilip kulağıma fısıldadı.
''Eğer bir kere daha bana bağırdını veya sesini yükselttiğini duyarsam o gözlerini kapatıpta görmek istemediğin penisimle seni boğup öldürürüm'' diyerek ellerini sert bir şekide tuttuğu boğazımdan çekti ve üstümden kalkarak hiçbirşey olmamış gibi çekmeceden çıkardığı baksırları giyip banyoya gitti.
Daha şoktan çıkamamış bir şekilde beni yatırdığı pozisyonda put gibi kalmıştım.
Çok geçmeden boğazımın acıdığını hissedip koşarak aynayın karşısına geçip iz kalıp kalmadığına baktım.
Lanet olsun ki el izinin tamamı boğazıma mühürlenmişti.
Ağzımı açıp birşey demeye korkuyordum ve sessiz bir şekilde yatağımda harketsiz bir şekilde oturuyordum.
Adını bilmediğim şiddet dolu oda arkadaşımda çıkmak için hazırlanıyordu.
Ozamandan beri yani yaklaşık 2 saatir hiçbirimiz ağzımızı açıp birşey dememişti.
En sonunda hazırlanması bitti ve deri ceketini üstüne geçirip odadan kapıyı çarparak çıktı.
Yalnız kaldığımın sevinciyle hemen kendimi yatağa fırlattım.
Resmen çocuğu her gördüğümde başıma kötü şeyler geliyor.
******
Gece yarısı uyandığımda pijamalarımı girmeden ve yatağımı hazırlamadan uyuya kaldığımı farkettim. Üstümü deniştirmek için kalktığımda oda arkadaşımın daha eve gelmediğini fark ettim.
Neden bukadar geç kalmıştı ki saat gecenin 2'si olmuştu artık.
Üstümü deniştirdiğimde yorganı kaldırıp tam yatıcaktım, yatağın üstünde çarşaf olmadığını farkettim ve banyodan almak için ışığı açıp kapısını araladım.
Çok geçmeden yerde yatan bedenin halini gördüğümde nefesim kesildi......
--------------------------------------------------------
Biraz daha uzun yazmaya çalıştım ama yine olmadı birdahaki bölüm kesinlikle daha uzun olucak. Okuduğunuz için teşekür ederim.