...
Przewracałam się z boku na bok...nie mogłam zasnąć, po głowie chodziła mi piosenka, którą zaśpiewał mi Ed. Zaczęłam ją cichutko śpiewać
Give a little time to me or burn this out
We'll play hide and seek to turn this around
And all I want is the taste that your lips allow.
Jego głos, gdy śpiewał... niezwykły i seksowny... Dosyć! To mój podopieczny, nie powinnam tak o nim myśleć.
...
Parzyłam kawę po nieprzespanej nocy.
Podczas spożywania aromatycznego napoju, zadzwonił do mnie telefon.
-halo? O cześć tato...yyy...tak pieniądze przeszły...dziękuję...tak...pa..- odłożyłam słuchawkę. No tak, mój tato mieszkał po drugiej stronie świata i wpłacal mi co miesiąc po 6 tyś. Żebym mogła wyżyć i nie musieć pracować... dawałam radę.
I tak pracowałam, ale on nie musiał o tym wiedzieć.Nie lubiłam bezczynności, a obecnie nie miałam co robić.
Wyszłam do sklepu w celu kupienia czegoś na obiad...pomyślałam, że przyżądze kurczaka w curry.
Kupiłam więc wszystkie potrzebne produkty i wróciłam do domu.
Od razu wzięłam się za gotowanie, nieźle się przy tym upaprałam.
Jednak było warto, bo moje podniebienie nie zapomni pysznego smaku tej potrawy...Po skończonym posiłku, umyłam talerz i wszystkie przyrządy do gotowania.
Wciąż byłam zmęczona,ale napój który wcześniej spozylam dał mi trochę energii.
Wiedziałam że dzisiejszy dzień nie będzie dla mnie lekki, dlatego zadzwoniłam do szpitala i powiadomilam że dzisiaj nie dam rady zająć sie pacjentem.
Musiałam się ogarnąć i jeszcze dzisiaj jechać do szkoły muzycznej. Miałam mieć niedługo egzaminy i nie mogłam zrezygnować teraz z żadnej lekcji.
Gdy był już czas wyjścia, zabrałam skrzypce i ruszyłam w stronę autobusu.
W niecałe dwadzieścia minut dojechalam na miejsce...Weszłam do budynku uśmiechnięta.
Wszyscy ludzie wokół mieli jednak kamienne i chłodne miny...nie rozumiałam tego świata. Nie można sie cieszyć życiem?Dostałam się pod salę i zapukalam dwa, trzy razy.
Usłyszałam "proszę", więc weszłam i zaczęłam rozpakowywac mój instrument.
Zaczęłam od ćwiczeń na rozgrzanie palców, później zagralam utwór egzaminacyjny. Niestety zamiast skupić sie na mojej grze mój nauczyciel błądził wzrokiem po moim ciele... czułam sie bardziej niż niekomfortowo.Przez całą godzinę lekcyjną byłam po prostu lustrowana od góry do dołu. Było mi niedobrze, ledwo powstrzymalam odruch wymiotny. Jednak kiedy skończyłam zajęcia, natychmiast pobiegłam do łazienki i zwróciłam zjedzony wcześniej obiad.
To wszystko związane jest z moją przeszłością, gdy byłam małym dzieckiem, mój 30-letni wujek molestował mnie... siedział za to w więzieniu i ciągle siedzi, dostał dosyć długi wyrok.Po całym dniu wróciłam do domu i zdjelam z siebie ubrania, by wziąść gorący prysznic...
CZYTASZ
Do gwiazd || Ed Sheeran||
Fiksi Penggemarspotkała go w szpitalu, jego twarz blada, a skóra rozgrzana i spocona. Jego szansę na przeżycie były nikłe, więc zaczęła go odwiedzać.