Capitolul 10

721 20 3
                                    

Lumea s-a destramat. Nu a mai ramas nici cea mai mica speranta... Era prima data cand a plans din cauza unui baiat. Era foarte dezamagita de ea insasi.
Plangea intr-una. Nu stia de ce. Vroia sa se opreasca.
Asa cum era ea, ranita, merse la 'locul lor' , un fost perete gol , caruia ei i-au dat culoare.
-La ce ma asteptam oare?! E un baiat ca toti ceilalti. Si eu chiar l-am crezut ca s-a despartit de Melissa. Ce proasta am fost! Il urasc, urasc pe toata lumea!
Nemaiputand tine in frau durerea si lacrimile, cazu jos, in genunchi.Atunci a plans ca niciodata.
Cumva, Selin afla unde e Nazlî si merse la ea. Cand ajunse acolo nu mai plangea. Se uita in gol, meditand.
-Nazlî ce ai ce-i cu tine!? Uite cum iti sangereaza mana. Haide e aici Ali cu masina, te ducem la spital.

Odata ajunsi la spital , pe Nazlî o consultara niste doctori. Spusera ca nu-i nimic grav. Dar ca a pierdut mult sange si va trebui sa stea cateva zile in spital.
Cateva ore mai tarziu veni si Savas la spital.
-Selin, Ali, ce s-a intamplat cu Nazlî?!
- Nu stim. Am gasit-o langa un zid cu un graffiti pe el , sangera foarte tare.
- Cee?! Bine, pot sa o vad?
-Da ,medicul spune ca putem.
-Stai, spuse Ali. Te-am sunat , unde iti e telefonul?
-Nu stiu. Cred ca mi l-a furat cineva.
El intra in camera unde era Nazlî.

-Nazlî?
-Iesi!
-De ce?
-Iesi am spus! Si nu mai veni sa ma vezi!
Savas iesi.Nazlî incepu sa planga iar.
El merse la 'locul lor'. Numele lor de pe zid erau mazgalite cu spray negru.
-Ce ai patit Nazlî?

.Peste cateva zile.
Nazlî isi puse hainele in geanta si iesira afara. Acolo o astepta Selin , Ali... si Savas.
-Selin , ti-am spus ca nu vreau sa-l vad.
- Stiu Nazlî, dar...
-In fine, lasa, sa mergem.
Nazlî si Selin vroiau sa intre in masina...

-Nazlî, vorbeste cu mine te rog!
-Selin mergeti voi, eu comand un taxi.

  -Nazlî, vorbeste cu mine te rog!  -Selin mergeti voi, eu comand un taxi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


***
Lady_Secret200

Dragoste RebelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum