-Nazlî ce am facut?!
-Nimic gresit Savas... te-ai impacat cu Melissa, e bine, sincer, doar ca eu incepeam...
-Nazlî , asteapta, eu nu m-am impacat cu Melissa, de unde ai luat asta?!
-Te-am sunat ieri, si a raspuns Melissa.
-Ceee?!! Bine hai cu mine.
-Savas,nu merg nicaieri!
-Nazlî, te rog!
-...bine.Nazlî se urca impreuna cu Savas pe motocicleta. Ea vazu ca el era foarte enervat si mergea cu viteza.
-Savas, mergi mai incet!
-Imediat ajungem!
-Sper sa ajungem intregi!Ajunsera la o casa.
-Savas cine locueste aici?
-Melissa.
-Cee?! Savas ai inebunit? Du-ma acasa!
-Nazlî...
-Savas am venit aici sa va ascult cum va impartasiti iubirea voastra?! M-am saturat de tine si de Melissa!In acel timp Melissa iesi afara.
-Ce se intampla aici?! Va auzi din casa.
-Melissa ce cauta telefonul meu la tine?- Savas se enerva si mai tare tipa la Melissa.
-Savas, calmeaza-te! zise Nazlî.
-Uuu... repede ai trecut peste despartire Savas, te-ai refugiat la Nazlî.
-Melissa, de data asta ramai fara suflu!!
Savas zambi .
-Melissa, da-mi telefonul!
-Uite, tine! L-ai pierdut la scoala, poate de la atata dragoste. Hai pa...-Savas ce-ai facut?-spuse Nazlî zambind.
-Ai vazut ca te-ai suparat degeaba?
-Bine, ai dreptate.
-Dar ce ai incercat sa spui mai devreme,"ca tu ai inceput...", sa ce?
-Am uitat, probabil nimic.
Nazlî pleca capul in jos.
-Bine, cum spui tu. Am vazut ca ai mazgalit zidul. Nu inteleg de ce inca, dar vrei sa-l refacem?
-Bine.-si Nazlî afisa un zambet de inocenta.Au mers , au rescris pe zid initialele numelor lor, apoi Savas a dus-o pe Nazlî acasa.
Au ajuns in fata casei. Era deja noapte.
-Noapte buna, rebelo!-spuse el si rase.
-Si tie, iubitul Melissei.
Savas facu o fata de om enervat..
-Noapte buna.-spuse Nazlî.***
CITEȘTI
Dragoste Rebela
RomanceNazli este o fata rebela si incapatanata din New York. Ea locuieste impreuna cu mama ei intr-o casa modesta de la capatul orasului. Viata ei se schimba cand e nevoita sa se schimbe la o alta scoala in Londra. Aici il va intalni pe Savas, baiatul pop...