Nazlî se apropie de fereastra. Trase perdeaua si il vazu pe geam pe Savas. Ea deschise geamul intreband prin semne ce vrea.
-Vino jos, trebuie sa vorbesc cu tine.
-Eu nu am nimic de vorbit cu tine.
Ea inchise geamul si se puse in pat sa citeasca mai departe. Era enervata si cu mii de semne de intrebare in cap.
Deodata usa camerei se deschise . Savas intra in camera.
-Uaaa, esti culmea! Iesi acum din camera mea!
Nazlî incerca sa-l indrepte spre usa. Nu prea reusea dat fiind faptul ca era neputincioasa fata de Savas.
-Bine. Spune ce vrei si iesi din camera mea!
-M-am despartit de Melissa.
-Ceee? De ce?
- Dupa ce te-ai dus la director, am intrat in clasa si am intrebat-o ce s-a intamplat. A inceput sa mi se planga te tine. Am iesit din clasa...
-Uoh, stai adica ea nu stie ca v-ati despartit?!
-Nu.
Nazlî se aseza pe pat stand ingandurata...
-Oricum, nu asta am venit sa-ti spun...
Nazlî isi ridica capul si se uita in ochii lui.
-Atunci?
-Vrei sa mergi cu mine?
-Unde?
- Nu pune multe intrebari.. Ai incredere.
Nazlî se inrosise si pleca capul in jos. Savas o apuca de barbie si ii ridica capul...
-Haide.
Ea isi lua o bluza si pleca. Jos se urcara ambii pe motocicleta si plecara. Selin auzi asta, se trezi , se uita prin fereastra, sii vazu pe cei doi plecand.
-Ah, Nazlî , Nazlî.. zise Selin avand zambetul pe buze.Cei doi ajunse la locul cu pricina. Era un perete gol si inalt.
-Nu cred... Graffiti?!- spuse ea sarind in sus de bucurie.
-Exact!
Savas avea un rucsac plin cu sticle de spray. Nazlî era ca in copil mic care primise dulciuri.
Incepu deodata sa 'deseneze' peretele.
- Vino si tu , hai! Deseneaza doar ce simti. Descarcate!
Ea il trase de mana si ii da un spray.
Ambii desenau graffiti pana pe la ora 10 seara. Cand aproape sa termine Nazlî spuse:
-Îmi voi pune numele!
- Uau, uau, uau... stai, dar si eu am desenat.
- Bine atunci ne vom pune fiecare primele trei litere din nume.
-De acord!
***
CITEȘTI
Dragoste Rebela
RomanceNazli este o fata rebela si incapatanata din New York. Ea locuieste impreuna cu mama ei intr-o casa modesta de la capatul orasului. Viata ei se schimba cand e nevoita sa se schimbe la o alta scoala in Londra. Aici il va intalni pe Savas, baiatul pop...