Capitolul 7

957 29 2
                                    

   Soarele stralucea. Lumina deja patrunsera in casa lui Nazlî. Ca tot veni vorba despre frumoasa rebela, ea era deja trezita. S-a imbracat repede si a iesit din camera ei.Selin? Ea dormea dusa in patul ei. Probabil visand la Ali.
  Nazlî intra in camera ei. Sari in pat , langa Selin, sgâltaindo pentru a se trezi.
   -Hai trezestete somnoroaso!
   -Oh, Nazlî, ce-i tu tot entuziasmul asta?
   -Nimic...sunt doar fericita-spuse Nazlî avad zambetul pe buze.
   -Lasa, ca te-am vazut aseara pe tine si pe Savas..
Nazlî rosise...
  -Nu, nu are legatura cu asta.
  -Da, da cum spui tu... Oricum , ieri Ali mi-a spus ca o sa  mergem la cabana lui in weekend. E sambata, e weekend, ce mai asteptam?!
  -Oooo, super!!!
Au inceput ambele sa sara in sus.
  -Bine,bine... ne imbracam?!
  -Plecc... Ceaw!
Nazlî isi lua un maiou albastru pantaloni ,negri  si tenesi. Selin isi lua o salopeta cu un maiou alb de desubt si la fel niste ghete.

Dupa aceasta fetele isi facura un bagaj mic, (bine,asta doar in cazul lui Nazlî) si stateau in pat, trandavind , asteptandul pe Ali.

   Pe la trei Ali aparura. Fetele isi luara bagajele si iesira jos. Dar Ali nu era singur, era si Savas cu el.
  -Ooo, surprize, surprize... spuse Selin dandui ghionturi lui Nazlî...
  -Taci!

- Buna fetelor, sunteti gata? -spuse Ali.
-Sigur!-spuse Selin aruncanduse la gatul lui. Facem ca de fiecare data:eu cu Ali, Nazlî cu Savas.

Cei doi se uita unul la altul si zambira.
-Nazlî, vad ca acum nu te mai impotrivesti... zise Selin  chicotind.
-Selin , taci odata!

  -Haide-ti sa mergem! -zise Savas.
  Nazlî isi puse casca si se urca pe motocicleta.
Drumul nu a fost lung, au ajuns pe la trei si jumatate. Odata ajunsi acolo s-au instalat. Imediat Selin veni cu propunerea sa mearga in padure pentru a se plimba toti,iar cand vor veni sa faca un foc.

Nu au stat nici 10 minute in padure pentru ca pe Selin o speriau sunetele bufnitelor si fosnetul 'ciudat' al frunzelor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nu au stat nici 10 minute in padure pentru ca pe Selin o speriau sunetele bufnitelor si fosnetul 'ciudat' al frunzelor. Siii plus la asta ii era deja frig.
   
                            ***

Dragoste RebelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum