Era ora 6 dimineata.Dormeam dusa pana cand parca simt ca ma inec din cauza apei pe care mama o arunca peste mine.
-Nu-i buna de nimic alarma aia a ta?
-Oh, mama, chiar e necesar sa ma trezesti de fiecare data, in fiecare dimineata, asa?!
-Îmbracate repede si iesi. Eu te astept jos la masina.
Nazlî se spala pe fata, se imbraca cu o pereche de pantaloni negri , cu un maiou rosu si isi lega o camasa in carouri la brâu. Îsi lua geanta de piele si coborâ jos.
Afara era posomorat si ploua. Parul drept al lui Nazlî se facu cret din nou imediat ce intra in contact cu apa.
-Nu vei putea scapa de el, ii spuse mama ciufulind parul.
Îsi puse bagajul in masina si plecara ambele spre "noua viata a lui Nazlî". Cu cât ele înaintau cu masina vremea se facea din ce in ce mai frumoasa. Nazlî adormira cu capul pe geam. Cand intr-un sfarsit au ajuns la Wesley mama a incercat sa o trezeasca , dar ea se trezi singura. Iesi din masina isi lua geanta si pleca.
- Iti voi duce bagajul la noua ta casa.
- Bine. Mersi.
- Nu ai uitat nimic? Spuse mama aratând spre obrazul ei.
- Oh, mama, ne vede lumea, spuse dupa ce ii dadu un pupic.Cand intra in curtea scolii toti se holbau la ea.
- Ce au toti fraierii astea?Pe o banca alaturata era o gasca de baieti care ascultau un baiat mai inalt, bine facut si serios - Savas (razboi). El o vazu pe Nazlî, si ramase pret de o secunda stana de piatra. Ea nu-l baga in seama, doar isi dadu ochii peste cap.
-Va fi o zi lunga...Cand intra in scoala deja dadu clopotelul. Nazlî isi cauta agitata cabinetul...
-Offf... Voi intarzia din prima zi!
-Cred ca suntem in aceiasi clasa.
-Mhhh. Nu mersi, iar ea trecu pe langa el.
-Savas o apuca de brat si o trase spre el.
***
CITEȘTI
Dragoste Rebela
Lãng mạnNazli este o fata rebela si incapatanata din New York. Ea locuieste impreuna cu mama ei intr-o casa modesta de la capatul orasului. Viata ei se schimba cand e nevoita sa se schimbe la o alta scoala in Londra. Aici il va intalni pe Savas, baiatul pop...