Capitolul 8

879 29 1
                                    

  S-au intors inapoi. Ali si Savas au facut focul si au pus niste paturi langa foc  pentru a se incalzi si ale tine de cald. Cand vroiau toti sa se aseze Savas o lua pe Nazlî de brat si o aseza langa el. Ea nu a spus nimic , lasa capul jos si, rosi.
  Au stat, au povestit iar Ali a cantat la ghitara. Pe la 11 seara au adormit toti . La cabana era liniste. Se auzeau doar greerii...

Dimineata veni repede luand locul noptii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dimineata veni repede luand locul noptii. Primii care s-au trezit au fost baietii. Au fost pana in oras pentru a lua alimente, iar apoi s-au intors inapoi.

  -Mai dormiti mult? Treziti-va odata!-se auzea de jos in camera fetelor.
  -Nazlî, haide sa ne trezim.
Ea se ridica, se freca la ochi si se uita la telefon cat este ora.
  - E inca devreme... Dar bine.
Ambele se imbracara si coborara jos.
  - Uitati ce v-am adus noi aici!
  -Oooho... Numai nu o lasa-ti pe Selin sa gateasca, o spun din propria experienta.
  -Ce tor spui?! Eu gatesc chiar foarte bine.
  Toti incepu sa rada.
-Atunci va gati Savas. Spun din propria experienta ca Savas gateste 'comestibil'.
-Pff... Eu gatesc cel mai bine de aici inseamna!
-Wow, wow, wow... Nu fi asa sigur, sunt si eu aici.
-Serios, nu te-am opservat.-spuse Savas razand, iar Nazlî il lovi peste umar.  
  - Bine apucati-va de gatit ca sa nu murim de foame.
 
Selin si Ali iesira afara sa se plimbe iar bucatarii erau ambii in bucatarie.

  -Nazlî poti te rog sa-mi aduci de masa de afara farfuriile?
  -Bine!

Intreaga liniste din cabana fu sparta de sunete stridente care veneau de afara. Se auzea ca si cand  multe bucati de sticla ar fi aruncate pe asfalt.

                            ***

Dragoste RebelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum