Capitolul 16

601 23 5
                                    

     Veni dimineata.In casa patrunsera zorii zilei. Selin intra  in camera lui Nazlî . Aceasta fuse surprinsa cand o vazu pe Nazlî treaza cu patul facut uitanduse in gol.
   -Ei hai mai, te-ai trezit si tu odata mai dimineata si esti inca in soc?! Hai revino-ti!
  -Savas ma sarutat!-spuse Nazlî fara sa vrea, urmand apoi sa-si puna mana la gura. Ahhh, ce   mi-a venit de am spus asta?!
-Cee?! Nu pot sa cred! In sfarsit!-spuse Selin zburdand prin camera.
-Ahh! Selin stai jos. Nu-i de bine, nu ai de ce sa te bucuri!
-Povesteste-mi!
-Bine... ieri mi-a dat un mesaj cum ca e la mine si sa ies afara. L-am intrebat de Melissa, si el a spus ca are o noua iubita. Eu auzind asta m-am ridicat sa plec apoi a spus ca eu sunt acea iubita. Normal ca l-am luat la ghiontit. Dar el ma oprit, si... , ahh nu-mi plac siroposeniile!-spuse ea bagandusi capul in perna.
  Prin geamul deschis se auzea un sunet de motocicleta. Selin se ridica imediat , se duse la fereastra sa vada cine-i.
  -Oooo... e Savas!
  -Selin spune-i ca nu sunt acasa!!-spuse Nazlî intrand in mare panica.
-Si atunci unde esti?!
-Nustiu, improvizeaza si tu!
-Buna Savas, spuse Selin strigand. Intra in casa!
-Selin , te-ai lovit la cap, de ce l-ai chemat in casa?!!
-Nu-I nimic, ma descurc eu, doar nu era sa stea omul afara!
- Ahh Selin, ma omori!-spuse Nazlî plonjand in pat. Coboara si rezolva situatia , spuse ea cu capul bagat in perna.

   Selin cobora. Iar Nazlî a ramas in camera . Iarasi a inceput sa-i bata inima tare, sa nu mai spunem de fluturasi... Nu trecu nici cinci minute ca usa de la camera lui Nazlî se tranteste, inchizanduse.
  -Selin ai rezolvat?-spuse ea tot cu capul in perna fiind.
  -Am rezolvat!-spuse vocea lui Savas.
  
                            ***
PS:Acest capitol este scris la 12 noaptea. E primul capitol la care am scris asa repede si la care mi-au venit idei una dupa alta. Sper sa va placa))
                NicoletaSandra05
           SunshineOfTheDark

Dragoste RebelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum