Capitolul 9

824 25 5
                                    

    Selin si Ali, speriati de aceste sunete s-au intors inapoi la cabana.  Cand au ajuns inapoi Savas era cu Nazlî in brate ducand-o inautru. Pe jos erau mici urme de sange.
  -Ce s-a intampal!?-spuse Selin speriata.
- S-a taiat in sticla! Adu repede bandaj!
  -Nu va alarmati asa. E doar o taietura.
-Nazlî, uite cat sange curge.
-Vreau sa ne intoarcem...
-Ne intoarcem dupa ce iti mai trece.

  Pe la 5 seara ei s-au intors acasa. Au venit toti acasa la Nazlî.
  -Gata , gata va ajunge. Ce-i cu toata ingrijorarea asta? Ajunge!
-Baieti , voi puteti sa va duceti... Raman eu cu Nazlî.-spuse Selin.
  Savas o pupa pe Nazlî pe frunte si ambii se indreptara spre usa.

Toata seara Selin a dadacit-o pe Nazlî facandu-i ceaiuri si diferite prajituri. Pe la 10 au inceput sa se uite la un film, dar ambele adormise la jumatate.

   A doua zi dimineata Selin merse la scoala. Cu greu a putut sa o convinga pe Nazlî sa stea acasa, dar intr-un final a reusit.

                            ~~~
  Doamne cate se intampla in viata mea de cand m-am schimbat la o noua scoala... Savas s-a despartit de Melissa, si asta imi face placere, dar nu stiu de ce.Devenim din ce in ce mai apropiati, iar acum ca incep sa il cunosc mai bine e un baiat bun si de incredere.
   
                           ~~~
Cu tot acest entuziasm Nazlî hotarâ sa-l sune pe Savas. Îi forma numarul si puse telefonul la ureche. Era foarte fericita. Raspunse la telefon.
   -Alo, cine e? Alo...alo...-era o voce de fata,era Melissa.
  Nazlî lasa telefonul din mana. Sperantele i se spulberã, iar pe obraz îi curgeau lacrimi.
  -La ce ma asteptam?

                            ***

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

                            ***

Dragoste RebelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum