______________Shelbyvel a délután nagy részét beszélgetéssel és sok sok nevetéssel töltöttük.
Úgy éreztem végre felszabadultam, és ledöntöttem magamban egy olyan mélyen elzárt gátat, ami eddig elkülönített a társadalomtól és a felszabadult kommunikációtól.
Többet tudtam meg róla pár óra leforgása alatt, mint másról sok év alatt sem.
A szülei már vagy húsz éve együtt vannak, és míg az anyukája barista London egyik nevesebb kávézójában, addig az apukája nagyon sokat van távól, hiszen New Yorkban tanít a Columbia Egyetemen.
Úgy éreztem, Shelby azt akarja hogy én is megnyíljak, de arra még nem áltam készen.
Akárhogyan is próbálkoztam.
Az ágyamon fetrengve mesélt nekem a Gimiről, mikor kopogtattak.
-Igen? -ültem fel.
-Bemehetek? -hallottam meg Márk hangját.
-Persze.
Belépett a szobába, és halvány mosoly tűnt fel az arcán.
-Minden rendben lányok? -kérdezte.
-Minden okés Mr. Etter. -szólalt meg Shelby.
-Akkor jó. Készüljetek össze, hamarosan indulunk.
Csak bólintottunk, mint a szó fogadó kislányok, és mikor apám mosolyogva biccentett, és elhagyta a szobát, a falra néztem, ahol a fehér fali órám kattogott, és lassan hat órát mutatott.
Nos, igen. Az eltervezett ebéd vacsorába torkollott, mivel apának be kellett ugrania a munkahelyére.
Így hát vacsizni készültünk egy étterembe, ezért Shelby közben még délután haza is ugrott elhívva magával engem is, hogy keressen magának egy alkalomhoz illő ruhát.
Volt szerencsém megismerni a lány anyukáját, aki írtó kedves volt, és mikor oda értünk, csinált nekünk egy-egy tejszínhabos forrócsokit.
Shelby nem az a kis "mindegy mit veszek fel" lány volt, ezt be is bizonyította, mikor elém tárult a gardrób szobája.
-Van valami elegáns ruhád Doroti? -fordult hátra hozzám féloldalasan miközben a ruhái között kutakodott.
Az igazat megvallva én teljesen Shelby ellenkezője voltam. Leginkább a farmer és póló lány voltam, semmi extrával, maximum a conversemmel ha az számít.
Nemet intettem, mire a lány boldogan elmosolyodott, és vissza fordulva a ruháihoz, kihúzott a sok közül egy sötétkék, comb középig érő, szűkített, hátul x pántos, elől kissé dekoltált gyönyörű ruhát.
-Ugye tetszik? -csillant fel a szeme. -Nagyon passzolna rád. Illik a szemed színéhez, és nekem hosszban kicsit nagy és egy csipetnyit bő is, szóval rád tökéletes lenne. Oda is adom.
-Shelby.. ez a ruha. Tökéletes. -ráztam meg a fejemet. -De nem fogadhatom el!
-Már miért ne fogadhatnád el? A tiéd, és fel is veszed! -mondta, és a hangja ellentmondást nem tűrő volt, így hát nem is ellenkeztem tovább.
-Rendben. -hagytam rá.
-Akkor jó! Egy bőrdzseki hozzá és egy fekete magas sarkú, harisnya és kész is! -nevetett fel.
Ha az ember először ránézne az apró termetű, óriási szemű lányra, aki fehér köpenyben rohangál, nem tudná elmondani róla hogy egy divat guru. Teljesen más véleményt alkotna róla.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Stone Cold|✔️
Ficção AdolescenteJéghideg.. a szó, amiről legelőször egy hideg hely, egy jégkocka, vagy éppen a frissen hullott hó jut eszünkbe.. Mégis, Etter Dorotinak ez a szó önmagát szimbolizálja. Mivel jéghideggé vált. A múltja, a rengeteg bántott szó amit kapott, a legjobb ba...