9.

9.4K 498 12
                                    




_________________

Az első hótakaróval borított napoktól, Januárig 3 hónap telt el. Három hosszú hónap, rengeteg eseménnyel maga mögött.

Négy hónapja voltam a városban, négy hónapja ismertem meg az új családomat, ennyi idő alatt lettek új barátaim és új életem.

Na igen.

Január tizenhatodikát írtunk, és egész Warwickot sár és pocsolyák borították.

A szobámban ültem, mellettem Shelbyvel és Noraval akit még Szeptember közepén ismertem meg, és elég jóba lettünk. Egy tál popcorn volt az ölemben, és épp belemerülve a filmbe ami a tévémben ment, a szobám ajtaja nagy robajjal kinyílt.

Ijedten kaptuk oda a fejünket, és mérgesen tekintettünk a fiúkra. Én legalábbis. Mivel Ryan és Logan becsörtettek az ajtón, és kíváncsian a tévére tekintettek.

-Ne már! Miért nem szóltatok hogy horrort néztek? Méghozzá ezt? -háborodott fel legjobb fiú barátom, és mellém mászott.

-Mármint AZt. -mosolyogtam rá, mire felnevetett, és magához húzott.

Logan egy pillnataig csak bámulta a társaságot, aztán hirtelen leült Nora mellé a földre.

Shelby ránk nézett, hiszen az ágy szélén ült, és nagyon úgy nézett ki, hogy a fiú lassan letaszítja onnan.

Apropó Ryan és Shelby. December végén, szilveszterkor a suliból egy fiú tartott egy évzáró bulit.

Aznap este valami történt köztük. Senkinek sem mondták el mi volt aznap, és senki nem is tudott semmit. De az nyilvánvaló volt, hogy történt valami, ami mindent megváltoztatott.

És ez nem csak velük volt így.

-Arébb tolnád a segged Ryan? -elégelte meg a lány a ficánkolását.

A fiú rá kapta a fejét, és halkan felnevetett.

-Bocs Shell. -mondta kedvesen, majd arrébb tolva engem, újra kényelmesen elfért legjobb barátnőm az ágyon.

Csak mosolyogtam rajtuk, és örültem, hogy rendeződtek a konfliktusaik, mára pedig már Logan is elfogadta a lányt a társaságunkban. A tekintetem tovább siklott újdonsűlt barátnőmre és a fiúra.

A lány épp elkapta fejét a képernyőröl, és belefúrta a fejét Logan vállába.

Kissé meglepte a dolog, aztán felnevetett.

Csak néztem őket, és nem is tudom. Össze szorult a mellkasom. Nekem kéne Logan mellett ülnöm, és hozzábújva néznem a filmet.

De miért is? Mert több lett számomra egy barátnál? Egy új családtagnál? Egy fiúnál? Nem tudom.

Amikor aztán Logan felnézett, és a tekintetünk egy pillanatra egymásra talált, zavartan elkaptam róluk a tekintetemet. Kissé tovább bámulhattam őket a kelletténél.

Shelby kíváncsian méregetett, de mit sem foglalkozva vele, figyelmemet újra a filmnek szenteltem.

Pár nap múlva, az iskola folyosóján álltam. Ott voltam középpen, és az idő mintha teljesen lelasult volna. Emberek haladtak el mellettem, szekrény ajtók csapódtak ki és be, könyvek estek a földre, lányok nevetése, és fiúk szórakozott beszéde hallatszott ide hozzám, de mindebből csak halkan hallottam mindent. Teljesen elvesztettem a szívem feletti irányítást. Hirtelen egy pillanatig aztán minden elmosódott körülöttem. A két szárnyú ajtó kivágódott, és két alak lépett be rajta. Kezük össze kulcsolva, arcukon víg mosoly..

Stone Cold|✔️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن