Návrat do Gravity Falls

2.5K 110 23
                                    

Věnováno mému triu ♥ XD: KlaraNajmanova,
KlayKuchiki,
Layluska18

Od poražení Billa uběhlo již pár let asi tři roky krát 2 no a já jsem dospělý..Dnes mi je 18,(Pro mně docela extra věk XD) Yeah a víte co ještě?..Máme s Mabel prázdniny další yeah..A ještě něco..Jedeme k našim strýčkům jupí..Dlouho jsme tam nebyli nějak nám nevyšlo překecat rodiče..Doufám že na mně ještě Vendy nezapomněla...No ale teď musíme už vyrazit.!!!..."Mabel!! Pohni zadkem..!" Houkl jsem na ni.."Dippre pojď sem nevím kterej svetr si mám vzít..."Šel jsem za ni..a ona na mně hned chrlila otázky na které si i sama odpověděla no chápete ji.."No hehe ne tenhle ne v tom vypadám jak kdybych byla sjetá.." Zahihnala se a vytáhla ze skříňe další svetr..."Dippre vzpomínáš na Billa?" Zazubí se a ano furt má rovnatka..No jo Bill ten zmetek...grr..Ale byl i vtipnej"Ano vzpomínám už není ségra tak proc ho vytahuješ..?" Otočila svetr..."Koukej!!" Vypískla..Na svetru byl vypletenej Bill, ano opravdu byl a Bill.."Ten je pro tebe..Je to úplně úžasný viď..Hej Bille seš nějaký popletený a propletený" Zasmála se a začala na svetr sahat.."Je fakt měkoučkej udělej mi radost a vezmi si ho hodí se i k tý tvý čapce od Vendy..." Zaculila se..Vendy stejně už někoho má..."Fajn" Vzal jsem si od ni svetr a oblékl si ho..Bylo to zvláštní.."Mabel kde si ten svetr vzala?" Kouknu na ni.."No přišel poštou z Gravity Falls a bylo tam napsáno pro Dippra..A narvy to na něj za každou cenu..Váš Noméd Llibrehpic..s dvěma L...Asi nějaký vtip od strejdů
Haha pff to je hrozný jméno znáš nějakýho Noméda?" Jo asi jo je to asi jen vtip.."Asi máš pravdu..no vezmi si ten s hvězdou..a jedeme šup autobus přijíždí každou chvíli..." Popohnal jsem ji a vzal ji tašku..."Tučík jede taky.." Myslel jsem tím naše prasátko...Mabel si vzala ten svetr a už jsme se vysmátý loučili s rodiči...Furt jsme tak trochu jak malý děti, no Mabel se asi nezmění...Heh..Ani jsme se nenadáli a už jsme seděli v autobuse...Já stále přemýšlel nad Nomédem, hladil Tučíka.. Mabel si stáhla okénko a hrála si na psa..Achjo..Noméd Llibrehpic co to sakra je za jméno...Prohlížel jsem si svetr s Billem...Proč mi najednou ten zmetek chybí..Dojeli jsme do městečka a už hlásil řidič konečnou..Vystoupili jsme a Tučík si to tu začal očuchávat..A už letěl napřed..."Achjo Tučík nám zdrhl...No tak jdeme ne?" Zase popoženu ségru a vezmu ji tašku..Prošli jsme lesem a vykulili oči...Strýčkové tu nebyli, asi ještě stále jsou na cestách..Tučík už skákal před Tajemnou Chýší našich strýčků.. zarazilo mně to že jejich chatku co měl mít na starost Soos tak měl na starosti ten Noméd..Vstoupili jsme dovnitř a ten divnej chlap hned pozdravil.."A zdravín Noméd Llibrehpic a ty budeš asi Dipper...Líbí se ti svetřík..?Sám jsem ho dělal" Uchechtl se ten magor..A hned se zase věnoval Mabel.."Ah a vy budete Mabel" Polibil ji ručku a uklonil se a představil...A Mabel samozřejmně úplně vlhká..Achjo..Sledoval jsem ty dva on ji pomáhal i do schodů...Šel jsem si vybalit a pak se vrátil a ti dva stály na pátém schodě"Ona umí chodit sama kde je vůbec Soos?" Zeptám se docela vytočeně.."Soos to je kdo? Aa tenhle Soos to no hehe je pryč...no jel na výlet...úplně jste mně popletli děcka" Zasmál se Noméd a stále si prohlížel Mabel ale spíše jen její tělo..Koukal na ni jak kdyby ji chtěl připravit o nevinnost, nelíbilo se mi to.."Ehm Noméde můžeš na chvilku?" Pousmál jsem se na toho úchyla...a odtáhl ho od Mabel do pokoje..."Jestli mojí sestře něco uděláš tak si mně nepřej.." Noméd se uchecht.."Dippre ale no tak..dovol mi to dovol mi ošukat tvojí sestru..".Co jak jako ošukat mojí sestru.."Si normální to nedovolím mám svou ségru rád..." Nechápu proč mi chce omrdat sestru..."Dippre vím že chceš Viky ehm totiž Vendy...Pomůžu ti ji dostat dovolíš mi ti pomoct...? Jakkoliv?" Natáhne ke mně ruku...Chvíli váhám, ale ja Vendy moc chci..."Tak dobrá.." Ruku mu podám..."Tak platí.." Jakmile mně chytne jeho ruka už nejsem ve svém těle..."Haha díky Pinetree" BILL!!??
..........Pokračování příště..........

Ohayo je tu nová Fanfikca XD No ani nedopíšu ty předešlý a už píšu další no ja jsem Baka XD Ale tak doufám že se bude líbit a bude trochu hentai no XD Já nic hehe :D Mějte se, smějte se a omrdejte se XD Sayonara zase až se mi bude chtít XD...
Vaše Lee Wendigo..♥♥♥

Hej to je moje tělo (Billdip :3 )Kde žijí příběhy. Začni objevovat