Je tak zkažený..Pomalu Mabel pustil a ona šla vybalovat.."Dippíku co říkáš? Že navštívíme Vendy..?" Zasmál se Bill.."Jdeme si projít město...Co říkáš? " Ušklíbl se a už vyšel z chatky..."Bille počkej na mně..." Rychle jsem letěl za nim..."Haha Pinetree, já nikam nespěchám...Proč si tak daleko hehe já tě neukousnu..." Přiletěl jsem teda trochu blíž..."Bille kam že to jdeš?" Bill se na mně koukl chytl mně za límeček a stáhl mně více k sobě..."Říkám že nekoušu...Heh Zatím" Vykulil jsem oči..."Copak Pinetree? No můžu se tě dotýkat a co má být..Nečum jak kdyby ti to někdo narval do zadku..." Zahihňal se a přitáhl si mně víc k sobě..."Tak a můžeme na procházku" Zašklebil se a šel hned vedle mně...Jo vypadá jako já a musím uznat že nevypadám špatně...Tak proč má Vendy místo mně Robbieho.."Pinetree už jsme tady..." Probral mně Bill i když jsem duch zamyslet se můžu.."Jo no heh promiň...ja jen jsem se zamyslel..." Bill na mně upřel pohled..."Jo jasný Pinetree...takže dovol mi hádat...Vendy Vendy a do třetice Vendy..." (Třetice..3..trojúhelník má tři strany...3+3 je šest...tři šestky = ďablovo číslo..V jako Vendy je obracený nedokončený trojúhelník a M jako Mabel jsou dva nedokončený trojúhelníky vedle sebe Tak takhle si Bill vybírá oběti...ouu no Bille..to je ďábelské...XD Potlesk ▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲Ps:Co to kurva píšu???Waat?O.o No nic to jsme odbočili) Začervenal jsem se a Bill dostal záchvat smíchu..."Pinetree ty si hrozný uchýláček..No splním ti přání, jakoby ji ojedeš heh ale tu slast budu cejtit jen já hahaha a to jak je určitě uzká taky...." On o mém štěstí mluví jak o šlapce.."Ty si takový šmejd.." Bill se na mně koukl a pohladil mně...Vykulil jsem oči.."No tak já ji nejdříve zbavím Robieho a pak sbalim.." Zašklebil se...A ja se usmál.."Vážně?" Zamrkal jsem..Bill si povzdechl a protočil očima..."Vážně ale tvojí sestru šetřit N..E..B..U..D..U.." Vyhláskoval..A já zase zesmutněl..Když ja chci aby to vůbec nedělal a nebo aby alespoň šetřil obě.."Něco se ti nelíbí Pinetree...? Montalne nejsi v pozici že by sis moch určovat podmínky" Koukne na mně Bill a je tak blízko..Polknu a kouknu na něj..."N..ne všechno je moc hezký...Bille si fakt moc milej fakt ta nejmilejší osoba.."Falesně se usměju.."No já si taky říkám Pinetree" Uchechtl se a už zvonil u Vendy doma.."Dippre!!!"Skočila mu kolem krku...a pozvala ho dovnitř...a mně samozřejmně zabouchla před nosem...Takže jsem musel prolétnout dveřmi...Ale to už ji cicmal...To jako vážně to si děláte prdel já se o tohle snažím tak dlouho a on přijde a ona mu skáče kolem krku div před ním neroztáhne nohy...Co to jako má být to není fér..Koukl jsem na jejich hlavy..To už si stihli vyměnit i čepice..."Vendy tak moc si mi chyběla a tak dál mam na tebe chuť" Olízl si Bill oplzle moje bývalé rty..."Dippre chci tě..." Čapla Billa v mém těle a odtáhla ho do ložnice...Ona mu zajela rukou do kalhot a začala mu honit...Na jeho místě jsem měl být já..Bill si to s ušklebkem jako kráva užíval..Bylo to nechutný a zároveň tak krásný, ona byla krásná..."Hmm Vendy co takhle pořádná kuřba?" Vykulil jsem oči..Vendy neprotestovala a už mu kouřila..."Vem si mně hloubš přecijen nemůžeš si stěžovat moc velkýho ho nemám, ale zato tě pořádně ošukám zlato..." Zasmál se Bill a koukal na mně slastnými pohledy...O co že to dělá naschvál..."Užíváš si to Bille? No tak to jsem opravdu moc rád" Už chtěli jít na to když v tom se vrátil Robbie...Yes načape je..Chudák Vendy to on ji svedl...
.........Pokračování příště..........Ohayo lidi..XD Takže další kapča je tady... :3 Doufám že jste si ji užili a že se libí XP...Mějte se smějte se a omrdejte se XD
Vaše Lee Wendigo♥♥♥
ČTEŠ
Hej to je moje tělo (Billdip :3 )
FanfictionHádejte proč asi je to moje tělo..a hádejte kdo jsem...Hah jo...Dipper Pines..Jestli mně neznáte tak je to docela blbý...XD Ale tak třeba mně díky tomuhle příběhu poznáte...(Autorka plus mínus zkoukla Gravity falls...XD)Hádejte kdo mi ukradl tělo a...