Zlejdooo!??😶😢

1K 56 57
                                    

"Co to s tebou je..!!?" Zavrčí. "Nic-. Au co mě mlatíš?! Jdu se podívat s tebou na Dippra" Řekne naštvaně. Když si mě všimne tak se ptá, co se stalo. Je to divný, ale neřeším to a znovu mu to zopakuju. "No vidíš Dippre oba jsme dutý." Zasměje se. Nestačím se divit. Co to má být!?? BILL!!! Bleskne mi hlavou. Nalepím se na zlejdu. "Bille si tam? Hej! Bille!??" Nic akorát tak zlejda na mně kouká jak na blbouna. Posmutním. "Bille! Slibil si, že mně ojedeš.." Kníknu. "Dipprovi z toho všeho asi přeskočilo..." Zasmál se zlejda Sten sáhl mi tajně na zadek a jemně mě odstrčil. Možná si že mě jen dělá srandu. To zlejdovi jde. Povzdechnu, lehnu si do postele vezmu si deníky a snažím se něco víc najít o Billovi..Něco co by mi on sám neřekl..Strejdove odešli..Hledal jsem celý den a i přesto že se setmělo a v mém pokoji byla tma nehl jsem se ani nevstal abych si rosvítil..I přesto že jsem na deníky už skoro vůbec neviděl..

V tom vrzly dveře ..

Přede mnou stál zlejda Sten a koukal na mně hladově..Začal jsem couvat po posteli až k jejímu čelu.."C..C..Co tu děláš?" Vyjeknu rozklepaně.."Přišel jsem tě ojet není to snad jasné..když si o to tak žadonil..?" Takhle se Strejda ještě nikdy nechoval..Příjde až ke mně za nohy si mně přitáhne blíž a uvězní mně pod sebou..To ne to je pokus o znásilnění..Začne mně kousat krk. Pevně mi drží ruce nad hlavou..Vzdychnu..NE TOHLE SE MI NESMÍ LÍBIT JE TO MŮJ STREJDA!! Ale moje tělo nezájem a vzdychá..Políbí mně a jazykem mi vnikne do úst..To ne..Nesmím mu to oplácet..Ale já mu to oplácím líbí se mi to..Sakra..Stece mi slza.."Stene prosím slez ze mně!" Zaprosím.."Vždyť se ti to líbí Dippíku..pupíku " Zaprdí mi do břicha pak se ale zasměje a strhá ze mně hadry.."Hmm jaké to krásné tělíčko.." Osahává mně na choulostivých místech..Ale mně se to libí..To jsem opravdu tak zkažený!.???.Než se naději přípravuje si mně..a svléká se..Sten má svaly?!?? Od kdy!??No to je teď asi jedno krom svalů má taky tlustý prsty a asi i něco jiného..Sakra už to vytahuje..Páni..Zkousnu si rozklepaně ret abych nevyjekl jen z pohledu na toho giganta..."Copak překvapený?" Ušklíbne se a prstí mně.."Ahhh" Sleduju ho a zakrývám si pusu.."Ano a vystrašený.." Nemám důvod mu lhát.."Bojíš se?..Jo ono je to vlastně tvoje poprvé.." Zasměje se a já pevně sevřu víčka k sobě.."Dippíku nemusíš se bát..Nebude to bolet pokud mi ktomu nedáš důvod" Jo to mně fakt uklidnilo..Už jen to ze mně ojede zlejda mně uklidňuje.."NE PROSÍM UŽ DOST, JESTLI SI MYSLÍŠ ŽE JE TO VTIPNÝ ZLEJDO, TAK NENÍ!! " Rozbulím se...To do mně ale dá prst a začne mně prstit..Auukyyy! Kňučím a snažím se alespoň uvolnit.."Zlejdo au.." Stekají mi slzy..bolí to..Ani ne ty tlustý prsty, ale to že mně ojede zlejda...Vezme si mé poprvé..nadržený hovado...Sakra přidal prst a ani se nenaděju a on ho vytahuje.."Tak co Dippíku bolí to??" Přikývnu..A tak mi prsty vrazí zpátky.."AHH" Koukám mu do očí.."Proč?" Ptám se.."Protože se ti z ty tvý hlavy snažím dostat toho Billa.. vymrdám ho z tebe heh a nejen jeho vymrdám ti duši z těla..tak že si celej život na tu prdel nesedneš!"...Dal si mně na čtyři..Sundal si triko a naplul mi ptákem na otvůrek..To je tak nechutný..Otřásají mnou vzlyky..Pomalu do mně vniká.."Uvolni se.." Vydechne když je ve mně až po koule.."Drtíš mi celkem i ptáka.." Na to tvrdě přirazí..A no mně se to libí..Vyjeknu..bylo to příjemný..cítím ho až v žalůdku..Proč se mi to sakra líbí..!?? Je to můj zlejda. Nemělo by se mi to líbit prakticky je to incest.."Ale já ho miluju..moc " Zaknučím v odpověď na to ohledně Billa..Nesmí se mi to líbit!!"Užívej si to a zapomeň na něj..Dippre nic jiného ti ani nezbývá" Super..Chytl mně za vlasy a začal mně tvrdě mrdat..Zakláněl mi hlavu..Přes tu bolest se mi to líbilo.."Víc..Zlejdo víc.." Vzdychám...a on mi zacpe pusu prsty.."Drž hubu.." Vytékají mi sliny a on nepřestává..a mně se to libí a přijdu si jak totální děvka..Najednou do pokoje vtrhne...Uhm....Zlejda Sten..Uhm..???!!! COOO!??? !!"Dippre?....Co to?!!...."
.............Pokračování příště..............

Ouu kdo se tu probral z podzimního spánku no já přece..Ne kecám byla sem moc líný prase..Ale kapitola je tady XD takže mně to omlouvá ne 😅
Fajn sorry budu to muset dohánět XD Tak se zatím mějte směje a omrdejte a jdu dohánět a tentokrát vážně opravdovsky XD

Vaše Lee Wendigo♡♡♡

Hej to je moje tělo (Billdip :3 )Kde žijí příběhy. Začni objevovat