Věnováno vy víte komu XD:
KlaraNajmanova
KlayKuchiki
Ley_Ofriens♥♥♥...Ráno mně probralo sladouňké.."Pinetree vstávat!" A polibek na čelo...Otevřel jsem oči a nade mnou byl Bill.."No dobré ráno..tak co zabrala včerejší ukolébavka?" Chtěl mně políbit na rty...Sakra co to dělám nesmím se nechat.."Dobré ráno Bille.." Vstal jsem a on políbil polštář...Mabel stále spala..Nedivím se musí ji bolet zadeček.."Pinetree no tak pocicmej mně" Vstal Bill a šel ke mně...a ja couval a nakonec jsme se honili po pokoji a Mabel se vzbudila a smála.."Bille ty honiš mého bratra aby ti dal pusu? To vidím poprvé..." Bill ztuhl zastavil se a zapíral"Ne a nevím o čem to mluvíš " Taky jsem se začal smát byl chycen při činu.."Takže chceš abych tě políbil Bille.. dal ti pusu?.." Začal se smát a přešel až ke mně..."Ano prosím..nejlépe když mi ji dáš sám od sebe..." Protočil jsem očima...už mi to je jedno...Přiletěl jsem k němu a vrhl se mu na rty..."Tak sladké rty i když si duch hmm" Zavrněl do polibků...a přitáhl si mně víc k sobě...O co mu jde to se mně snaží sbalit?...Tak počkat... polibky, spaní v jedné posteli...!?? ON UŽ MNĚ DÁVNO SBALIL...JAK TO UDĚLAL ?!!..."Bille ehm tohle dělají lidi co se mají rádi..." Upozornil jsem ho.."Pinetree snažím se tu lásku pochopit..Mabel zašukáme si znovu ?" Zasmál se koukl na Mabel a objímal mně...Hned jsem se mu vytrhl.."Coo!!" Řekli jsme s Mabel nastejno.."Vidíš žarlíš takže mně máš rád.." Zašklebil se.."No ano miluju tě ne?" Zašklebení jsem mu oplatil..."No miluješ.." Koukl jsem na Mabel a přemýšlel jak se z toho dostat..."Bille když by se ten svetr rozbil..tak můžu komunikovat s Mabel.?" Zaculil jsem se a polibil ho..."Ano Pinetree, kdyby se ten svetr co mám na sobě roztrhl, nebo jenom natrhl, tak můžeš komunikovat s Mabel.." Zasmál se "Ale o to se neboj to se nestane.." Mabel to začalo šrotovat...Yes tak už ten svetr roztehej..Ne tak ji to asi nedošlo k ničemu se neměla..grr..Mabel roztrhej ten svetr...Je jak dutá grr.."Pinetree jdeme za Vendy..." Ušklíbne se Bill a jen pozdravý Mabel a jde si to za Vendy.."Čus zubatko mi jdem mimochodem, jaký to je mít odpaněnou prdel?" Placne Mabel po zadku a ještě křikne.."Wille ta zubatka je tvoje, pohlídej ji zatím co budeme pryč"..A jde spolu se mnou za Vendy...která není doma yes...nic nebude...Tý Mabel to s tim svetrem nedošlo budu muset zkusit ji to oznámit nějak jinak...Ale jak?!...
..........Pokračování příště..........Ohayo trochu kratší kapitola o ničem, ale alespoň nějaká XD No snad se líbila..Díky brigádě mám co dohánět XD No tak asi sayonara jdu vydávat další sračky... ^^ XD..Mějte se smějte se a omrdejte se XD
Vaše Lee Wendigo...♥♥♥♥Songa si určitě nezapomeňte pustit XD
ČTEŠ
Hej to je moje tělo (Billdip :3 )
Fiksi PenggemarHádejte proč asi je to moje tělo..a hádejte kdo jsem...Hah jo...Dipper Pines..Jestli mně neznáte tak je to docela blbý...XD Ale tak třeba mně díky tomuhle příběhu poznáte...(Autorka plus mínus zkoukla Gravity falls...XD)Hádejte kdo mi ukradl tělo a...