I s tvými milovanými..😏😣

1K 79 17
                                    

Věnováno:
paanch🎂🎉🦂štírek XD a oslavenec
KlaraNajmanova...Hovado😘 a sis
Ley_Ofriens....Psychoušek💜a one
KlayKuchiki....Craig a Tweek atd.. XD momentálně XD
BluryTermen...Prostě Blurynka no XD sorry jak vidíš zapomínám i na narozeniny XD

Obrázek nahoře jsem malovala propiskou když byla ve škole nuda..no jo chudáci některé sešityXD fajn už to nebudu zdržovat...🦂🎂🎉

To je takovej zmetek a hajzl..a...prostě Bill..."Ty si ty...Já jsem takovej..proč jsem se nechal oklamat?!" Rozbrečel jsem se...On si mně nevšimal..Démoni ale stále nemohli vyletět do světa..Will Billův bratr dostal na starost luštěni toho co Bill dostal z mé mysli...jenže jak? ..Už rozumím pustil jsem ho k srdci a i do mysli a i do těla(Stále ne tak jak si někteří myslíte XD) celý jsem se mu odevzdal a on toho využil...Vlezl mi do hlavy a vzal si co chtěl...kdybych v sobě neprobudil city můj mozek a moje srdce by zustali pouhými orgány...k čemu mi teď jsou slzy..proč to tak bolí, proč ho musím milovat..Smál se a už seděl na trůně všichni mu to zobali z ruky pač vypadal jak já..Je to všechno moje vina...všichni odešli páchat zlo...a Bill se na mně otočil..."Pinetree čumíš co?" Brečel jsem a nevšímal si ho.."Pinetree pojď ke mně..Pinetree?" Koukal na mně s roztaženýma (nohamaXD) rukama..Co si jako myslí?.."Nech mně být...vytrácím se co po mně ještě chceš...!!? Ty ke mně nic necítíš a to bolí...Já tě vážně miluju ty hnusný hajzle...Ojel si Vendy..Co po mně ještě chceš?..." Neuvědomím si že už mně objímá.."Neojel Pinetree neojel..ještě ne...lhal jsem..." Fňukal jsem dál..."Políbil si někoho jiného než mně a chtěl si Mabel zase něco udělat...už mně nech chcípnout..Bolí to..." Začal mně líbat..Prošel jsem jim..."Pinetree ja neumím být hodný tak prosím odpusť mi to že ovládnu vaši planetu.." Zasmál se.."Miluju tě...byl by si dobrá děvka..." Tak děvka..grr no mně už je to vlastně jedno.."Tak fajn odpouštím ti..Taky tě miluju.." Vlétl jsem mu do náruče a stulil se k němu...Nenávidím ho a miluju zároveň. "Pinetree ty si tak skvělý opravdu mi odpouštíš?" Zavrněl mi do ucha a sahal mi na zadeček. "Ne nikdy ti to neodpustím.." Zamrucel jsem a zase plakal..No co on taky mění názory z minuty na minutu.."Tak si naser a dívej se jak jde tvá planeta do háje i se všemi tvými milovanymi" Co jsem říkal.. Zasměje se a odstrčí mně že já zavrávorám a spadnu.."Takže i s tebou!!" Zařvu na něj a on se zamračí.."No co říkal si se všemi mými milovanými.." Zasměju se zlomeně.."No fajn tak všichni kromě mně" Zazubí se a už zas na mně sere.."Omluv mně jdu za Vendy" Upraví se a odejde. Do hajzlu..Je to moje vina..kéž bych s tím nesouhlasil a vždyť..Achjo a to jsem jen chtěl aby mně měl někdo rád.
..............Pokračování příště.............

A zas vás nechám napnutý XD...Máte tu kapču o ničem kdo je rád? XD Nehlaste se všichni..Znáte to když zapomenete na něčí narozeniny..Dost trapný co..😷 Gomennasai paanch
😁😅😅 a Happy Birthday too you :3

Mějte se,smějte se a omrdejte se 😚😉🙄

Vaše Lee Wendigo ♡♡♡

Hej to je moje tělo (Billdip :3 )Kde žijí příběhy. Začni objevovat