The End?🙃🤗😅😂😈

925 53 37
                                    

Pohled Dippra:
Kdo mně to teda mrdá když strejda zrovna přišel !? Kdo je ten Sten hluboko ve mně co mně přiměl sténat..Ten ve mně ještě víc zrychlí..Protáčím oči vzdychám a slintám..Otočím se a do mně vniká teď úplně někdo jiný to se jako s někým střídá nebo co to sakra!? Ty oči.."Bille?!" Popotáhnu..Udělám se..jediné co mi v tom bránilo bylo vědomí že ten co mně nakládá je můj strejda.."Heh ahoj Pinetree" Ušklíbne se..párkrát mohutně ještě přirazí a zaplní mně svou nadílkou..Hned jakmile se ze mně ten jeho obr vytáhne nalepím se na něj..Auu bolí mně zadeček..Kouknu na strejdu..který ve mně naštěstí nikdy nebyl a nebude a usmívám se.."Tak je to pravda osoba s kterou můj synovec přišel o panictvi je Bill"Povzdechne si.."O panenství hahah" Opraví ho Bill..Zakňučím.."Panenství jeho dokonalé prdelky.." Plácne mně přes ní.."Au..Proč si mně tak vystrašil!? Proč si mi neřekl že si to ty..!? Teď si přijdu jak naprostý idiot Bille..!!!" Bulím mu do hrudi.."Ale no tak Pinetree ty si to přeci celou dobu věděl..A navíc jsem originální hehe" Kouknu na něj a on mi s chutí slíže všechny slzy.."Chutnají ti mé slzy..Měli by můžeš za ně ty.." Zase popotáhnu.."Ale no tak Pinetree mně je u prdele jako kdo tě znasilnim..hlavně že znasilnim" Tss to má být jako vtipný nebo proč se směje.."No ale jestli si mně chceš prohlédnout a vidět jako moc dobře mi dělá mrdat tě..Tak dobře" Než se naděju jsem nabodnuty na jeho kládě kterou mám teď snad doopravdy v žalůdku..Plácne mně po zadečku.."Tak co bude ty malá kurvičko trochu se hýbej.." Když ono to hrozně bolí..Možná se už nikdy nepohnu.."Jediná výhoda tohohle všeho je ten sex" Jak něco takového může říct!? "Aha chápu..jsem tvoje šukací panenka jen proto sis mně nechal že Jo!!!!!?" Ušklíbne se.."To si řekl ty ne já" Kouknu mu do očí.."Jo ty si mi to ale nevyvrátil" Jsem na něm nabodnuty a ani de nehnu.."Tak hele Pinetree zatím si zvykám na svý sexy tělo a nehodlam tu resit neco tak stupidniho jako jsou city..tak drž hudu a nadzvedej se" Začal jsem se bolestivě nadzvedat a plakal..Ale za každý nadzvednuti jsem dostal vřelý polibek..Začal jsem se nadzvedal rychleji a polibky mu oplácel..Já toho zmetka zkurvenyho miluju.." Ahh Bille ja už nemůžu..ale chci víc.." Zamrkám nevině..pořádně mně chytl za boky a nabodaval mně na sebe..ve vrazednem tempicku..."Ahh Bille..Bi...ah...jo..sem..ghaa..Bi..Ah..tam" Bill se mi zasmál..Když začal přirážet silněji nebylo mi rozumět "Ty si Bi no já myslel že seš jenom čistě gay" Zmetek .."Grr ahhh Bi..Ahh..Bille..ty..Ahh...Z...ahh..zmetku." Vyvzdycham ze sebe a udělám..se..sem celý rudý teprve teď mi to doslo.."Bille..grr"Zamručím a hledím mu do očí.."Tak sem gay no.." Povzdechnu si.."Jo to seš Pinetree..seš buzna...no já alespoň párkrát v holce smočil a nedělaloby mi problém smocit znova..i když bylo to s pomocí tvého těla tak nevím jestli se to počítá.."Zahihňá se a já se zas rozbrečím..Je nadhernej..bože miluju ho a je mi jedno co na to on..Vytáhne se a mně uniknou plyny a on se rozhyhňá víc.."Znáš ten vtip s lednickoua gayem..?" Zasměje se a já se slzama zavrtím hlavou.."No tak víš jakej je rozdíl mezi ledničkou a gayem?" To bude určitě něco hrozného..Zavrtím hlavou.."Ne dám se podat " Ušklúbne se.."Lednička neprdí když z ní vytahuješ klobásu"..Plácne mně po zadku a mně plyn ujede znova...Hned se rozbrečím.. celý rudý.. víc.."Bille máš mně alespoň trochu rád?" Kouknu na něj.."Ale jo vždyť sem te nechal žít to ti nestačí..?" Polknu a nahý utíkam do koupelny..Bill je takovej kretén..Ucítím jak mně někdo obejme.."Bille..?" Byl to on..Zavrňel a políbil mně na krk.."Pinetree zlato no tak někdy se chovám jak hovado a tak ,ale budu se snažit aby si nebyl nešťastný"
Tiskl sem se k němu a brečel.."Bille..Miluju tě.." Objal sem ho a bulel mu do hrudi.."Bylo to moje poprvé a bolelo to.." Knuknu a on hned schválně.."Vendy to nevadilo..si nestěžuj" Uchechtl se..a všiml si že zas natahuju"Sorry ..sem myslel že se ti to bude líbit taky..ale příště to napravím.." Políbil mě na čelo a slízal mi slzy....

..................The End XD......................

Ne ok je to jen na vás..Stačí vám tohle jako EndXD..Nebo mám pokračovat?
Je to celý sračka tak fakt nevím XD..Každopádně promyslete to, mějte se, smějte se a omrdejte seXD..

Vaše Lee Wendigo ♡♡♡

Hej to je moje tělo (Billdip :3 )Kde žijí příběhy. Začni objevovat