Nemůžu nic..

1.5K 94 24
                                    

Věnováno:
KlaraNajmanova
KlayKuchiki
Layluska18♥♥♥

Kurva to ne ne tohle..ne."Máš být mrtvej a proč si člověk..A vůbec to je moje tělo...Už zase mi ho kradeš!" Bill už je zase v mém těle...Co vlétnout do jeho těla..? Zkusil jsem to ale nešlo to v tom těle někdo byl i v mém těle někdo byl..Bill.."Haha ty si Dipper..To ty si mi vzal bratra? " Zasmál se ten co byl v 'Nomédově' těle...A ten co byl v mém těle ho objal kolem ramen..."Pinetree zminil jsem se že mám bratra Willa...který mně přivolal zpátky mezi 'živé', tvé tělíčko se mi líbí...No k věci, asi se ptáš proč jsem si zase půjčil tvé tělo...no chci mít taky lidské tělo a víš jak toho docílím už mi stačí jen zažít jednu takovou jistou věc...říkáte tomu soulož..K věci ve tvém těle ošukám tvoji sestru a Vendy co ty na to..a můžeš se koukat takové menší kino hehe..Jo a asi si užije i můj bratr nezlob se...prý je nadržený ty jeho výrazy sice nechápu Pinetree, ale chci to taky zažít až budu mít tělo jako můj bratr...Budu si užívat jak to jen půjde...Díky Dippre že mi to umožníš" Usmál se děsivě..Fakt bezvadný já jsem proti němu bezmocnej..do háje.."Ale já tě nepozval tak jaktože..." Skočí mi do řeči.."Jaktože jsem zase v tvém těle..ten svetr Pinetree hehe...Jdu se dvořit tvé sestře...měl bych být asi nenápadný takže začneme spíš s Vendy.." Uculí se.."Ale nejprve si ozkouším své dočasné nádobíčko..." Zazubí se a už si stahuje kalhoty...to si dělá prdel...On ne ..ne..ne..proboha..."Agrr Pinetree máš ho kurva že mini...jsem zvědavý, jak s tím někoho přefiknu...No nic budu si s tím muset vystačit..." Propaluju ho pohledem, ale rudnu..dotkne se mého...totiž teď už svého penisu a začne si ho mnout.."Hmm docela dobrý to se hmn mi libí..Ahh Pinetree ahnn Pinetree" Vykřikuje ten hajzl naschvál, když si to dělá.."Bille ahnn Bille" Vracím mu to s úsměvem...A on se ušklíbne a přitvrdí.."Ghn Dippre Pinetree Pinesi kurva Pinesi" Udělá se po chvíli...A nevině na mně mrká a začne si olizovat mrtku z ruky.."Ale to je čest velký Bill se udělal s mým jménem na rtech.." Mrkání mu oplatím.."Tss drž pusu Pinetree nebo si to rozmyslím a nejdříve ti ojedu sestru.." Ten hajzl..Já se do svého těla vrátím..."Pinetree jdeme omrknout Vendy..." Zasměje se a jeho bratr Will ho následuje.."Pinetree myslel jsem na všechno..mám tě krásně našprtanýho." Zasmál se zase ten kretén.."No dříve nebo později se moje tělo vypne Bille moc jsem toho nenaspal a tahal jsem těžký tašky..." Vrátím se do svého těla bude to easy.."Pinetree asi ti povím jak to teď je...Haha.. Tohle tělo už se nevypne je jen na mně jestli ti ho vrátim..Je to díky tomu svetru... Už zase si bez hmotné schránky a v podstatě zase duch...A to asi už napořád...Jakmile dostanu své tělo to tvé zničím..." To ne já nechci být navždy duch...Mohl bych na sebe Mabel zase nějak upozornit..."Dippre jestli si myslíš že dáš ségrunce vědět jako tenkrát heh mýlíš se..Zase je to kvůli tomu svetru ten svetr ti v tom zabraňuje nemůžeš se zmocnit žádné hmotné věci..." Zasmál se..NEEEE!
.........Pokračování příště...........

Ohayo nový trochu o ničem dílek je tady..X3 No doufám že se alespoň trochu líbí a že jste si ji užili..XD Hah už se to rozjíždí XD No a pro Dippra a jeho blízké ne moc dobře hehe XD...No tak Sayonara zase u další kapitolky Mějte se a smějte se a omrdejte se XD
Vaše Lee Wendigo ♥♥♥

Hej to je moje tělo (Billdip :3 )Kde žijí příběhy. Začni objevovat