Zpátky ve své kůži..

988 67 26
                                    

Ehm věnování XD
KlayKuchiki
Ley_Ofriens
KlaraNajmanova

Vzbudil jsem se v posteli..Ve svém těle..a rozbulel jsem se..Jakože žiju a mám tělo zpátky? Ne že by mi to vadilo..právě naopak chci skákat tři metry do vzduchu..no možná i výš ..Nejspíš Mabel vymyslela jak mně zachranit..Sešel jsem dolu..a hned ji objal.."Mabel ty si ho přemohla..jak si to dokázala?" Bulím ji do svetru.."No není to moje zásluha..sice jsem měla být ticho ale to Bill tě zachránil.." Cože...co to slyším!? Zasměju se.."Hah fakt vtipný ten debil mně vrátil tělo!??" Přikývla.."Vážně?" Hleděl jsem na ni vyjukaněale i vykuleně.."Ano i divnogedon přestal.."  Usměje se.."A už ho nejspíše nikdy neuvidíš " Usmívá se.."Nechtěl ale abych ti to říkala..měla jsem tvrdit že sem našla způsob jak ho zničit.." Zase se mi oči plní slzama.."Takže on na mně celou dobu myslel a záleželo mu na mně?!" Začervenám se a Mabel se na mně koukne.."Tak to nevím každopádně oba žijeme.." Zasmála se.. Jo ale už teď mi chybí.."Jo máš pravdu.." Objevil se tu i Soos a spoustu dalších.."Víš že mi jednou slíbil že mně ojede..To už se asi nestane..." Smutně se zasměju a jsem celý rudý..a nevím proč ta věta že mně vyšla....Naneštěstí přišla Vendy a Mabel zmizela pak bůh ví kam..i když no to možná ani ten neví.... "Ten tvuj včerejší výkon stál za to..." Přicucla se mi na rty.."Zoopáknem?" Culí se..Takže Bill ji opravdu ojel..To bolí...najednou někdo klepal..Otevřel jsem..Stáli tam zlejdové..."Ahoj" Usmál jsem se a objal je....Všechny jsem pozdravil a vrátil se do pokoje..Je tam jeho vůně..Vendy šla za mnou..no tak ať..lehl jsem si do postele..Koukl se na ni..stáhl si kalhoty a začal si honit a prstit si zadek..a u toho jsem kňučel..ať mně Bill ojede.."Bille ahh Bille ošukej mně..Billy no tak jsem celý tvůj.." Vendy hodila zpátečku..No účel to splnilo..Nechal jsem toho..a vdechoval tu jeho podivnou vůni co tu zanechal..Proč mně tak pálí zadek..do teď sem to necejtil dokud sem si tam nestrčil prst..Co ten hajzl s tím mým tělem všechno prováděl!?? Ale nakonec asi nebude tak úplně hajzl..Fakt mi moc chybí.."Dippre slyšeli jsme co se stalo..Jestli se ten hajzl vrátí dáme mu co pro to" Sedl si zlejda Ford na mou postel..Sten se mi smál.."Ty si buznička Dippre to bych do tebe neřekl.." Taky si ale přisedl.."Tak šup vysvětli nám to" Rozcuchali mi vlasy.."No já" Začal jsem..Ale rozbrečel jsem se.."Co se stalo!?" Vykuleně na mně čuměli.."No já chtěl jsem být s Vendy a on toho prostě využil aby se zmocnil mého těla " Zasmáli se, ale pak zamračili.."Chceš nám říct že si ho nechal ovládnout tvé tělo?" Polknu.."Uhm ...Ano ale...No fajn nic mé chování neomlouvá" Sleduju je.."Dippre ty si ale trdlo"...Dal mi  zlejda Sten pohlavek a polibek na čelo, ale takovej vyzývavý..Zlejda Ford se na něj podíval.."Už ho prosím tě nech být!"..Zlejda Sten se zle ušklíbl.."Já si pohraju pěkně v noci!" To už ho Ford propleskal...
..............Pokračování příště.............

A je tu pokračování..Hehe 😏 No tak co hehe..Že by incestík? 😅Nebo si z něj strýček utahuje?..No možná mu bude i něco utahovat no..hehe no každopádně snad se kapča o ničem líbíXD Mějte se, smějte se a omrdejte se..Sayonara u další kapči..

Vaše Lee Wendigo ❤❤❤

Hej to je moje tělo (Billdip :3 )Kde žijí příběhy. Začni objevovat