Ukolébavka XD

1.1K 98 9
                                    

Věnováno:♥♥♥
KlaraNajmanova
KlayKuchiki
Ley_Ofriens

Zašklebil se..Vykulil jsem oči.."Tss nebudu se muckat sám se sebou je to divný..." Stratil jsem se v jeho demoních očích..a rty pootevřel..On toho využil, ale ani nijak prudce, jeho pohybu nebyly vůbec prudký...Nevím proč, ale jemně mně líbal...Bill Cipher mně jemně líbal a mně se to líbilo..Hah o co že se pak začne tlemit.."Hmm Pinetree...to se mi libí.." Zamrkal jsem.."Libi se mi jak si mi podřízený..mohl bych dělal co chci haha..a ty by si zůstal ležet. . takhle s pootevřenými rty a..krasnými vykulenými očkami co se pomalu z mojí peče zavírají...a pak hmmmm...bych tě stáhl z kůže a šoupl do trouby a z tvé kuže si nechal ušít gauč...tvou krev vypil maso snědl, z tvých vnitřnosti si udělal hrací nástroje...a z kostí trůn no nebo židličku..haha" Tak je to magor..?!! Jo je.."Pinetree jaky je to byt duch? " Ještě se ptej.."No úžasný Bille vždycky jsem toužil že se s tebou budu líbat a zároveň budu duch..a budu pomalu umírat...duchové se vytrací Bille taky se vytratim..." Koukl jsem na něj..."Ne Pinetree nevytratíš budeš navždy duch..." Posmutněl jsem."No když myslíš tak asi jo..." Už ted necítím konečky prstů..."Pinetree teď mi něco pověz ty..." Ušklíbl se...Co mu mám asi říkat"No tak tohle je postel...v ni se spí...Bille prosím budeš spát v ni se mnou?" Jistě že dostal výtlem..."Haha Pinetree tak to haha nevím...Já s nikým nespím...vlastně nikdy nespím...." Nakonec se spolu se mnou přikryl a já začal pomalu usínat..."Neznáš nějakou ukolébavku Bille?"...Zamumlal jsem..."Úkolébavku? hah něco zkusím..." Hladil mně, nevšiml jsem si, ale Mabel měla pootevřený oko..."No tak..Sejdem se zas, nevím kdy a nevím kde ale vím že se sejdeme..A ty Pinetree spi...noční můry tě navštíví...lidi se tu zatím co budeš spát pobijí a zabíjí..Tak snad radši spánek bezesný..než nějaký kraviny..o tom jak ti odjíždím ostatní zatím co ty jen duch si...Nikdy ti nezapomenu že si mi skočil na špek, že si tak vymaštěný že bys ani v moři netrefil na břeh...Ach Pinetree pinetree můj...v temnotě a stínech stůj..nikdy víc mně neotravuj s milostí...dobře ty dobře víš že můj trůn bude z tvých kosti...tak snad sladké temné krvelačné můry..ať tě sežerou noční stvůry...Dobrou noc" Dal mi pusu na čelo...A já se k němu natulil..No co sice se nechápu, ale vem to čert duchové nikdy nebudou pochopeni a já jsem teď taky duch...a nechápu to ale Bill je mi teď nejbližší...Mabel to celý sledovala a tak nějak ji asi došlo že se Bill baví se mnou..Bill usl dříve než já a pak že nespí...Haha.."Dobrou noc Bille"
Viděl jsem jeho uškleb..Aha takže nespí...Sviňák..Začal jsem na něm usínat..a on mně....Fakt mně právě hladí?...Je to příjemný...vrněl jsem...a usínal a i když jsem duch usl jsem
..........Pokračování příště..........

Ohayo přináším vám další dvě kapitolky XD doufám že se libí...zatím se tam nic moc neděje ale už bude XD.. Mějte se, smějte se a omrdejte se XD Sayonara příště :*
Vaše Lee Wendigo♥♥♥

Hej to je moje tělo (Billdip :3 )Kde žijí příběhy. Začni objevovat