JiMin ismét HoSeok szobájában hempereg az ágyon az idősebb pedig a gépén nézeget régi közös képeket.A fiatalabb nagy sóhajtásokkal adja HoSeok tudtára, hogy már nagyon unja a semmittevést.
- Hyung unatkozok - nyafogott, de Hobi csak rá sem hederített.
Szereti a fiút, de néha eléggé elege van belőle.
- JiMin, ha ennyire nem bírsz magaddal, légyszíves ne engem idegesíts a szenvedéseddel. Ott van TaeHyung, ő is mindig csak unatkozik - forgatta meg a szemeit a másik fiú.
- De Hyung, én veled akarok lenni - forgolódott továbbra is az ágyon, emiatt egy hangos koppanással landolt a földön - Ez is a te hibád - mondta sértődötten, mire a másik hangosan felnevetett.
- Inkább megyek YoonGi Hyunghoz - sóhajtott fel drámaian majd elhagyta a rapper szobáját.
JiMin sértődötten célozta meg a második legidősebb fiú kuckóját. Jin mellett ő az aki bemehet a fiú szobájába.
- Hyuung - kopogott a szoba ajtaján, majd lassan benyitott. A fekete hajú hátrahajtott fejjel szunyókált a gurulós székében, a számítógépén pedig ott virítottak a legújabb dalszövegek.
- Aish YoonGi Hyung - sóhajtott a kisebb, majd barátját óvatosan felemelve a kényelmetlen székből ráfektette az ágyára - Komolyan egyszer kialudhatnád magad - rázta meg a fejét - Akkor csak TaeTae maradt - mondta maga elé, majd ezt a szobát is elhagyta.
- Tae~~ - ért oda a kicsi szobája elé, de az zárva volt - Nemár. Kookie miért mindig te vagy vele - szomorodott el - Unatkozok - huppant le a földre legörbített ajkakkal.
- Legközelebb csak szólj, hogy keljek fel. Most fáj a hátam - jelent meg mellette YoonGi a hátát masszírozva.
- YoonGi - pattant fel a kicsi - Khm.. YoonGi Hyung. Játszunk - csillantak fel a szemei.
~~~
- Játszunk - mondta izgatottan JiMin. Az idősebb máris továbbgondolta a bizonyos játék szót.
Aish Min YoonGi nem gondolhatsz ilyenre!
Biztos volt benne, hogy egy ideje a megengedettnél többet érzett az énekes iránt.
Ahányszor fellépés közben találkozott a tekintetük furcsa érzést érzett a mellkasában. A pulzusa az egekbe szökött és azonnal elmosolyodott. Szerette ha a kicsi ölelgette, hiába az ellenkezőjét mutatta.
Eleinte mint kistestvért szerette a busani fiút, aztán ez az érzés erősödött, végül az első szerelme lett.Soha nem ítélte el a melegeket, de nem gondolta volna, hogy valamikor ő is az ő táborukat fogja erősíteni. Régen minden nővel összeszűrte a levet, aki az útjába került, majd jött ez a fekete hajú pufi arcú kisfiú, aki megváltoztatta.
- M-mit akarj játszani Park? - kérdezte a kicsit.
- Nem tudom Hyung, találj ki valamit - állt fel, hogy egy szinten legyen a beszélőtársával. YoonGi tekintete akaratlanul is a fiú dús ajkaira vándorolt, de hirtelen elvette onnan a szemeit.
- Gyere ki kosarazni - biccentett az udvar irányába. Nem nagyon volt kedve hozzá, viszont szeretett volna egy kis időt eltölteni JiMinnel. Mostanában nem nagyon volt szabadidejük az új album miatt, így egymást is elhanyagolták.
A másik fiú beleegyezett, így felvéve a labdát kimentek az udvarra, ahol direkt a rappernek volt egy kisebb kosárpálya.Természetesen YoonGi rengeteg kosarat dobott, de a fekete hajút sem kellett félteni. Az évek alatt sok trükköt ellesett a hyungjától, ezért az ő eredménye is szép lett.
YoonGi éppen egy hárompontost készült bedobni, amikor JiMin a semmiből eléugrott, így túl közel kerülve a másikhoz. Az idősebb hirtelen elvesztette az egyensúlyát, emiatt mind a ketten elterültek a betonon. YoonGi pedig ráesett a nála alig egy centivel alacsonyabb tagra.
- Jól vagy? - kérdezte az alatta fekvőtől, de nem akart felkelni. Jó érzést volt számára JiMinen feküdni.
- Aham - motyogta - Hyung, leszállnál rólam? Tudod, eléggé kényelmetlen - fészkelődött.
- Ja - tápászkodott fel a fiúról, majd felhúzta - JiMin, menjünk be, kezd sötétedni - indult el.
Túl sértődékeny. Persze, nem a legkellemesebb amikor rádesik valaki, de mégis megbántotta.
Villámgyorsan lemosta magáról a koszt, és befeküdt az ágyába. Lassan elmerült az álomvilágba, de hirtelen kinyílt az ajtó.
- Hyung, alszol? - szólalt meg bizonytalanul HoSeok.
- Nem - morogta - Már nem.
- Ne haragudj, de ez fontos - huppant le kérdezés nélkül az ágyára - Hyung, asszem én szerelmes vagyok - nevetett fel, miközben végigsimított tulajdon tarkóján - Ez még nem lenne nagy gond, csak JiMinbe. Basszus YoonGi hyung én beleszerettem JiMinbe - kezdett el hangosan nevetni.
YoonGi legszívesebben elsírta volna magát. HoSeok az egyik legjobb barátja. És ő is szereti JiMint.
De most nem érdekli a kapcsolatuk. Egy dolog lebeg a szeme előtt.Neki kell elnyernie JiMin szívét.
Sziasztok.
Most egy YoonMin fanfictionnel érkeztem.
Nem nagyon tervezem hosszúra, de remélem tetszeni fog.A képek a résztől függetlenek lesznek a sztori elején :)
Anci
YOU ARE READING
Első szerelem ^YoonMin^ #BEFEJEZETT#
Fanfiction"Eleinte mint egy kistestvért szerette a busani fiút. Aztán ez az érzés erősödött, végül ő lett az első szerelme." ❤#116 in fanfiction❤ IV. 02 - V. 13