III

1.7K 202 34
                                    





3 hete, hogy az idősebb busani elmondta két csapattársának, hogy mit érez Lola iránt. Végül, három napja a lánynak is elmondta.

- Lola - simított a lány vállára, aki a kellemes hangra megfordult.

- Oppa - ölelte meg a fiút.

- Lola, beszélhetnénk? - pirult el a fiú. A lány egy aprót bólintott, majd átsétáltak az ebédlőbe, ahol jelenleg senki sem tartózkodott - Fu, nem tudom, mit mondjak - simította aprócska kezét tulajdon tarkójára - Tudod, nagyon szeretek veled lenni. Mindig jó érzésem van melletted - mosolyodott el - Nem vagyok száz százalékosan biztos, de úgy érzem el kell mondanom. Nagyon tetszel. Az aranyos szemeid, az édes mosolyod, minden - pirult el még jobban.

- Te is tetszel Oppa - mosolygott rá a paradicsom színű fiúra a lány.

A három nap alatt sikerült elmenniük egy randevúra, ahol elcsattant az első csók is.
Nehezen, de JiMin megkérte a lányt, hogy legyen a barátnője. A managernek nem fogja elárulni, mert ő megtiltaná.

A japán lány tisztában van vele, hogy párját ritkán fogja látni, és nem lehetnek igazán kettesben, de a szerelem győzött.

A fiúk közül mindenki tud az újdonsült párról, de többen nem díjazták a kapcsolatot.
YoonGi csak visszament a szobájába, TaeHyung lehülyézte a Hyungját, illetve HoSeok is csak fejcsóválva ballagott vissza a szobájába.

Őt nem rázta meg annyira mint YoonGit. Talán nem volt igazán szerelmes, csak mint legjobb barátot szerette a kicsit. Hoseok a kapcsolatok terén sosem volt a legjobb. Eddig nem volt neki senkije, talán azért hitte ezt az erős barátságot szerelemnek. De ha JiMin boldog, ő is.

~~~

3 hete csak a szobája és a fürdőszoba közti távot hajlandó megtenni. Nem akar Vele találkozni. Boldog, és ez fáj neki.
Nem miatta boldog.
Egy lány miatt.

SeokJin mindent megtudott. Nem tudott mit tanácsolni a fiatalabbnak, ő még nem volt igazából szerelmes.

A rapper csak a sötét szobájában ül, és éppen új dalokat ír.
Már három hete.
Talán már két új albumot is kiadhatna, annyi dalt írt.

Minden nap látom, hogy boldogan nézel rám,
De tudom, hogy ezt nem én értem el, hanem a lány.
Magamnak sem vallottam be az érzést,
De amikor látlak olyan mintha ezer mérfölddel a föld felett lennék, a pulzusom az egekben és a Niagara vízesés folyik le az arcomon.
Miattad érzem ezt, de nem vallhatom be, hiszen neked ott van ő, aki boldoggá tesz, aki megmosolyogtat.
Gyáva voltam, de csak tönkretenném,
A kapcsolatot melyet nehezen építettél fel.

- Aish! - tépte szép ismét a lapot - JungKook! - kiabált ki a maknaenak, aki pár másodperc múlva távolságtartóan lépett be a szobába.

- Baj van Hyung? - kérdezte félve.

- Hozd fel a vodkát - kérte, fel sem nézve a papírról.

- De te nem ihatsz - suttogta.

- Azt mondtam, hozd! - kiabált rá a kicsire, aki könnyezve futott le az alkoholért, majd felvitte társának.

A rappert nem érdekelte, hogy akár bele is halhat abba a pár kortyba, inni akart. Inni, felejteni.

Kapkodva bontotta ki az üveget, majd egy hatalmasat kortyolt belőle.
Szerette ezt az érzést.
Amikor a nyelőcsövét végigmarja a számára halálos folyadék.
De most nem érdekelte. Szívesen nézte volna fentről a többieket.

Minek éljen már? Hiszem elvesztette a legjobb barátját. A szerelmét. Nincs értelme élnie.

Ebben a tudatban kezde el egyre gyorsabban fogyasztani az italt.

~~~

- Hogy adhattad neki oda? - ordított JiMin a maknaera - JungKook megzakkantál? Meghalhat!

- Ne ordíts vele! - védte meg a párját Tae.

- Hogy ne ordítsak vele? Odaadta Suganak a piát! Tudod, hogy akár egy korty is véget vethet az életének - kiabált rá a másikra is, majd felfutott a rapper szobájához.

- Suga - kopogott az ajtón.

- Takarodj innen - morgott bentről.

- Suga, mennyit ittál? - kérdezte kintről.

- Pont annyit, hogy megdögölhessek - nevetett fel, majd ismét zokogásba tört ki.

- Hyung! - kiáltott fel JiMin. Nem
tudott bemenni, kulcsra volt zárva az ajtó.

- Srácok! - kiabált le kétségbeesetten - YoonGi, ne csinálj hülyeséget - dörömbölt az ajtón.

- Menj a nődhöz Park, engem meg szarjál le - nevetett.

- Mi van? - éretlenkedett - Neked is bajod van Lolaval? Mit tett szegény lány, hogy ennyien utáljátok? - kérdezte szomorúan.

- Elvette Hyung első szerelmét - suttogta az egyik srác mögülle.












Sziasztok.

Remélem ez a rész is elnyerte a tetszéseteket.
Csillagokat, komikat mindig szívesen fogadok ^-^

Anci

Első szerelem ^YoonMin^  #BEFEJEZETT#Where stories live. Discover now