VII

1.5K 180 10
                                    





Hirtelen nem fogta fel mi történik. Csak annyit érzett, hogy erősen a falnak csapódik, majd újra érzi szerelme ajkait a sajátján.

Kezével jobban magához húzta a pink hajút, így már egy miliméter sem maradt köztük.

Az idősebb egy aprót harapott a szájára, ami következtében egy nyikkanást adott ki magából.

YoonGi kihasználva a helyzetet átdugta a nyelvét, majd egyre szenvedélyesebben csókolta a fiút.

- Annyira kibaszottul szeretlek - lihegett, miután elváltak egymástól - Nagyon nagyon szeretlek Park - hajolt ismét az ajkaira, majd ismét, és harmadszor is.

- Srácok - kukucskált ki az ajtón YoungJae, majd inkább vissza is ment.

- Én is szeretlek - bújt hozzá a másikhoz a kicsi.

Úgy érezte, ezután csak jó dolgok fognak következni.
Pedig minden jót követ valami rossz.

Ha nem így lenne, túl könnyű lenne az élet.
De ők most csak élvezték egymás közelségét.

- Ha SeokJin nem könyörög oda sem megyek - nevetett fel YoonGi.

- Akkor én mentem volna oda. Nem akarlak újból elveszíteni - bújt hozzá még szorosabban.

- Én sem téged - simította meg a fejét - Menjünk be. Holnap így is tele lesz velünk a net - kacsintott rá.

Bent a fiúk úgy tettek, mintha nem tudtak volna a csókról, pedig igenis tudtak róla.

Miután YoungJae visszajött azonnal elmondta mindkét banda tagjainak a jó hírt.

Talán van esélye, hogy ismét jóban legyen a rapper és a Bangtan? Esetleg újra tagja lesz?
Hiszen csak egy szó, és Bang főnök visszaveszi a fiút.

Vagy tovább folytatná inkább a dalszerzést Agust D-ként a JYPnél?

JiMin az első variációnak örülne.
Együtt lakhatnának, nem kéne hetekig nélkülözni a másikat.

De ezt nem JiMin dönti el. A rappernek a második döntési lehetőség a kedvezőbb.
Viszont ő sem akarja, hogy hetekig ne láthassa a szerelmét.

~~~

Úgy érezte, mintha egy másik univerzumba csöppent volna.
Túl boldog volt.
Túl jó volt minden.
Gyanúsan jó.
Pedig, ha tudta volna a következményeket, semmit sem csinált volna.

Egyenlőre csak élvezte, hogy az élete végre jó irányba halad.

Az idő múlásával ő még híresebb lett, lassan kezdetét vette az első turnéja. Ez egyet jelentett azzal, hogy nem láthatja JiMint.

A fiú és bandája is még híresebb lett, jelenleg is Amerikában tartózkodnak, míg YoonGi Ausztráliában ad koncerteket a Swagieknek.

A rajongói kezdték el magukat így hívni, ezért később ez lett a hivatalos fandomnév is.

- Sziasztok srácok! - kiáltott bele a mikrofonba a rapper - Nagyon hálás vagyok, hogy ma itt lehetek. Elsőként a Tony Montana című dalomat szeretném előadni, egy számomra kedves személlyel - mosolyodott el, majd elsötétedett a színpad.

Két napja mondta el az ötletét a fiúnak, aki rekordsebességgel jött el a világ másik feléről.
Jelenleg úgyis egy hetes szünetük van, szerencséje volt az idősebbnek.

A számot természetesen már a megjelenése után kívülről fújta, TaeHyunggal. Hiába mondja a srác, hogy nem hiányzik neki a Hyungja, még mindig bántja, hogy elment.

- Legyél jó - súgta a fülébe, majd megkerülte a színpadot, és ő is elfoglalta a helyét.

Amikor felcsendült az első hang, a rajongók hangosan sikítani kezdtek, ezzel mutatva Agust D-nek, mennyire is szeretik őt.

YoonGi része után a fények a fehér baseball sapkás férfire irányultak.
Mindenki felismerte. Az összetéveszthetetlen hangját bárhol felismerni.

Aki most már nem sikított, újra elkezdett.
YoonGi mosolyogva figyelte, mekkora sikert arat a párja rappelése, ami nem is ment neki rosszul.

- Sziasztok! - kiabált bele a mikrofonba JiMin is, miután vége lett a számnak - Szeressetek ezt a srácot - mutatott mosolyogva a párjára - Lehet, hogy néha hasonlít egy vénemberre és elviselhetetlenül hisztis, de jó gyerek, és jó rapper - vigyorgott.

- JiMin - suttogott YoonGi - Fejezd be.

- Ne utáljatok se engem, se őt emiatt. Ez mind az én hibám. Tényleg, emiatt ne hagyjátok abba a zenéjének a hallgatását. Ezután is csodalatos rapper lesz - a rajongók semmit nem értettek ebből, a fiú annál inkább.

Itt az idő, hogy az egész világ megtudja az ő titkát.

Lehet, hogy nem így kellett volna közölni.
Sok mindent tett tönkre az a pillanat, de sok mindent tett jobbá. Minden csak nézőpont kérdése.


















Sziasztook

Na srácok. Megtörtént az, amit annyian vártatok. Yoonmin párosunk ennyi idő után végre kimondta azt a bizonyos szót a másiknak.
De ugye minden jót követ valami rossz.....

Ha tetszett nyomj egy csillagot, és a kommenteknek is nagyon örülnék :)

Anci

Első szerelem ^YoonMin^  #BEFEJEZETT#Where stories live. Discover now