IV

1.6K 193 5
                                    





- Mi? - fordult meg JiMin - Hogy érted? Lola Suga szerelmét? - ráncolta a homlokát a fekete hajú.

- Menj be hozzá - biccentett az ajtóra Jin, majd a fiatalabb kezébe nyomta a pótkulcsot.

Félve nyitott be a koromsötét szobába.
Egykori legjobb barátja az ágyán feküdt, mellett egy üres, valamikor alkohollal teli üveg hevert.

- Ugye nem lesz bajod? - ült le mellé az aggódó kicsi.

- Nem - válaszolta rekedt hangon - Talán - suttogta utána.

- Hogy értette Jin Hyung, hogy Lola elvette az első szerelmed? - kérdezett rá egyből a lényegre.

- Nem tudom. De menj oda hozzá, engem meg hagyj meghalni - ásított, majd átfordult a fal felé.

- Hyung - rántotta vissza mérgesen - Válaszolj!

- Nem akarod te azt tudni - nevetett fel - Addig örül amíg nem tudod.

- És ha én tudni akarom? - tette keresztbe a kezeit.

- Aish babo Jiminie - ráta a fejét a rapper, majd felült - Akkor megmagyarázom - hajolt közel a megszeppent fiúhoz, majd a kezével magához húzva egy csókot nyomott telt ajkaira.

- Így értette - mosolyodott el, majd visszafeküdt.

- Te.. te most.. - dadogott sokkoltan - Ez lehetetlen - nevetett fel.

- Nem az. Ez a szomorú igazság Park. Mondtam, hogy nem akarod tudni - nyújtozkodott.

~~~

Ha nem lett volna benne egy üveg vodka, nem lett volna bátorsága megtenni, de nem bánta meg.

Élvezte az a rövid pillanatot, amikor ajkai a szerelme ajkaival találkozott. Az édes, puha párnácskákkal.
Amiket pár órája Lola csókolt.

A gondolatra a hideg kirázta.
Olyan naiv volt.
Sosem kapja meg JiMint.
Ő csak egy emlék marad számára.
Csak az első szerelme.

A bandából még a hónapban kilép, szóló karriert kezd egy másik ügynökségnél.

Ezek a tervei. A kilépésről már értesítette a leadert, aki le akarta beszélni, de nem sikerült neki.
A holnapi napra tervezi elmondani a főnökének is, majd Jinnek.
A többieknek nem akar szólni.

••

A JYP Entertaiment elfogadta a jelentkezését, már beszélt az igazgatóval.
Örült neki, hogy egy ilyen híres és tehetséges rapper hozzájuk jelentkezett.

Ha minden jól megy, már a jövő héten az új ügynökségnél lesz, és két hónapon belül debütál a legújabb dalával, ami a Best címet viseli.

••

- Srácok - sétált le a földszintre három bőrönddel Suga.

- Ez mi? - biccentettek a be nem avatott tagok a csomagokra.

- Sajnálom fiúk. Főleg, hogy nem szóltam előbb, de képtelen voltam. Fontolgattam ezt már egy ideje de az elmúlt napok eseményei megadták az utolsó löketet. Átmegyek a JYPhez. Jó volt veletek dolgozni, köszönöm az élményeket. Szeressétek továbbra is az ARMYkat. Mondjátok nekik, hogy azért léptem ki, mert a JYP jobban fizet.

- Miért léptél ki? - folyt le egy kósza könnycsepp JiMin szeméből - Miattam? - mutatott magára.

- Igen - biccentett - Hiányozni fogtok srácok, de nem akarok veletek többet beszélni. Új életet akarok kezdeni, nélkületek. JiMin. Sajnálom, hogy így alakultak a dolgok - vonta meg a vállát.

- Baszki Kookie ne sírj - nevetett fel majd szorosan átölelte a maknaet.
A sok év alatt először.

- Ne menj el - sírt TaeHyung is - Kérlek YoonGi Hyung - ölelte meg a nála majdnem egy fejjel alacsonyabb fiút - Nem teheted ezt velünk.

- Sajnálom - mosolygott rá szomorúan.
Lassan a többiektől is elbúcsúzott, csak a szerelmét hagyta ki.
A bőröndjeit maga után húzva hagyta el az eddigi otthonát, illetve a magára maradt hat fiút.

~~~

- Hyung - futott ki JiMin, mire YoonGi megfordult - Hyung - ölelte át zokogva, majd ajkait az idősebbére nyomta.

- Eressz el - sziszegte az idősebb, miután elfordította a fejét - Ne kínozz még jobban Park.

- Kérlek Hyung, ne menj el - zokogta, de mindegy volt.
Amit Suga elhatároz, az úgy is lesz. Ő el akarta hagyni a barátait, így el is hagyta.

Talán soha nem fognak beszélni, talán mégis.
Lehet, hogy a díjátadókon köszöntik egymást, vagy mint az idegenek haladnak el egymás mellett.
Nem tudták még, hogy mit hoz a jövő.

Lesz még BTS? Vagy Suga kilépésével vége? A rajongók elhagyják őket? Inkább mennek Sugahoz? Aki most már Agust Dként ismert?
Ekkor még nem tudták.
De egy év sok idő.
Egy évig ha nem beszélsz a barátaiddal, biztos, hogy sok mondanivalód lesz.
Kivéve, ha már nem tekinted őket barátaidnak. Ha lettek új barátaid, és ők csak szép emlékek maradnak.



















Sziasztok.

Fu. Ez a rész tele volt meglepetésekkel, nemde?
Remélem tetszett ^-^

Nyugodtan csillagozzatok, és örülnék pár kommentnek is, hogy mit gondoltok a sztoriról ^^

Anci

Első szerelem ^YoonMin^  #BEFEJEZETT#Where stories live. Discover now