Nem tudta tudatosan irányítani a kétkerekű járművet.
Már csak pár ház választotta el a lakástól.A könnyeitől is alig látta az utat, de amikor feltűntek egy terepjárónak a fényszórói, hirtelen úgy érezte, megvakult.
Végleg elvesztette az uralmát a motorja felett.
Egy hatalmas csattanás, majd egy sötét folt.
~~~
YoonGi a fekete közlekedési eszközzel bizonytalanul szelte Szöul utcáit.
Tudta, hogy ezzel az életét kockáztatta.
De minek is éljen? Hiszem JiMinnek már nem kell.Hogy is hitte? JiMin miért lenne meleg? Csak kihasználta.
Hiszen az előbb Lolaval smárolgatott.
Nem is szakítottak. Csak játékot űztek belőle.
Gondolta a rapper.
Vajon az egész Bangtan tudott erről?Hirtelen egy hatalmas autó fényei zavarták meg elhomályosult látását, ami miatt nem tudott időben lehúzódni az útról.
Egyenesen az autóba csapódott hatalmas sebességgel száguldó járműve, a fiú pedig métereket repülve érkezett meg a betontalajra.A fején nem viselt sisakot, így az aszfalt egyből a fejével találkozott.
Az autót vezető férfi azonnal kipattant a volán mögül, majd tárcsázta a mentőket és a rendőröket.
Nem az ő hibája volt, a rapper volt részeg.
Mégis magát okolja. Hiszen csak annyit látott, hogy elütött egy fiút, aki most lehet halott.Hiába szólongatta, az nem reagált.
A feje körül a vértócsa csak nőtt, és nőtt.
Amíg az ehhez értő szakemberek nem érkeztek, megkereste a tárcáját és a telefonját, hogy tudjon bárkit is értesíteni a tragédiáról.- Hyung! Hol vagy? - szólt bele kétségbeesetten Jackson
- Itt Kang WonSik. A barátja balesetet szenvedett. Hamarosan a központi kórházba szállítják, kérem siessen - hadarta el a harmincas évei végén járó ember, majd letette a telefont.
A távolból hallani lehetett a szirénák hangját, majd láthatáron belülre kerültek az autók fényei.
A mentősök azonnal a sérülthöz mentek, hogy megmentség az életét, aminek kevés esélye volt.
A feje csúnyán betörött, emellett nem kevés vért veszített. Nagyon óvatosan helyezték be az autóba, majd hajtottak vele a kórház felé.
~~~
Jackson és JB azonnal hívták a managerüket, aki a barátjukhoz szállította őket.
Újra kellett éleszteni a fiút, szerencsére sikeres volt az akció.Jelenleg a műtőben van, súlyos sérüléseket szerzett, de valószínű, hogy túléli.
- Doktor úr - szaladt oda a kínai a műtőből kijövő dokihoz.
- Kómába esett. Lehet, hogy holnapra felébred, lehet többet nem. Én nem tudok maguknak biztos információval szolgálni. Súlyos sérülései vannak a fiatalembernek, illetve a mája sem működik megfelelően. A szervezete pedig teljesen le van gyengülve. Sokat kell érte imádkozni - érintette meg a lesokkolt fiú vállát.
Lehet, hogy soha többet nem beszélhet YoonGival? Lehet, hogy pár óra és meghal? Hiszen annyira fiatal. Előtte van az élet. Ott van neki a karrierje, a barátai a szerelme.
A szerelme.
JiMin!
A fiú azonnal tárcsázta az énekest, aki nem vette fel a telefonját. Ezután újra próbálta. Majd ismét. És ismét.
- JiMin, vedd már fel - toporzékolt.
- Ki az? - szólt bele elég ittasan a telefonba a busani.
- JiMin, itt Jackson. YoonGinak balesete volt, a kórházban vagyunk. Siess JiMin, mert.. - csuklott el a hangja - Nincs sok reményünk JiMin - engedte szabadjára feltörni készülő könnyeit.
- Jó - mondta, majd lecsapta a telefont.
A rapper hatalmas szemekkel bámulta a már elsötétedett képernyőt.Jól hallotta? JiMint nem érdekli mi van YoonGival?
Hirtelen eszébe jutottak a pár órával előbb történtek.
A fiú elment megkeresni JiMint, majd feldúltan érkezett vissza. Ezután kezdett el rengeteget inni, majd könnyekkel áztatott arccal elhagyta a házat.Összevesztek? Mit csinálhatott a kicsi, amivel ennyire felidegesítette a másikat?
- Jacks - szólt oda neki a leader - Megszereztem NamJoon számát, eljönnek ide.
A Bangtan leadere amint megtudta a hírt, szólt a többi tagnak és azonnal volt csapattagukhoz siettek. Út közben ők is próbálkoztak JiMin elérésével, de nekik egyáltalán nem vette fel a telefont.
~~~
- De mi történt? - kérdezte idegesen Jin.
- Nem tudom! - csattant fel Jackson - Egy vadidegen pali hívott fel a mobiljáról, hogy kórházba került! Ennyi amit tudok - túrt bele a hajába.
- Mennyi esélye van? - kérdezte halkan TaeHyung.
- Imádkoznunk kell - sóhajtott hatalmasat JaeBum - Sokat. Nagyon sokat.
Srácok légyszi ne nyírjatok ki én szeretlek titeket 😂😣
Köszönöm az eddigi visszajelzéseket, nagyon sokat jelentenek ^-^
A következő rész a hétvégén érkezik ^w^
Ha tetszett csillagozz vagy komizz :3
Anci
YOU ARE READING
Első szerelem ^YoonMin^ #BEFEJEZETT#
Fanfiction"Eleinte mint egy kistestvért szerette a busani fiút. Aztán ez az érzés erősödött, végül ő lett az első szerelme." ❤#116 in fanfiction❤ IV. 02 - V. 13